Jakým způsobem zajišťujete auto proti rozjetí při parkování?
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já si k obrubníku vždy couvnu kolmo a vúbec v zimě kdyš je sních,abych mohl skočit do auta a jet do roboty..
při parkování nechávám většinou zařazenou jedničku.
kdyš parkuji z prudšiho kopce natočím kola k obrubníku a lehce auto o něj opřu a nechám zařazený 1kvalt.
PS:docela na to dbám,páč stalo se mi,kdyš sem svoje stávající auto koupil,tak asi měsíc užívámí sem stál,tak relativně na rovince před bytovkou(zařadil sem 1,ale asi málo) a pro něco sem si odskočil do sklepa a po vyběhnutí ven,auto nikde 8O ,bylo poodjetý a opřený o druhé auto na příč stojící,o kolo,na štěstí se nis nikomu nestalo.
kolem jdoucí kámoš se ho snažil zastavit,ale jak moje auto je těžký,tak se mu to nepodařilo zastavit
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak já taky parkuju nejradši kolmo k obrubníku a pak záleží na to, co je za tím obrubníkem: když chodník, tak zadkem k němu, když trávník, tak zadkem do silnice. Je to kvůli nakládání kočárku.
A když je sníh, tak vždycky čumákem k obrubníku - má to přední náhon a kola se opřou o suchou zem, takže vyjedu.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
PS parkoviště nemusí být vždy na rovině,u nás i ve městech a na sídlištích jsou i z kopce
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 2.0 i.e. 4x4, Fiat Tempra SW 2.0 i.e. automat, Peugeot 205 cabrio, Škoda Octavia 62
www.fiattempra.estranky.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Presne takpři parkování nechávám kvalt, jedničku nebo zpátečku, podle toho, jak jsem se na to místo dostal.
Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já jsem naštěstí neměl tu čest, ale vím, jak tu soused běhal kolem felicie, kde mu pakny přimrzly, od té doby už to taky nedělá příjde mi zbytečný zatahovat ručku, když tam je kvalt a navíc to je na rovině...
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Horsi to bylo kdysi na Prisme. Tam byly maly tlaky, ze ani jednicka to nevzala, rucka byla KO a tak to jistil klin
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to na fabkach v praci je ted zakaz rucku pouzivat pac uz se jich par opravovalo, auta jsou ani ne 2 roky stary a malokdo rucku dava
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
myslím že ruční brzdě a jejímu mechanismu je to jedno jestli se používá nebo né jenom do toho mechanismu(lanovody a podobně)nesmí técti voda too je potom problemmyslim ze problemy s ruckou jsou prave kdyz se moc nepouziva, ze to pak zarezne ci primrza, pouzivam rucku porad uz 8 let jezdim denne do prace v lete v zime (jen letos jsem zatim jel 3x (protoze nemam zimaky) a nikdy jsem problem s ruckou nemel (tuk, tuk)
to na fabkach v praci je ted zakaz rucku pouzivat pac uz se jich par opravovalo, auta jsou ani ne 2 roky stary a malokdo rucku dava
mmj,samotné lanka v lanovodech (už i Tempry)mají silonový potah právě kvůli lepšímu klouzání v lanovodech a proti zamrzání..
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.