srouby kol

Více
15 roků 5 měsíců zpět #1 od pegas77
srouby kol vytvořil uživatel pegas77
Ahojte jaka je minimalni bezpecna hloubka zasroubovani sroubu kol (do brzdovych kotoucu a bubnu) a jake maximalni hloubka aby to necemu neprekazelo, budu menit kola z plechu na litaky a nevim zda budou puvodni srouby stacit (TIPO 1,6 jednovacka)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #2 od Dvoři
Odpověděl Dvoři pro téma Re: srouby kol
do hliníkáčů se davají trošku jiný šrouby než do plechů a min hloubka by měla mít 1,5cm

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #3 od Romik
Odpověděl Romik pro téma Re: srouby kol
no ja mam litaky a pouzil jsem na to original sroubi z plechacu no moc se jim tam nechtelo a taky se spatne dotahovali klicem ale po dlouhem usili jsem je tam dal ale uz vim ze pneumatickou pistolou v servisu je nesunda taky budu muset casem sehnat delsi sroubi nebo si je necham udelat pokud to bude mozne.

Romik Tipo 1.6 DOHC

Nissan Primera P10 2.0 GT 110kw

Nissan Primera P11 2.0 GT 110kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #4 od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: srouby kol
v cem jsou "jiny" ty srouby do hliniku?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #5 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: srouby kol

v cem jsou "jiny" ty srouby do hliniku?


asi největší rozdíl je v tom kuželu šroubu. Hliníkáče mají jinou dosedací plochu na šroub (větší kužel). Plecháč tam ten kužel skoro nemá.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #6 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: srouby kol
jsou pár mm delší, plecháč dosedá hranou kuželové plochy přímo na kotouč, elektrony mají mezi hranou kuželu a kotoučem min 5mm materiálu. Šrouby se ale většinou dodávají přímo s hliníkáčema na vhodný rozměr

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #7 od eifel
Odpověděl eifel pro téma Re: srouby kol
Ja som dával na svoje Tipenko elektróny z Multiply. Skrutky som ale nemal. Skúšal som tam dať skrutky s plecháčov - dalo by sa to. Možno jeden - dva razy.

Dosadací kužeľ skrutky na plecháč má iný uhol ako na alektrónoch. Tým pádom docieliš to, že keď na fest dotiahneš skrutku s plecháča do elektrónu, poškodíš dosadaciu plochu v diere na skrutku elektrónu.

Ja som radšej investoval do origo skrutiek - sada ma vyšla na 28 jurkov + bezpečáky na 15 jurkov po zľave a to som z nich ešte musel kvôli zadným pakniam stáčať 5 mm, pretože tie kratšie nemali skladom a čakať 2 týždne sa mi nechcelo.

...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !

A bol Fiat Tipo 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #8 od eifel
Odpověděl eifel pro téma Re: srouby kol
Zjednodušene povedané:

Na plecháče skrutky na plecháče,
na elektróny skrutky na elektróny,
dĺžka zaskrutkovania - aspoň cez 2/3 závitovej diery na kotúči kotúča - t.j. aspoň 7-8 mm. Dá sa aj na 3 mm ale je to o bezpečnosti :o.

Keď máš náhodou dlhšie skrutky, pozor na zadné pakne !!!
Môže sa stať, že ich tam zakrútiš ako kamošovi v "pneuservise", keď mu na dvore menili disky.

Všetko šlo v pohode zakrútiť. Elektróny vyzerali nádherne, kamoš bol z nich nadržaný, fotil si to...
A potom nabažený pocitom z pekných elektrónov tomu na jednotke prikúril na 6000 otáčok a rýchly šprint, rachot, škripot, zašiel 30 metrov... škoda že mu ten pocit nevydržal dlhšie.

Čo sa stalo, nech si domyslí každý sám. :o.

...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !

A bol Fiat Tipo 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #9 od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: srouby kol
ještě stoupání šroubů na Tipo je 1,25? (aspoň tak to změřil otec) tak potřebuji jen potvrdit

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #10 od Funman
Odpověděl Funman pro téma Re: srouby kol

ještě stoupání šroubů na Tipo je 1,25? (aspoň tak to změřil otec) tak potřebuji jen potvrdit

Jj, přesně M12x1,25...

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #11 od Michael!!!
Odpověděl Michael!!! pro téma Re: srouby kol

ještě stoupání šroubů na Tipo je 1,25? (aspoň tak to změřil otec) tak potřebuji jen potvrdit

Jj, přesně M12x1,25...


Ten rozměr M12x1,25 je na většinu fiatů alepon tich starších ne???

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #12 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: srouby kol
šrouby na al jsou o něco delší, ale více jak o 5mm to nebude, pasujou na to favoriťácké šrouby, pokud máš možnost zajeď k mototechně, zvedni zadní kolo, sundej ho, půjč si 2 šrouby a zkoušej, pokud to utáhneš a rukou protočíš a nebude to chytat tak to jsou ty pravé šrouby :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #13 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: srouby kol
Udělal jsem si radost a pořídil ALU kola Stilauto. Ale tak nějak jsem zjistil, že origo šroub je kratší. Zkoušel jsem ještě šroubky z Favorita a skutečně se jedná o delší šrouby než na Tipu.

Takže můžu použít šrouby z Favorita na liťáky? Pokud by se našel někdo, kdo zkušenost má a poradí, tak budu jedině rád :wink:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #14 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: srouby kol
Pokud sedí průměr šroubu a stoupání závitu, tak samozřejmě lze použít šrouby o potřebné délce z jakéhokoliv vozu :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #15 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: srouby kol
to je guláš..
např co jsem slyšel tak jak felina tak ochcáva má na origo ALU i na plecháče stejné šrouby..
jinak u fiata to může a taky nemusí být stejné...
já bych si vzal šupleru, ze spodu tím hloubkoměrem změřil díru v alu discu
k tomu změř tu díru i na autě, např po zhození bubnu, přidej cca 2mm a musíš mít dobrý šroub pokud zachováš M12x1,25..
na autě to musíš poznat tak, že pokud máš v zadu bubny, vyměníš kolo, máš to na heveru, musí se pak volně lehce protočit..
mi když se ztratil šroub, kupoval jsem fačkový, ale musel jsem trefit délku..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.614 sekund
Powered by Kunena fórum