Zapojení

Více
17 roků 1 týden zpět #16 od čenda
Odpověděl čenda pro téma Re: Zapojení

zapojit ho nebol problem pretoze v aute uz boli prichystane potrebne konektory, ale chcel by som sa spytat na to ze ked odnimem ovladaci panel panel radia tak pod nim je mala ledka ktora stale blika a je este podsvietene tlacitko na vybratie CD a to aj ked som pred tym radio vypol.


Kabeláž na moderní rádio v Tipu z výroby nemáš, máš tam jen jedno stálé napájení z baterky. Musíš si k tomu ještě natáhnout napájení 12V spínané klíčkem, z kontaktu 15 spínací skříňky.
Na konektoru ISO má stálé a spínané napájení číslo kontaktu 4 a 7, záleží ale na typu rádia, který je který :!: Nahlédni do návodu k instalaci :idea:
Po vypnutí klíčku a vyndání panelu by ti zřejmě měla blikat jen ta ledka, tak je to aspoň u toho mého.

nemoze to vymlatit baterku?

Pokud je jen jedno, stálé napájení, může se u některých rádií baterka vybít během jednoho týdne, kdy se s autem nejezdí. Známí žrouti elektriky v klidovém stavu jsou autorádia Sony a Philips. Odběr proudu ve vypnutém stavu lze snadno proměřit multimetrem za 135,- Kč z Baumaxu.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #17 od drto
Odpověděl drto pro téma Re: Zapojení

zapojit ho nebol problem pretoze v aute uz boli prichystane potrebne konektory, ale chcel by som sa spytat na to ze ked odnimem ovladaci panel panel radia tak pod nim je mala ledka ktora stale blika a je este podsvietene tlacitko na vybratie CD a to aj ked som pred tym radio vypol.


Kabeláž na moderní rádio v Tipu z výroby nemáš, máš tam jen jedno stálé napájení z baterky. Musíš si k tomu ještě natáhnout napájení 12V spínané klíčkem, z kontaktu 15 spínací skříňky.
Na konektoru ISO má stálé a spínané napájení číslo kontaktu 4 a 7, záleží ale na typu rádia, který je který :!: Nahlédni do návodu k instalaci :idea:
Po vypnutí klíčku a vyndání panelu by ti zřejmě měla blikat jen ta ledka, tak je to aspoň u toho mého.

nemoze to vymlatit baterku?

Pokud je jen jedno, stálé napájení, může se u některých rádií baterka vybít během jednoho týdne, kdy se s autem nejezdí. Známí žrouti elektriky v klidovém stavu jsou autorádia Sony a Philips. Odběr proudu ve vypnutém stavu lze snadno proměřit multimetrem za 135,- Kč z Baumaxu.


no ono tam bolo do toho ISO konektoru vedenych 5 kablov a z toho len tri su zapojene do konektoru. zapojene su cerveny, cierny a zlty a neni su zapojene modry a oranzovy

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #18 od čenda
Odpověděl čenda pro téma Re: Zapojení
www.najdiservis.cz/navod.htm?clid=4569&strana=1

Červený a oranžový drát NESMĚJÍ být navzájem propojené.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #19 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Zapojení
To bych nesouhlasil. Aby bylo rádio funkční musí být (nepočítám repro) zapojen černý (kostra) a červený (12V) a žlutý (memory) a ten červený a žlutý klidně do sebe spoj. Jde jen o to, že ten žlutý zaručuje přísun 12V i po vypnutí, aby se nevymazaly stanice a ten druhý pak můžeš dát někam, kde se rozpojuje obvod, po vyndání klíčků. Pokud, ale chceš, aby rádio hrálo i když nesjou klíče v zapalování spoj ty dva kabely dohromady.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #20 od čenda
Odpověděl čenda pro téma Re: Zapojení

Pokud, ale chceš, aby rádio hrálo i když nesjou klíče v zapalování spoj ty dva kabely dohromady.


No jo, ono to tak je, ale riziko, že se při tomto zapojení bude vytloukat baterka, je reálné (vlastní zkušenost). Při tomto zapojení má autorádio několikanásobně větší klidový odběr, jedna paní povídala, že proto, že proto, že se tak napájí kromě paměti i koncový zesilovač :lol:.

Už jsem o těch hodnotách psal tady:
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...ght=iso&start=15

Pokud se s autem jezdí každý den, je to úplně jedno, protože se baterka vždy stačí dobít, ale pokud se nechá např. týden stát, tak se ta baterka při propojení těch dvou drátů skutečně může vytlouct (opět vlastní zkušenost :roll:)

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #21 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Zapojení
Zas tak do elektroniky nevidím, ale každé rádio co sem zapojoval sem zapojil takhle a nikdy problém nebyl. A protože mě osobně přijde lepší, že mi rádio hraje i bez klíčků, volím tuhle možnost.
A to sem používal i na Panasonicy. :roll:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #22 od scherer012
Odpověděl scherer012 pro téma Re: Zapojení
ja v tom problém nevidím, celé rádio si vyťahujem vždy, keď zaparkujem........ :D

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #23 od drto
Odpověděl drto pro téma Re: Zapojení

To bych nesouhlasil. Aby bylo rádio funkční musí být (nepočítám repro) zapojen černý (kostra) a červený (12V) a žlutý (memory) a ten červený a žlutý klidně do sebe spoj. Jde jen o to, že ten žlutý zaručuje přísun 12V i po vypnutí, aby se nevymazaly stanice a ten druhý pak můžeš dát někam, kde se rozpojuje obvod, po vyndání klíčků. Pokud, ale chceš, aby rádio hrálo i když nesjou klíče v zapalování spoj ty dva kabely dohromady.


tak presne takto je to zapojene. tak uvidim co to bude robit. inak auto mi stoji maximalne tak 3-4 dni viac nie. ked stalo cez vikend dva dni tak to potom chytilo bez najmensich problemov. teraz stoji taktiez dva dni a pojdem s nim az zajtra rano do prace tak uvidim co na to auti povie :wink:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 dní zpět #24 od drto
Odpověděl drto pro téma Re: Zapojení
tak dnes rano som prisiel k autu a chytilo hned na prvy krat bez veskerych problemov. este som tu niekde cital ze sa radio zahrieva tak som ho skusil chytit a bolo ladove ako z mraznicky aj po dvoch dnoch co auto stalo :wink: tak myslim ze by to bateriu nemalo vybit. uvidim casom :D

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 dní zpět #25 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Zapojení
No zahřívá se, když je zapnuté, ne?:) To mě když hraje, tak hicuje jak kráva :D

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 dní zpět #26 od drto
Odpověděl drto pro téma Re: Zapojení

No zahřívá se, když je zapnuté, ne?:) To mě když hraje, tak hicuje jak kráva :D


no to je jasne ze sa zahrieva ked je zapnute :D ale niekto tu niekde na fore pisal ze sa u zahrieva aj ked ho ma vypnute a odobraty predny panel, cize mu tam isla stale stava :D

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
11 roků 10 měsíců zpět #27 od megan3653
Odpověděl megan3653 pro téma Re: Zapojení
Mám jiný problém, rádio zapojim, proud do něho jde, stanice ladí, CD načte, ale ticho jak na hřbitově. Už jsem vyzkoušel 2 nový rádia, ale ani v jednom nehraje ani jeden reprák. Na starým to hrálo bez problémů, ale jakmile zapojim nový tak je ticho. Tuší někdo?? Díky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
11 roků 10 měsíců zpět #28 od ivobr
Odpověděl ivobr pro téma Re: Zapojení
mám takú blbú otázku-a zapojil si aj tú druhú koncovku od reprákov na rádio? neverím že staré rádio hralo a 2 nové nie. ak to teda máš riadne spravené cez koncovky.

fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
11 roků 10 měsíců zpět #29 od megan3653
Odpověděl megan3653 pro téma Re: Zapojení
tak samozřejmě všechno zapojený mám. nový rádia jsou na EURO koncovky, a obě jsou zapojeny. Zkoušel jsem i prohodit kombinace přední a zadní repráky, nicméně výsledek stejny. prostě nehrajou. Hlavně z repráků jde jen kabel přímo do rádia, tam není nic, kde by měl být problém. spíš sem myslel, jestli tam nění nějaká kombinace, protože u toho starýho rádia bylo vedeno 8 kabelů z repráků do 6ti zdířek koncovky, která byla originální k rádiu

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
11 roků 10 měsíců zpět #30 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Zapojení
dej sem fotku zapojení a uvidíme hned :) takhle to je jako by jsi chtěl operovat meniskus přes chat :D

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.471 sekund
Powered by Kunena fórum