Konektory - šílená směs (a potřebuji radu)

Více
16 roků 4 měsíců zpět #16 od boubik
Já to na tom Pioneeru naštestí už mám, jde z něj sice nějaký spešl Pioneer konektor se spoustou drátů okolo, ale výsledek je na konci 0,5m kabelů dvoj-ISO takže pohoda. Teď jen pořád přemýšlím, jestli ty bílý OEM konektory (originál Fiat) uštípnout a narvat tam ISO a přitom hledat co kterej kabel znamená, nebo si koupit za necelých 200 Kč redukci z OEM na ISO a mít to vyřešený... :idea:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #17 od michal_tipar
Já vás vyvedu z omylu, ISO konektor má sice standardní zapojení, ale to dodržují výrobci pouze u hlavních pinů jako je PLUS, SPÍNANÉ PLUS, ZEM, REPRÁKY. Další výstupu jako třeba MUTE, ANTENA, BT už zapojuje každý jinak, a pochybuju, že to na funglovém rádiu někado "bastlil"...
Proto doporučuju před montáží raději zkontrolovat i kabely na konektorech i přesto, že jsou "stejný"
A ty rozdíly byly na značkových rádiích (Panasonic, Clarion, Hyundai) ne žádný tin ťon rejže :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #18 od skvelejmira

já jsem tam měl teda tenhle bílej konektor a bylo mi řečeno, že to je el zrcátka.....jinak se tě zeptám, hodláš tam dávat někdy origo autorádio ? Pokud ne, tak to ustřihni a např přes čokoládu napoj na ten ISO nebo do těch bílých konektorů nastrkej samce od fastonů a na ně napoj ty kabely od ISO konektoru

Ja ti dam cokoladu, ruce ti utrhnu, ty neznas letovací pistoli?? Hlavne ze sam nadavas
:) :) :)

ahoj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #19 od mt-tuning
tak tak, pri niektorych autach treba radio napajat tak, ze sa cerveny spaja so zltym a naopak /napr vw passat aby drzalo pamet.. taktiez renault som tak musel prekablovat...

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #20 od Charles

Ja ti dam cokoladu, ruce ti utrhnu, ty neznas letovací pistoli?? Hlavne ze sam nadavas
:) :) :)


čokoláda se normálně v elektrice používá i na 220V a ty silnější odolnější i na 380V, tak proč bys nemohl dát čokoládu do auta ??? je to rozhodně milionkrát lepší, než smotat kabely do sebe a izolepu na to :evil:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #21 od Kounect

Ja ti dam cokoladu, ruce ti utrhnu, ty neznas letovací pistoli?? Hlavne ze sam nadavas
:) :) :)


čokoláda se normálně v elektrice používá i na 220V a ty silnější odolnější i na 380V, tak proč bys nemohl dát čokoládu do auta ??? je to rozhodně milionkrát lepší, než smotat kabely do sebe a izolepu na to :evil:

To není až tak úplně pravda. Kroucený spoj je považován za kvalitnější než čokoláda. Když se rozdělí každý drát na 2 částí ( udělá se jakoby hadí jazyk ) a každá ta část se omotá k sobě 1-1 2-2 a nakonec 1-2, pak se to propájí a zaizoluje ( nejlépe teplem smrštitelnou bužírkou ), tak sic je to spoj nerozebiratelný, ale taky velmi odolný a kvalitní. Toliko asi k motání drátů ;-)
Čokoláda je proti tomu žabař nespolehlivý. Jak pěkně se Ti z ní ukroutí drát - odřízne se šroubkem, pak se párkrát zamele a je vymalováno.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #22 od Charles
jako čokoláda není nejlepší neříkám, ale lepší než co tam občas najdu, ale asi jste neviděli spoje drátů v mém autě...žádný letování a ni hadí jazyk, prostě dva konce v sobě a hotovo....a navíc když jsem našel živý kabely pod rádiem co dělaly zkraty až se hřály kabely, a až tekla izolace na nich...tak to asi není to pravý ořechový :evil: takhle dopadá motání kabelů, jen jsem to zmerčil a běhal mi mráz po zádech, protože mi to mohlo krásně kdykoliv chytit a čau auto :x ale viz jiná diskuse, kde jsem dal i odkaz na fotky co jsem měl pod rádiem

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #23 od boubik
Skoro vyřešeno (jen to udělat). Mám to vymyšlený, ISO z toho úplně vyhodím, použiju původní OEM koncovky Fiat, do nich zapojím přímo rádio. Našel jsem si plus (bez klíčku i s klíčkem) a zem, víc není potřeba. Plus musím zdvojit protože mám i CD changer který je potřeba napájet. Víc až to udělám i s fotkama.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #24 od Medved
Když napojíš ten žlutý na ten červený, tzn. že ti to bude hrát i bez klíčku, tak ti to rádio přes noc zežere baterku, protože se bude stále napájet zesilovač, i když ho vypneš tlačítkem --> mi se to stalo ve staré škodovce a i v mém tipátku --> ale je tu řešení, abys nemusel poslouchat rádio se sepnutým okruhem(otočeným klíčkem) stačí na ten drát co by šel přes spínačku (teď nevím, jestli žl nebo červ, ale je to na něm napsané) dát vypínač a někde si ho šikovně umístit, mi to tak plně vyhovuje. někomu se to nemusí líbit, ale proti gustu žádný dišputát :D
__________________________________________________
Tipo 1,6ie s klimou, soft tuning, dobrá zvuková aparatura

Tipo 1.6ie klima suite, soft tuning, trošku větší audio

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 3 měsíců zpět #25 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Konektory - šílená směs (a potřebuji radu)
Zdar,to samé mi dělal sencor letos,i když bylo vyplé tak furt sosalo a za dva dny jsem nenastartoval.Ted to mám přez spínačku a pohodka,ale jak píšeš tak tam prdnu ještě vypínač at nemusím zapínat elektriku když budu někde čekat.Prosím tě jaky vypínač koupit,myslím jakou hodnotu at to vydrží.Dík

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #26 od Medved
jo taky mám sencora, ale dělal mi to i starší panasoňák...
záleží, jaký má tvoje rádio odběr, to poznáš podle toho, jaká je v něm zezadu pojistka, ale v drtivé většině je to do 10A, takže třebas nějaký kolébkový nebo páčkový, podle toho, co se ti líbí, některé na 12V i svítí.
Zajdi do elektroinstalačních potřeb nebo do elektr. součástek, stačí i baumax.
Dej si pozor, aby byl na 10A, na trhu jsou i na 2 či 3A, to by nemusel vydržet
_____________________________________________
Tipo 1.6ie, klima, soft tuning, dobrá zvuková aparatura

Tipo 1.6ie klima suite, soft tuning, trošku větší audio

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #27 od Charles
taky mám sencora rádio, červený drát společně se žlutym a úplně v klidu, baterku mi to teda nežere, klidně 14 dní nepojedu a natočim to...copak to má za odběr, bere to jen ta dioda (která skoro nic nebere) a pak na udržení paměti něco malinko ;) K tomu zesilovači, nevim jak to máš napojené, ale pokud to napojíš na modrý drát od rádia, tak se ti bude zesilovač zapínat společně s rádiem, pokud ho máš napojený na stále napětí od baterky, tak potom musíš dát nějakej vypínač, ale i tak to není tak strašnej odběr (zesik nehraje, jen lehce šumí a bere málo), měl jsem to takhle omylem zapnutý jednou 3 dny a taky jsem nastartoval a odjel :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #28 od Medved
zde se jedná o zesilovač osazený přímo v rádiu, proto tam doporučují mít to napojené přes spínačku, aby to nežralo. Nevím co máš za rádio, ale buď jen rád, že ti to tak funguje:)
jinak Tipo 4ever
_____________________________________________
Tipo 1.6ie, klima, soft tuning, dobrá zvuková aparatura

Tipo 1.6ie klima suite, soft tuning, trošku větší audio

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #29 od Charles

Nevím co máš za rádio, ale buď jen rád, že ti to tak funguje:)


No psal jsem co mám za rádio, hned 3 slovo v mém předchozím příspěvku :) je to Sencor SCD 7105BMR (ale jistej si nejsem), kupoval jsem ho cca před rokem a dal jsem za něj necelý 4 tisíce, ale je fakt, že má i bluetooth, kterej funguje jako handsfree, takže úplně super věc ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #30 od skvelejmira
Na tom dratu na spinani je napis POWER ANT. to je pro elektricky vysouvanou antenu. zapnes radio a pusti ti to +12

ahoj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.538 sekund
Powered by Kunena fórum