Vibrace pri vyssích rychlostech - VYŘEŠENO

Více
15 roků 5 měsíců zpět #31 od JiFi
bezpecnostni jsou dobra vec, ale nesmi se ti strnout ta redukce, jinak to uz nesundas lehce jako ted ja, ja navic k tomu nemam origos krabici, de je napsany typ toho sroubu, takze jsem totalne v haji, a musim zkusit variantu navareni matky na sroub, nastesti vim, ze srouby extremne pevne neutahuji... tak snad to pujde...

jestli uplne jiny srouby budes potrebovat, to bych netvrdil, jsou stejne jako ty co tam ted mas, a bezpecnostni se davaji jen jeden na kazde kolo...

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #32 od pegas77
jaky je vlastne postup dotahovani sroubu kdyz se pouzije jeden z nich bezpecnostni a ma se postupne utahovat do krize, to se porad meni orisek nebo se kolo dotahne s obyc sroubem a pak se povoli jen ten jeden a vymeni za bezpecnostni a utahne ?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #33 od JiFi
jednoduche, bezpecnostni sroub ma specialni hlavu, na nej obycejny klic nenasadis, takze pro utazeni musius pouzit prechodku dodanou k tem sroubum, a utahovani do krize plati i zde, jen vzdy pri otahovani toho bezpecnostniho nasadis prechodku

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.294 sekund
Powered by Kunena fórum