TIPO- 1,9 TD - problemy vo vyššich otackach

Více
15 roků 10 měsíců zpět #1 od misiak
Nikde som to tu nenasiel, ale ak tak sa ospravedlnujem za novy topic... Mam problem pri vyssich otackach ked sa uz turbo nafukne asi tak na polovicu mi zrazu prestava fukat, akokeby tam bol zrazu "obmedzovac". Trha to a z auta nedostanem viac. Robi to pri kazdom prevodovom stupni asi pri 3000ot. Zo oaciatku to robilo len pri vysokych otackach , ale teraz uz nedostanem z auta ani 120... prosim o radu co s tym, lebo mam strach ci sa turbo nechysta do vecnych lovisk :cry:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #2 od TDGT
je mozny ze se turbo zasekava,ale taky to muze byt cerpadlem,ze uz tam neni takovej tlak k protlaceni nafty,jak to myslis ze ti auto trha?jako ze poskakuje?tim myslim ze ubere zas prida a tak?

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #3 od misiak
myslim to tak ze auto sa sprava ako keby si pridaval a uberal plyn. Rozmyslal som ci to nahodou nemoze byt aj prasknuta vzduchova hadica

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #4 od peto12

myslim to tak ze auto sa sprava ako keby si pridaval a uberal plyn. Rozmyslal som ci to nahodou nemoze byt aj prasknuta vzduchova hadica


Nazdar misiak. Ja si myslím že to môže byť aj nečistota v palivovej sústave. Mne to robilo tiež niečo podobné. Mal som úplne zanesené sítko v nádrži na plaváku. Kým jazdíš v nižších otáčkach tak to ešte stíha dodávať dosť nafty ale akonáhle pridáš tak už to nestíha lebo nemá dobrí prietok.

Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #5 od skypan
koukni sem: www.fiattipo.net/modules.php?name=News&a...e=article&sid=90
až buděš mít jistotu že je to čisté tak potom jdi po dalších věcech,jako vstřik.čerpadlo netěsnosti na trubyčkách(vysokotlak i přívod nafty )vůle na kontaktech kontaktech el. jehly na čerpadle a na konec pkud nemáš prasklé hadice sání,netěsnost IC a na konec přidřené turbo :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #6 od bombastiq
zahřej auto a na neutrál dej plnej plyn
pokud bude točit 4700,- tak je to dobry
a neboj se ho podržet tak klidně 10 sekund
at ti vylítá bordel ven

jinak kolik ti tlačí turbo ?????


ještě je možný že se pokazila volnoběžka v čerpadle
(ale více méně nepravděpodobný)


zkus vyčistit ten palivovej
systém a mrkni se jestli ti nepraskla dávkovací membrána v čerpadle

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #7 od psmecar
mozna mas uz horsi palivovy filtr a nestiha davat tolik nafty

732519106

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #8 od TDGT
neska sem si rekl ze vycistim palivovou soustavu podle navodu,sundal sem kryt v kufru,oddelal ty 3 hadicky,sundal sem to cidlo a zkousel otocit tim vnitrnim krytm myslim ze plovaku,v popisu je napsany ze asi o 90 stupnu,rukou sem to povolil asi tak o 2milimetry a dal ani tuk,tak sem po tom zkousel klepat i jemne kladivkem pres drivko ale ani se nehnul,jak je to mozny?

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #9 od peto12
Ja vždy keď to čistím tak s plavákom nerobím nič. Ja to vymontujem celé. Čiže uvolním-(otočím) celé to veľké biele víko a vytiahnem von.

Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #10 od bjukemen
...presne tak to robim aj Ja vymontujem to cele a možno to TDGT tiež tak myslel len sa zle vyjadril...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #11 od TDGT

...presne tak to robim aj Ja vymontujem to cele a možno to TDGT tiež tak myslel len sa zle vyjadril...


cele to bile viko?a cim to povolujete,no taky sem si rikal ze to tak udelam ale chtel sem pesne podle toho navodu,ale neslo tak sem se na to vysral uplne

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #12 od Toncek

...presne tak to robim aj Ja vymontujem to cele a možno to TDGT tiež tak myslel len sa zle vyjadril...


cele to bile viko?a cim to povolujete,no taky sem si rikal ze to tak udelam ale chtel sem pesne podle toho navodu,ale neslo tak sem se na to vysral uplne


šroubovákem,normalně proti směru hodinových ručiček,jak když povoluješ šroub,nesmíš se toho bát :wink:

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #13 od skypan

Ja vždy keď to čistím tak s plavákom nerobím nič. Ja to vymontujem celé. Čiže uvolním-(otočím) celé to veľké biele víko a vytiahnem von.

celé to bílé víko je matice a jde povolit velkými sikovkami či šroubovákem,
plovák je lepší vyndat před povolením té velké matky,pak už je stím problém a jde to i hůře ven,páč následně i díra (pod matkou)je přesně velká jako koš ponořený v naftě. :idea:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #14 od peto12
Ale ak plavák funguje tak ako má tak je zbytočne ho rozoberať len sa zbytočne rozšteluje. Lebo ten bordel ktorí bráni v prietoku býva zachytený na tom sítku a to je mimo plaváku. Inak ja tu velkú maticu povolujem malým kladivom cez drevený špalík lebo sa tam bojím ísť veľkými kliešťami že sa mi vyšmiknú a zlomím ten vývod ktorí ide na hadice :lol:

Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #15 od TDGT
jojo kluci diky,zitra to teda shodim primo pres tu bilou obruc a bude :wink:

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.487 sekund
Powered by Kunena fórum