brzdove trubky = brzdovy ucinek

Více
16 roků 6 měsíců zpět #16 od Michael!!!

ono to měření asi taky není úplně košér, měni jsem brzdovku a týden poté jsem shodou okolností jel do servisu kde měli zrovna akci testování tlumičů a v rámci toho "změřili" i brzdovku. Docela mě zarazilo, když mi technik povídá, ta brzdovka by už pomalu chtěla vyměnit, kam pojedete na dovolenou, do teplejších krajů bych už nedoporučoval (myšleno Chorvatsko, Itálie)...
Kdybych ji týden předtím neměnil, byla nová, datum plnění velice čerstvý, lahve zaplombované. Od té doby jsem pravda českou kapalinu nekoupil, zásadně si nechám objednat třeba Castrol, naposledy LiquiMolly...


To já tam furt leju tu českou kapalinu ale tohle je velmi zajmavé,to je dobré to vědít!!!...njn český věci no:)

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #17 od BlackJack

ono to měření asi taky není úplně košér, měni jsem brzdovku a týden poté jsem shodou okolností jel do servisu kde měli zrovna akci testování tlumičů a v rámci toho "změřili" i brzdovku. Docela mě zarazilo, když mi technik povídá, ta brzdovka by už pomalu chtěla vyměnit, kam pojedete na dovolenou, do teplejších krajů bych už nedoporučoval (myšleno Chorvatsko, Itálie)...
Kdybych ji týden předtím neměnil, byla nová, datum plnění velice čerstvý, lahve zaplombované. Od té doby jsem pravda českou kapalinu nekoupil, zásadně si nechám objednat třeba Castrol, naposledy LiquiMolly...


To já tam furt leju tu českou kapalinu ale tohle je velmi zajmavé,to je dobré to vědít!!!...njn český věci no:)

Podle mě zas až tak velký rozdíl v brzdovkách nebude .. pokud se jedná o stejnou specifikaci, tak všechno OK. Vždyť konec koncům výroba brzdové kapaliny asi nebude extra náročný proces, u nás si pamatuju, že ji vyrábí Velvana, Lybar atd ...

A co se týče hnusu při výměně brzdové kapaliny, tak je to dáno i tím -
1. z výroby se funkční plochy konzervují special. oleji, aby ve skladech neshnily - takže vnitřky válečků, třmenů atd
2. nepatrné množství prachových částešek se vlivem opotřebení dostává i dovnitř brzdového okruhu, přes prachovky, gufera ..
3. vnitřní koroze trubek a hlavně gumové části zbarvují kapalinu - tmavě

Já měnil brzdovou kapalinu cca 3x za 3 měsíce a vždycky nebyla moc čistá. Až teď na počtvrté, už vypadá tak, jak se lila do exzpanzky :wink:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #18 od Michael!!!

ono to měření asi taky není úplně košér, měni jsem brzdovku a týden poté jsem shodou okolností jel do servisu kde měli zrovna akci testování tlumičů a v rámci toho "změřili" i brzdovku. Docela mě zarazilo, když mi technik povídá, ta brzdovka by už pomalu chtěla vyměnit, kam pojedete na dovolenou, do teplejších krajů bych už nedoporučoval (myšleno Chorvatsko, Itálie)...
Kdybych ji týden předtím neměnil, byla nová, datum plnění velice čerstvý, lahve zaplombované. Od té doby jsem pravda českou kapalinu nekoupil, zásadně si nechám objednat třeba Castrol, naposledy LiquiMolly...


To já tam furt leju tu českou kapalinu ale tohle je velmi zajmavé,to je dobré to vědít!!!...njn český věci no:)

Podle mě zas až tak velký rozdíl v brzdovkách nebude .. pokud se jedná o stejnou specifikaci, tak všechno OK. Vždyť konec koncům výroba brzdové kapaliny asi nebude extra náročný proces, u nás si pamatuju, že ji vyrábí Velvana, Lybar atd ...

A co se týče hnusu při výměně brzdové kapaliny, tak je to dáno i tím -
1. z výroby se funkční plochy konzervují special. oleji, aby ve skladech neshnily - takže vnitřky válečků, třmenů atd
2. nepatrné množství prachových částešek se vlivem opotřebení dostává i dovnitř brzdového okruhu, přes prachovky, gufera ..
3. vnitřní koroze trubek a hlavně gumové části zbarvují kapalinu - tmavě

Já měnil brzdovou kapalinu cca 3x za 3 měsíce a vždycky nebyla moc čistá. Až teď na počtvrté, už vypadá tak, jak se lila do exzpanzky :wink:


To já jsem jí měnil až ted púřed týdnem a jen proto že mi praskla ta brzdová trubička jak jsem již psal a až tak hrozná ta brozdovka nebyla:)...ale ted je tam týden nová kapalina tak snad mi to nachvilku vydrží!!!:)

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #19 od stiglitz
Z výroby se nic nekonzervuje, je přísný zákaz aby se dostalo dovnitř třmenu cokoli jiného, než kapalina. Zadní třmeny se plní kapalinou DOT 4 - s vyjímkou Forda - přední nikoliv.

Já, z Boží vůle vedoucí směny montáže a renovace brzdových třmenů, TRW Frýdlant.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #20 od BlackJack

Z výroby se nic nekonzervuje, je přísný zákaz aby se dostalo dovnitř třmenu cokoli jiného, než kapalina. Zadní třmeny se plní kapalinou DOT 4 - s vyjímkou Forda - přední nikoliv.

Já, z Boží vůle vedoucí směny montáže a renovace brzdových třmenů, TRW Frýdlant.

Jo takhle ... sry :wink: Ale když jsem kupoval nové zadní brzdové válečky, tak jsem jedním prstem protlačil přes pružinu pístek. Vyletěl ven a když jsem ho ze zemi posbíral, tak byl mastný, ale ne mastný jako kapalina, ale spíš takové tužší. Pak ty staré válečky jsem ze zvědavosti rozebral a uvnitř byl hroznej sajrajt, připomínalo mi to pořádnej ranní chrchl kuřáka, akorát černej.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.051 sekund
Powered by Kunena fórum