nový brzdoví válec a presto auto nebrzdí
fiat tempra 1,6KOMBI *sw,ie SPOTŘEBA9.3L
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já jsem měnil všechny hadičky za originál a cena za jednu se pohybovala myslím kolem 150-200.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
hadičkama to být nemusí, protože by brzdilo alespoň něco pořádně protože všechny hadičky - mooooooc malá pravděpodobnost
když jsem dělal nové trubky a tím pádem brzdy, mj nejdříve jsem měl zadek na špalcích pod ramenama - tj jako zatížený omezovač- tak aby se dal buben volně protáčet..
a pak odvzdušňovat od nejkratší trubky po nejdelší..
u našich fiátků je to jedno jestli do kříže LevPř - PrZad potom PrPř LevZad, nebo přední L pak P, zadní L pak P
tak že, né na každé auto platí jednotný postup
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...viewtopic&t=9347
jinak doporučuji přečíst poslední příspěvek, aby jsi se v zatáčce třebas nedivil
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale opravdu s tím povolováním jemně, jinak to bude zase třeba brzdit za jízdy pořád (to se stalo mě).Takže radši jednu otáčku, vyzkoušet a pak případně ještě přidat a nebo ubrat
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
A co takhle nesprávné nastavení posilovače? Pokud natočíš motor a začne fungovat posilovač, tak je možné, že nevyjíždí dostatečně a proto je pedál měkký a málo to brzdí. Pokud vyndáš HBV z posilovače, tak v posilovači vidíš tyčku s takovým speciálním šroubkem, který má na konci kulovou hlavičku. Tak to zkus o jednu, maximálně dvě otáčky povolit (víc vystrčit), co to udělá. Mě to pomohlo, když jsem pořád pátral, proč mi to méně brzdí.
Ale opravdu s tím povolováním jemně, jinak to bude zase třeba brzdit za jízdy pořád (to se stalo mě).Takže radši jednu otáčku, vyzkoušet a pak případně ještě přidat a nebo ubrat
Máš pravdu tohme už jsem taky dělal a já jsem to dal snad o 5 otáček a pak sjem se ani nerozjel ale zase jsem povoloval a pak to už bylo v pohodě
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1,6KOMBI *sw,ie SPOTŘEBA9.3L
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Všechny? A hadice na Tipo nebo na Favorita?takže chlapi vyměnil jsem gumové hadice k brzdám a vše ok
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ten problém jsem měl kdysi taky, cca 17-18 roků tomu, ale to bylo tím, že jsem chtěl dopasovat posilovač do auta kde od výroby nebyl, jenže od jariseka to problém nebyl protože do HBV nevrtal, tj když fungoval před opravou a nezasahoval do něj, měl by fungovat i po výměně trubek.. teda snad..
jarisek,
jinak pro jaké hadičky jsi se nakonec rozhodnul?
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Abych to objasnil, tak to myslím tak, že já jsem dělal téměř kompletní GO brzd. Před výměnou to brzdilo slušně, řekl bych, že opravdu dobře. Ale dal jsem nové díly, kapalinu atd. a po odzkoušení ejhle, pedál změknul, jde sešlápnout více a brzdový účinek menší. Přičemž selským rozumem by tomu mělo být naopak, přece když dám nové silnější kotouče, nové neobrzděné destičky a pakny, je tam nárůst té hmoty, co se sjela brzděním, pístky ve třmenech nebudou muset tolik vyjíždět...ale realitu jsem popsal v předešlých větách. Takže posilovač už byla moje poslední možnost, jak zvýšit brzdný účinek, jelikož několikeré odvzdušnění i s odstupem třeba měsíce nepomohlo
Takže tolik ode mě...a hurá mi to vrátit
edit:
jariseka to problém nebyl protože do HBV nevrtal, tj když fungoval před opravou a nezasahoval do něj, měl by fungovat i po výměně trubek.. teda snad.
Jaký že je nadpis tohoto topicu? nevim, asi jsem blbej, ale já to pochopil tak, že ho vyměnil starý za nový a ono to nebzdí tolik, jako se starým
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
sorry nevšim jsem si že měnil HVB, můj názor je ten, že se mění tehdy až jsou komplet udělány brzdy od kol, desky,pakně,hadičky,trubky..(i třebas z hlediska finančního)..
další tvoje dvojče.. mění půlku auta i když možná nemusí.. věkem z toho určitě vyrostete
klidně bych to Karlíku srovnal, kdybych se ozval že mi to uniklo, protože bych ten jeho příspěvek o výměně hledal v jiném tématu.. ale je tady novej tak já budu potichu ale nikomu to neříkej pšššššt ju?
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1:0 pro zajíce
ale nikomu to neříkej pšššššt ju?
ale to snad ne... 8O
pššššt? tak jo, že jsi to ty, tak neřeknu ani slůvko
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.