Zavada na zadni naprave
kluci tak jsem to dneska zjistoval a je to lozisko zadniho kola a oprava asi tak cca 2000kc no tak se uvidi
za jedno?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Romik Tipo 1.6 DOHC
Nissan Primera P10 2.0 GT 110kw
Nissan Primera P11 2.0 GT 110kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Romik Tipo 1.6 DOHC
Nissan Primera P10 2.0 GT 110kw
Nissan Primera P11 2.0 GT 110kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kdyby to bylo jak tvrdíš ložisko, tak uvažuji logicky, je tam dvouřadé kuličkové, proto otázky?
-víš jak by to muselo hučet kdyby bylo vylágrované???
-víš jak by musel dřít buben o ten plech na kterém je uložen brzd váleček a brzd čelisti???
taky mám obě zadní kola do A a neřeším to zatím, gumy do nijak nesjíždí a pak to ber i z té lepší stránky - líp to sedí v zatáčkách
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
Romik,
kdyby to bylo jak tvrdíš ložisko, tak uvažuji logicky, je tam dvouřadé kuličkové, proto otázky?
-víš jak by to muselo hučet kdyby bylo vylágrované???
-víš jak by musel dřít buben o ten plech na kterém je uložen brzd váleček a brzd čelisti???
taky mám obě zadní kola do A a neřeším to zatím, gumy do nijak nesjíždí a pak to ber i z té lepší stránky - líp to sedí v zatáčkách
zmýlil si si ložiská........
reč je o ložisku v kĺbe nápravy nie v náboji kolesa.........
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
8O To je pěkný nesmysl, naopak to v zatáčce nedrží protože tam je vůle a auto naprosto nečekaně při vyšším bočním zatížení odskočí, rameno se pohne v ložisku a to třeba ve stotřiceti není nic příjemného - zkusil sem a nedoporučuju...taky mám obě zadní kola do A a neřeším to zatím, gumy do nijak nesjíždí a pak to ber i z té lepší stránky - líp to sedí v zatáčkách
Pravda je, že na gumách sem taky nic nepoznal, ale netvrdím že za dvě sezóny by to tak bylo také...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ja to na gumach poznal. Jak to odskakuje, tak vnitrky jsou ojetejsi
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nebo snad mimo obec 130????
nebylo tady někde forum kde jsme si všichni psali jak (ne)jezdíme zrovna 2x podle předpisů a jeden druhému tvrdili jak dodržujeme předpisy?????????????????
odkud potom ta 130?????
a kde je povolená 130 je dálnice a tam v té rychlosti to nikomu nemůže tzv odskočit z důvodu ostré zatáčky??????????
neodskakuje vám to náhodou protože neměníte včas tlumiče??????
odskakování jsem si kdysi zažil na svém prvním autě a docela to dobře vím kdy to odskakuje a že je to vychozenýma tlumičema
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempru jsem koupil před týdnem od bráchy už s kolama do A.
Vůle v uložení byla pořádná, a tak jsem holt zamířil do servisu, protože jsem tušil že výměna nebude žádná procházka růžovým sadem a nechtělo se mi s tím mordovat doma. No a dnes jsem auto přebíral opravené a bylo mi řečeno že to byla pěkná fuška, všechno zarezlé atd.. takže 8 hodin práce. Cena matroše na jednu stranu byla 1050... takže celkem jsem vymáznul 4500 s prací . A kyž už jsem to měl v servisu tak jsem si nechal zkontrolovat přední nápravu, a vypadá to že budu brzo pokračovat u předních ramen protože prý je jeden kulák v háji No ale co se dá dělat.. něčím holt jezdit musím a je fakt že přesednutí z Favorita do Tempry je paráda )
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vítáme tě,nově příchozí,hele netočilo se u vás"Vesničko má středisková"?a máte tam ještě to JZD?Ahoj , jsem tu nový ale přidám postřeh.
Tempru jsem koupil před týdnem od bráchy už s kolama do A.
Vůle v uložení byla pořádná, a tak jsem holt zamířil do servisu, protože jsem tušil že výměna nebude žádná procházka růžovým sadem a nechtělo se mi s tím mordovat doma. No a dnes jsem auto přebíral opravené a bylo mi řečeno že to byla pěkná fuška, všechno zarezlé atd.. takže 8 hodin práce. Cena matroše na jednu stranu byla 1050... takže celkem jsem vymáznul 4500 s prací . A kyž už jsem to měl v servisu tak jsem si nechal zkontrolovat přední nápravu, a vypadá to že budu brzo pokračovat u předních ramen protože prý je jeden kulák v háji No ale co se dá dělat.. něčím holt jezdit musím a je fakt že přesednutí z Favorita do Tempry je paráda )
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.