Tak se loučím s Tipem
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takhle to je celý, do Tipa jsem toho dával čím dál víc, a čím dál víc toho odcházelo.
Pocit ze scenicu je pro mě úžasný, všechno vidím a sedím vysoko. Auto se chová naprosto nezáludně, je tam ticho, má to klimu. hromada místa!
No teď se zbavím toho co mi tu zůstalo, tlumiče na celý auto, třmeny na předek. Jestli to někdo chcete, dejte vědět. Ještě tu mám elektrony, čtrnáctky.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Cesty osudu jsou nevyzpytatelné... Já jsem na dva roky utekl k Audi, jenže jsem jí řízením osudu rozsekal a tak teď jezdím tímhle:stiglitz napsal: Ani jsem nezůstal věrný značce, nakonec dopadlo všechno jinak.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jak se to vezme, ale je pravda, že výkonově jdu pořád nahoru... Když nepočítám hračky půjčený, tak:jumbo napsal: Ty bláho, ty máš ale motoristické skoky!
Tipo 1,6 i.e. -> Fiat Marea 1,9TD 100 -> Audi A6 2,5Tdi -> Lancia Kappa SW 2,0 20v Turbo...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
F@ster napsal:
Jak se to vezme, ale je pravda, že výkonově jdu pořád nahoru... Když nepočítám hračky půjčený, tak:jumbo napsal: Ty bláho, ty máš ale motoristické skoky!
Tipo 1,6 i.e. -> Fiat Marea 1,9TD 100 -> Audi A6 2,5Tdi -> Lancia Kappa SW 2,0 20v Turbo...
Výkonu motoru není nikdy dost.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz napsal: No, to bych musel mít Tipo jako hobby, jezdit třeba na srazy Italian car club, ale na to prostě nemám prachy, a hlavně garáž, a taky čas.
ještě, že existují blázni jako já, kteří si kvůli tomu koupí i garáž
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
BlackJack napsal: Ahojte kluci .. taky mě trápí průser . Tipo by mělo jít přístí měsíc na STK, ale vzhledem k slabému účinku brzd se obávám, že auto neprojde. Už běhám kolem brzd na Tipu opravdu dlouho a nedaří se mi je řádně naučit brzdit. Na STK by se jistě našlo více věcí, ale je mi líto jej zlikvidovat, když motor stále dobře běží. Peníze však vrážet do 20 let starého auta již asi nemá smysl.
Klucíí, tak jsem se nakonec překonal a Tipo dostalo technickou na další 2 roky Bylo to sice tak tak, ale známka autu byla udělena. Co mě však čeká, je stahování okýnka u řidiče (to nefunguje oběma směry), roztržený přední nárazník (dlouhodobá záležitost, svár držel x let a teď se roztrhnul). Tipo dále netopí, špatný oběh vody, úsady v radiátoru. Teď se do toho přidalo ještě odporové vinutí na spínání ventilátoru - funguje jen poslední nejvyšší rychlost. Brzdy pořád chabé, není to na okruh. Zátěžový regulátor brzd vzadu se odporoučel již dávno, zůstal však seklý někde v mezipoloze a tak zadek brzdí. Špatný kontakt ukazatele tlaku oleje taky lidskému oku moc nelahodí. Inu našlo by se toho určitě víc ..
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.