Vývoj diskuse - Fiat Marea Weekend 2,4TD - NEKOUPIT
Pro možné zájemce o tu mareu 2,4 zde je link:
To je HLXko, co? Seděl jsi v tom? Co říkáš kvalitě sedadel a tapecír, ve srovnání s Tipem? Mimochodem ty fotky jsou uplně strašný, bazar by zasloužil nakopat za to.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to predseda: sedel jsem v tom interier krasny... jo fotky jsou asi z mobilu
No já se spíš bavím o kvalitě materiálu na sedačkách a tapecírech a o sedačkách jako takových. Já se vozil v ELX a ten hadr, čím to bylo potažený, mi přišel oproti mikroplyši Tempry jako úplná hrůza a sedačky mi přišly oproti obývákovým křeslům (sociální) Tempry děsně úzký, nepohodlný, divně tvarovaný. A taky mi přišlo, že tam není kam co položit.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Rozhodně Marea musí mít všechny modré a červené klíče. Než jsem jí chtěl kupovat, asi půl roku jsem četl a vyptával se na Marea klubu a i jsem si tam domluvil svezení. A s těma klíčema je to tam popsaný hodněkrát, dej si na to určitě pozor. Bývá to velikánský problém, pokud nějaký ten klíč chybí a sekne se ti imobilizér. Rozhodně si to na tom fóru najdi a pořádně si to pročti.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No já se spíš bavím o kvalitě materiálu na sedačkách a tapecírech a o sedačkách jako takových. Já se vozil v ELX a ten hadr, čím to bylo potažený, mi přišel oproti mikroplyši Tempry jako úplná hrůza a sedačky mi přišly oproti obývákovým křeslům (sociální) Tempry děsně úzký, nepohodlný, divně tvarovaný. A taky mi přišlo, že tam není kam co položit.
naprosto souhlasím, měl jsem úplně ten samý pocit z toho posezení. To jsem se svezl v maree, bravu i bravě. Ta brava mi přišla nejlepší, ale taky měla na sedačkách černou "kůži" a celkově mnohem lepší vnitřek. Taky jsem chtěl bravu kupovat, ale spíš se snažím šetřit na něco více novějšího.
Co se týče slabších motorů a klimy. Není to ani tak o tom, že by to měl být lenoch. Je to spíš o tom, že u těchto slabších motorů, jak ji zapneš, počítej si hned o 1,5-2L/100km nahoru.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jestli to je u Marey jako u Punta, tak je potřeba rozlišovat 2 typy imobilizérů:S těma klíčema to není zase tak úplně pravda. Je sice dobrý mít všechny klíče to zaručeně, ale k těm klíčům je také důležitá tzv. Code karta pomocí ní a červeného servisního klíče je teprve možný imo odkódovat. Jinak ale stačí kouknout na procento Mareí co tohle kriterium splnuji a zjistíš,že těch co mají Code kartu a všechny klíče se moc neprodává.
a) Starší s pevným kódem, k tomu jsou 2 modré a 1 červený klíč a karta CODE (a jestli ne, důrazně požadovat přinejmenším slevu). To mám na Puntu 1. generace já.
b) Novější s plovoucím kódem, k tomu jsou klíče 2 a není karta CODE, protože kód se při každém použití podle nějakého algoritmu mění (to má ségra na Puntu 2. generace).
Přinejmenším tak nějak, netvrdím, že je tohle vysvětlení 100% pintlich
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.