Nafta oproti Benzinu
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak žádná sedici..
Copak ? Nakonec je to pouze GT ?
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak žádná sedici.. Koulející očima
Povídej,nenapínej :
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
možná že majitel opravdu neví co prodává,nebo to ví až moc dobře.Cenu bych odvodil od spotřeby a od velkého povinného ručení,velký obsahy jdou hodně dolů s cenou.Pak si psal,že ted mu skončila STK,takže usuzuju,že tam nebude všechno ok,ramena,tlumiče,čepy.No uvidíš až se s tím svezeš.
Já sem v tom vživotě nejel,takže nemůžu posoudit.Hodnota větší než těch 5 tis. je akorát pro nás kteří obdivujeme tipa.Pro normálního smrtelníka je to 20 let starej pekáč s velkým obsahem,kterej je na dojetí,ne na vejlety za hranice. Ale pokud to chceš vzít na kšeft,tak si myslím,že lidí,co na to sháněj díly je tu stále dost,at už sou tady s klubu,nebo ne.U této verze máš cca 80% jistotu,že ty díly prodáš,takže já bych se rozhodl také pro koupi
Já ho měl.A pokud je v dobrý stavu motor kastle podvozek tak to rozhodne žádnej"pekáč na dojetí" není .Co se týče spotřeby je nižší než 1,6tka DOHC. Jízdní výkony sou uplně jinde co se týká porovnání s ostatnímá verzema a nestratí se ani mezi konkurecí. To samozřejmě platí pokud je motor zdravej.
A co se týče mě hodně lidí nechápu. Jako kdyby ty malý obsahy byli nějaká spása. Spotreba jak kráva a stejně to nejede. Aspon takové sou moje zkušenosti Tipo sedicivalvole,Alfa vs. FAbia 1,2HTP, Tipo 1,6 DOHC , Astra 1,4 16V, felicia 1,3 . No je to vec kazdyho.
Co se týče sedicivalvole za 5tis. No neblázni. Kupovat auto kde jsou takhle drahý díly do motoru je sebevražda. Pokud teda nebudeš dělat rovnou generálku motoru a auto si nechceš nechat. No můj názor.
Svýho milovanýho 2,0 16V už nemám. Strašně mi chybí.Měl sem ho rád
Jeho foto zde:
moje.auto.cz/tom-16v/sedicivalvole.html
Nyní jezdím alfou 155 2,5 TD foto zde:
moje.auto.cz/tom-16v/alfice.html
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
85kw nebo 83 nevim v TP je 85, je docela v dobrym stavu ale žere...Tak žádná sedici.. Koulející očima
Povídej,nenapínej :
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.