Zavada na zadni naprave
Tohle forum je super na zjistění informací na co si dát u tempry bacha a na co se mám připravit (a už sčítám co mě všechno čeká). Ale vzhledem že s tím autem na nějaký rok počítám tak ho dám dohromady a vaše informace jsou velkou pomocí.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
něco se ti pokusím vysvětlit,
(asi možná došlo k nějakému nedorozumění-myšlenka je někde jinde),
na těch našich starých trupech, kdy už odchází díky stáří a opotřebovanosti jeden díl auta po druhém, již ve vlastní ostražitosti o své životy a nejen o své, ale i o zdraví našich spoluuživatelů komunikací, by se mělo s těmito auty jezdit obvzvláště dle vyhlášky, proto by se stk měla skloubit s § této vyhlášky... možná že se ti zdá nějak nepochopitelné, ale nějakou logiku to má.. domnívám se, že pokud by jsi se mohl po cestách pohybovat jak chtěl, určitě by nároky na tech. stav vozidel byly přísnější..
tak to závěrem shrnu, zadní kola do A za běžného provozu jsou ještě v normě při běžném provozu za dodržování vyhlášky..
30.4. jsem na stk s koly do A prošel a žádnou vůli mi tam nenašel,
PS: původní verze o nějaké 130-cítce kdy to odskakuje byla v tomto foru tvoje myšlenka, já jen ti chtěl dejme tomu pokusem o vtipnou formu odpovědi ti naznačit, že 130 se u nás jezdí jenom po dálnici a tam nejsou natolik ostré zatáčky aby to odskočilo...
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
malinko škoda že jsi do galerie nedal foto svého tipka ze zadu,
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
a co jsem napsal vím dobře, většinou vím dost dobře co a proč píšu...
P.S. prosím moderátora aby smazal všechny moje OT povzdechy nad některými přispěvateli, omlouvám se to sem fakt nepatří
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
svým způsobem je to tady o poradění, pomoci a né o nějaké snaze si kdokoliv kohokoliv proti sobě poštvat či se nějakým způsobem povyšovat..
já jsem laik (protože kdybych byl co se týče fiatů profík, živil bych se tím.., neb žádný učený z nebe nespadnul..) a tady chodím pro rady a pokud je to v mých silách či vědomostech, taky občas se snažím přispět svou troškou do mlýna.. snad to někomu i možná pomůže.. kdo ví..
PS: Michale, u každého příspěvku máš: Zaslal: den, datum, čas a. duben, a Citovat Upravit/Odstranit tento příspěvek
tak si můžeš ty své příspěvky upravit sám a tím i vymyzat to, co se aut netýká..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ahoj , jsem tu nový ale přidám postřeh.
Tempru jsem koupil před týdnem od bráchy už s kolama do A.
Vůle v uložení byla pořádná, a tak jsem holt zamířil do servisu, protože jsem tušil že výměna nebude žádná procházka růžovým sadem a nechtělo se mi s tím mordovat doma. No a dnes jsem auto přebíral opravené a bylo mi řečeno že to byla pěkná fuška, všechno zarezlé atd.. takže 8 hodin práce. Cena matroše na jednu stranu byla 1050... takže celkem jsem vymáznul 4500 s prací . A kyž už jsem to měl v servisu tak jsem si nechal zkontrolovat přední nápravu, a vypadá to že budu brzo pokračovat u předních ramen protože prý je jeden kulák v háji No ale co se dá dělat.. něčím holt jezdit musím a je fakt že přesednutí z Favorita do Tempry je paráda )
ted jsem dal za opravu 2300 i s prací obě strany ale taky říkal že to byl mazec
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Romik Tipo 1.6 DOHC
Nissan Primera P10 2.0 GT 110kw
Nissan Primera P11 2.0 GT 110kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jo ten sroub ve stabilizatoru sem taky zatrhl. Ja vul sem nahral vsechny srouby, jen ne tento. No co. Holt vyndam cela ramena.
Vyhoda kotoucu je, ze odpojis drzak hadicky a trubky, sundas trmen a cau, Vyndas cele rameno bez rozpojeni okruhu brzd. U bubnu je to horsi. Ja mam jeste abs..
A taky sem koukal, ze jedna strana je dobra, ale rovnou to udelam na obou..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.