Vývoj diskuse - Fiat Marea Weekend 2,4TD - NEKOUPIT

Více
15 roků 2 měsíců zpět #16 od Předseda


Pro možné zájemce o tu mareu 2,4 zde je link:


To je HLXko, co? Seděl jsi v tom? Co říkáš kvalitě sedadel a tapecír, ve srovnání s Tipem? Mimochodem ty fotky jsou uplně strašný, bazar by zasloužil nakopat za to.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #17 od JiFi
vsak jsem jiz vyse psal, ze nekupuji

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #18 od JiFi
to predseda: sedel jsem v tom interier krasny... jo fotky jsou asi z mobilu

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #19 od Předseda

to predseda: sedel jsem v tom interier krasny... jo fotky jsou asi z mobilu


No já se spíš bavím o kvalitě materiálu na sedačkách a tapecírech a o sedačkách jako takových. Já se vozil v ELX a ten hadr, čím to bylo potažený, mi přišel oproti mikroplyši Tempry jako úplná hrůza a sedačky mi přišly oproti obývákovým křeslům (sociální) Tempry děsně úzký, nepohodlný, divně tvarovaný. A taky mi přišlo, že tam není kam co položit.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #20 od JiFi
já nevim, ale co jsem koukal a zkoušel, pohodlné to bylo dost, kvalitu nemohu posoudit, ale tak vyhovovalo me to moc..

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #21 od Předseda
Zrazovat tě od toho nebudu, jen jestli budeš kupovat auto s klimou, tak ať to má pořádný motor. PS: 1.8 nestačí :(

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #22 od JiFi
bylo me uz receno, od skypana, ze mam do budoucna kupovat alespon 2l... coz souhlasim

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #23 od Předseda
A ještě jedna MEGADŮLEŽITÁ věc!

Rozhodně Marea musí mít všechny modré a červené klíče. Než jsem jí chtěl kupovat, asi půl roku jsem četl a vyptával se na Marea klubu a i jsem si tam domluvil svezení. A s těma klíčema je to tam popsaný hodněkrát, dej si na to určitě pozor. Bývá to velikánský problém, pokud nějaký ten klíč chybí a sekne se ti imobilizér. Rozhodně si to na tom fóru najdi a pořádně si to pročti.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #24 od JiFi
vím a mám kamaráda zámečníka, který mi ten kod dokáže okopírovat, případně naučit auto znát nový kod

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #25 od grifith
S těma klíčema to není zase tak úplně pravda. Je sice dobrý mít všechny klíče to zaručeně, ale k těm klíčům je také důležitá tzv. Code karta pomocí ní a červeného servisního klíče je teprve možný imo odkódovat. Jinak ale stačí kouknout na procento Mareí co tohle kriterium splnuji a zjistíš,že těch co mají Code kartu a všechny klíče se moc neprodává. I v Marea klubu je velké procento těch co tyto náležitosti k autu nemají. Jako zásadní argument pro výběr a koupi Mařeny bych to neviděl. Co se týče potahu sedadel pak u verze HLX by měl být stejný mikroplyš jako u Tempry, verze ELX mohla,ale taky nemusela mít mikroplyš,ale pouze látku. To záleží na konkrétním kusu a v každé zemi to bylo jinak. A velikostně mi ty sedačky vyhovují a to nejsem zrovna konfekční typ, ale je pravda, že tohle záleží na každým, jak se v kterým autě cítí. :wink:

Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #26 od grifith
Jo a jen tak bych se chtěl zeptat na důvod, proč by musela mít Marea s klimatizací motor nejmíň 1,8l? I motor 1,6 se zapnutou klimou není žádný lenoch. Je to nejspíš o tom, kdo co od auta očekává. Ostatně motory 1,8 a 2,0 jsou o něco méně povedené jak již zmiňovaná 1,6. Pravdou ovšem je, že pokud bych dnes vybíral Mareu znova, šel bych nejspíš do jednoho z motorů JTD. Ať už do menší 1,9 nebo pětihrnkové 2,4. S tou se z Marey stane opravdové letadlo na čtyřech kolech. A komu by základní výkon nestačil, jdou tyhle motory bez problémů chipovat 8)

Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #27 od Charles

No já se spíš bavím o kvalitě materiálu na sedačkách a tapecírech a o sedačkách jako takových. Já se vozil v ELX a ten hadr, čím to bylo potažený, mi přišel oproti mikroplyši Tempry jako úplná hrůza a sedačky mi přišly oproti obývákovým křeslům (sociální) Tempry děsně úzký, nepohodlný, divně tvarovaný. A taky mi přišlo, že tam není kam co položit.


naprosto souhlasím, měl jsem úplně ten samý pocit z toho posezení. To jsem se svezl v maree, bravu i bravě. Ta brava mi přišla nejlepší, ale taky měla na sedačkách černou "kůži" a celkově mnohem lepší vnitřek. Taky jsem chtěl bravu kupovat, ale spíš se snažím šetřit na něco více novějšího.

Co se týče slabších motorů a klimy. Není to ani tak o tom, že by to měl být lenoch. Je to spíš o tom, že u těchto slabších motorů, jak ji zapneš, počítej si hned o 1,5-2L/100km nahoru.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #28 od bery1970
rozhodl ses dobře nebyl by to asi dobrej kup.hlavně ta pojistka počítám tak 8-9 tis.ročně :roll: do toho bych nešel.jestli toužíš po maree tak hledej přímo od majitele,bazary jsou katastrofa(vlastní zkušenost).slušný majitel,který se staral tak máš z pola vyhráno,já takové štěstí měl :) a pokud ti můžu doporučit jdi po 1,8.pojistka stejná jak u 1.6,vyšší výkon a spotřeba stejná možná nižší.

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #29 od Libor
Já teda mám tempru a přijde mi vevnitř pohodlnější než marea...ale brácha má mareu a je s ní max. spokojený... má defacto to samé co píšeš.. kupoval jí před 4 měsíci za 47tis. ..... jezdí kolem 6 litrů... no a ten výkon je fakt peknej... párkrát jsem se zvezl :-)) ... poviné ručení je o cca 1tis na rok dražší než na 1,9td tempru.. takže cca kolem 5-6 tis s bonusama. Nechával dělat komplet rozvody za 4,5 tis a to i s prací .. defacto jako mě na tempře... jak říkám... zatím je spokojený.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #30 od čenda

S těma klíčema to není zase tak úplně pravda. Je sice dobrý mít všechny klíče to zaručeně, ale k těm klíčům je také důležitá tzv. Code karta pomocí ní a červeného servisního klíče je teprve možný imo odkódovat. Jinak ale stačí kouknout na procento Mareí co tohle kriterium splnuji a zjistíš,že těch co mají Code kartu a všechny klíče se moc neprodává.

Jestli to je u Marey jako u Punta, tak je potřeba rozlišovat 2 typy imobilizérů:
a) Starší s pevným kódem, k tomu jsou 2 modré a 1 červený klíč a karta CODE (a jestli ne, důrazně požadovat přinejmenším slevu). To mám na Puntu 1. generace já.
b) Novější s plovoucím kódem, k tomu jsou klíče 2 a není karta CODE, protože kód se při každém použití podle nějakého algoritmu mění (to má ségra na Puntu 2. generace).

Přinejmenším tak nějak, netvrdím, že je tohle vysvětlení 100% pintlich :wink:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.539 sekund
Powered by Kunena fórum