srouby kol
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Romik Tipo 1.6 DOHC
Nissan Primera P10 2.0 GT 110kw
Nissan Primera P11 2.0 GT 110kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
v cem jsou "jiny" ty srouby do hliniku?
asi největší rozdíl je v tom kuželu šroubu. Hliníkáče mají jinou dosedací plochu na šroub (větší kužel). Plecháč tam ten kužel skoro nemá.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dosadací kužeľ skrutky na plecháč má iný uhol ako na alektrónoch. Tým pádom docieliš to, že keď na fest dotiahneš skrutku s plecháča do elektrónu, poškodíš dosadaciu plochu v diere na skrutku elektrónu.
Ja som radšej investoval do origo skrutiek - sada ma vyšla na 28 jurkov + bezpečáky na 15 jurkov po zľave a to som z nich ešte musel kvôli zadným pakniam stáčať 5 mm, pretože tie kratšie nemali skladom a čakať 2 týždne sa mi nechcelo.
...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !
A bol Fiat Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na plecháče skrutky na plecháče,
na elektróny skrutky na elektróny,
dĺžka zaskrutkovania - aspoň cez 2/3 závitovej diery na kotúči kotúča - t.j. aspoň 7-8 mm. Dá sa aj na 3 mm ale je to o bezpečnosti .
Keď máš náhodou dlhšie skrutky, pozor na zadné pakne !!!
Môže sa stať, že ich tam zakrútiš ako kamošovi v "pneuservise", keď mu na dvore menili disky.
Všetko šlo v pohode zakrútiť. Elektróny vyzerali nádherne, kamoš bol z nich nadržaný, fotil si to...
A potom nabažený pocitom z pekných elektrónov tomu na jednotke prikúril na 6000 otáčok a rýchly šprint, rachot, škripot, zašiel 30 metrov... škoda že mu ten pocit nevydržal dlhšie.
Čo sa stalo, nech si domyslí každý sám. .
...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !
A bol Fiat Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jj, přesně M12x1,25...ještě stoupání šroubů na Tipo je 1,25? (aspoň tak to změřil otec) tak potřebuji jen potvrdit
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Jj, přesně M12x1,25...ještě stoupání šroubů na Tipo je 1,25? (aspoň tak to změřil otec) tak potřebuji jen potvrdit
Ten rozměr M12x1,25 je na většinu fiatů alepon tich starších ne???
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže můžu použít šrouby z Favorita na liťáky? Pokud by se našel někdo, kdo zkušenost má a poradí, tak budu jedině rád
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
např co jsem slyšel tak jak felina tak ochcáva má na origo ALU i na plecháče stejné šrouby..
jinak u fiata to může a taky nemusí být stejné...
já bych si vzal šupleru, ze spodu tím hloubkoměrem změřil díru v alu discu
k tomu změř tu díru i na autě, např po zhození bubnu, přidej cca 2mm a musíš mít dobrý šroub pokud zachováš M12x1,25..
na autě to musíš poznat tak, že pokud máš v zadu bubny, vyměníš kolo, máš to na heveru, musí se pak volně lehce protočit..
mi když se ztratil šroub, kupoval jsem fačkový, ale musel jsem trefit délku..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.