Konektory - šílená směs (a potřebuji radu)
Praskla mi pojistka ve starým autorádiu, říkám si, co je? Autorádio vyndám a už se nedivím. Takovou haluz jsem ještě neviděl
Fotky jsou v dalším příspěvku (doháje jak se přidají fotky přímo do fóra???) ale dřív než se mrknete prosím o radu:
1) V autě mám konektory které vypadají jako ISO ale nejsou. Jsou bílé, tlustší a na ISO moc velké. Jsou dva. Viz fotky.
2) Sehnal jsem autorádio s 2xISO (standard)
3) Mám dokoupenou i redukci z obyč. kabelů na ISO
Co je pro mě jednodušší? Hledat nějakou redukci mezi těmi bílými konektory které jsou v autě a rádiem s ISO nebo je učmajznout a nahradit kabely do ISO redukcí. Jak potom poznám co a jak zapojit? Nemám schéma orig. instalace jak to Fiat dělal.
Díkes!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
PS: Klidně to z toho vyrvu ale jak poznám co kam zapojit do té nově zakoupené redukce "KABELY - ISO"?
Taky sem objevil tohle, což si myslím že je moje řešení, jen nevím kde to koupit v ČR a jak se tomu nadává
http://www.twenga.co.uk/offer/094234592.html
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
http://www.levnealarmy.eu/autodoplnky-72/iso-konektory-a-redukce-137/iso-konektory-20-24-konektory-216/konektor-iso-fiat-tipo-tempra-3205.html
Co myslíte?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Jo a k té výměně - Iso na Iso si musíš taky zkontrolovat, protože každý výrobce zapojuje Iso konektor trochu jinak, už sem to několikrát řešil...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
Jo a k té výměně - Iso na Iso si musíš taky zkontrolovat, protože každý výrobce zapojuje Iso konektor trochu jinak, už sem to několikrát řešil...
ja som myslel, že sú všetky rovnaké............. , že sa robia podľa nejakej normy
preto sa volá ISO konektor
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ISO konektor je vždy stejný. I jeho zapojení je vždy stejné. Jedině co se může změnit je žlutý vs červený. Jeden je stálé napájení a druhý je napájení z klíčku.
No co jsem zatim viděl, tak když se řeklo ISO na rádiu i tak na konektorech to přesně sedělo i na barvy, pokud to je jiný konektor tak to samozřejmě stejné nebude
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
????No co jsem zatim viděl, tak když se řeklo ISO na rádiu i tak na konektorech to přesně sedělo i na barvy, pokud to je jiný konektor tak to samozřejmě stejné nebude
ISO sou všechny stejný! Akorá to můžeš zapojit tak, že červený drát je stále na +12, žlutý se dá připojit ke spínačce - tzn. že bez sepnuté spínačky rádio nehraje. nebo ten žlutý můžeš napojit také tak, jako červený, to znamená na +12 nebo je dokonce i spojit a připojit, to je jedno... to ti pak to rádio hraje i bez sepnutý spínačky...
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak kdyby mi na ISO konektoru někdo přehodil napájení a vodkouřilo by mi to rádio tak bych šel do krámu a hádal bych se tak dlouho až by mi zaplatili celou škodu. To každopádně.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.