par zakladnych rad o AUTOHIFI
Teď si nejsem jistý co máš na mysli, kdyžtak nás pouč, protože já se s tímto údajem u parametrů obvykle vůbec nesetkávám. Možná tak s citlivostí, která udává výslednou hlasitost a ta zase souvisí na kostrukci membrány a jejího materiálu. Tak nás překvaphoši hoši .. rozohněná diskuze , ale přiznejte se kdo z vás je vyštudovanej v elektro oboru? zase vám tu padají z úst MegaWaty , ale slyšel někdo třeba o takový účinosti reproduktorů ?
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
cim vacsie cislo tym kvalitnejsie,hlasnejsie,drahsie.
toto cislo vyjadruje vsetko co potrebujete vediet.
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teď si nejsem jistý co máš na mysli, kdyžtak nás pouč, protože já se s tímto údajem u parametrů obvykle vůbec nesetkávám. Možná tak s citlivostí, která udává výslednou hlasitost a ta zase souvisí na kostrukci membrány a jejího materiálu. Tak nás překvaphoši hoši .. rozohněná diskuze , ale přiznejte se kdo z vás je vyštudovanej v elektro oboru? zase vám tu padají z úst MegaWaty , ale slyšel někdo třeba o takový účinosti reproduktorů ?
Myslím, že citlivost měl na mysli. Účinnost repro je velmi malá - většina výkonu jde do ztrát (v magnetickém obvodu, přeměna na teplo, mechanické ztráty apod.) Ale tyto veličiny jsou samozřejmě spjaté a právě ta citlivost je velice důležitá (zároveň s rezonanční frekvencí repro). Proto taky nezastávám názor co největších wattů, které není schopno ani pokrýt dobíjení...Základ je u kvalitních repro.
Proto ani nejsem takovým příznivcem kapacitorů. Baterie sama o sobě je velký kondenzátor a pokud je kvalitní zesilovač (co má v sobě kond. taky), je nějaký kapacitor zbytečný.
P.S.: přiznávám se já jsem v elektro vyštudovaný
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mám 4 středový repraky 2 mají po 180w a další 2 po 200w plus k tomu subwofer optymal RMS 300w v max. 600w a rád bych věděl jak silný mám koupit ZESILOVAČ a kolik musí mít kanálů???
Dohromady 180 plus 180 plus 400 plus 600W___ dohromady-1360W
Díky
Chtělo by to upřesnit typy repro, nevíme tu ani kolik mají Ohmů a zda je ten výkon RMS a další detaily.
Bez toho ti nikdo zesík neporadí, navíc budeš muset koupit 2, na jeden to vše nenacpeš.
Navíc pokud jsou 4Ohmové (což asi jo), tak budeš nejspíš potřebovat zesík co umí do 2 Ohmů...
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale stejně jsou to jen dohady, protože pisatel původního dotazu se tu už víc nevyjádřil, takže si asi vyrábí podle sebe
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.