nový brzdoví válec a presto auto nebrzdí

Více
9 roků 9 měsíců zpět #16 od jarisek
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
no nic zítra koupím na předek gumové hadice viměním a dám vědět jastli se něco změnilo zatím všem k dikuzi děkuji za rady :idea: :idea:

fiat tempra 1,6KOMBI *sw,ie SPOTŘEBA9.3L

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #17 od bery1970
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
co kotouče destičky,válečky a tyhle věci

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #18 od Libor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Jestli máš ABS, tak jestli se nezavzdušnilo. Prý je pak horší to odvzdušnit.
Já jsem měnil všechny hadičky za originál a cena za jednu se pohybovala myslím kolem 150-200.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #19 od jipaf
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
1oo lidí 1oo chutí... a taky 1oo názorů
hadičkama to být nemusí, protože by brzdilo alespoň něco pořádně protože všechny hadičky - mooooooc malá pravděpodobnost
když jsem dělal nové trubky a tím pádem brzdy, mj nejdříve jsem měl zadek na špalcích pod ramenama - tj jako zatížený omezovač- tak aby se dal buben volně protáčet..
a pak odvzdušňovat od nejkratší trubky po nejdelší..
u našich fiátků je to jedno jestli do kříže LevPř - PrZad potom PrPř LevZad, nebo přední L pak P, zadní L pak P
tak že, né na každé auto platí jednotný postup

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #20 od jipaf
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
fačkové hadičky?

www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...viewtopic&t=9347

jinak doporučuji přečíst poslední příspěvek, aby jsi se v zatáčce třebas nedivil

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #21 od Charles
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
A co takhle nesprávné nastavení posilovače? Pokud natočíš motor a začne fungovat posilovač, tak je možné, že nevyjíždí dostatečně a proto je pedál měkký a málo to brzdí. Pokud vyndáš HBV z posilovače, tak v posilovači vidíš tyčku s takovým speciálním šroubkem, který má na konci kulovou hlavičku. Tak to zkus o jednu, maximálně dvě otáčky povolit (víc vystrčit), co to udělá. Mě to pomohlo, když jsem pořád pátral, proč mi to méně brzdí.
Ale opravdu s tím povolováním jemně, jinak to bude zase třeba brzdit za jízdy pořád (to se stalo mě).Takže radši jednu otáčku, vyzkoušet a pak případně ještě přidat a nebo ubrat ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #22 od Michael!!!
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

A co takhle nesprávné nastavení posilovače? Pokud natočíš motor a začne fungovat posilovač, tak je možné, že nevyjíždí dostatečně a proto je pedál měkký a málo to brzdí. Pokud vyndáš HBV z posilovače, tak v posilovači vidíš tyčku s takovým speciálním šroubkem, který má na konci kulovou hlavičku. Tak to zkus o jednu, maximálně dvě otáčky povolit (víc vystrčit), co to udělá. Mě to pomohlo, když jsem pořád pátral, proč mi to méně brzdí.
Ale opravdu s tím povolováním jemně, jinak to bude zase třeba brzdit za jízdy pořád (to se stalo mě).Takže radši jednu otáčku, vyzkoušet a pak případně ještě přidat a nebo ubrat ;)


Máš pravdu tohme už jsem taky dělal a já jsem to dal snad o 5 otáček a pak sjem se ani nerozjel ale zase jsem povoloval a pak to už bylo v pohodě

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #23 od jarisek
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
takže chlapi vyměnil jsem gumové hadice k brzdám a vše ok

fiat tempra 1,6KOMBI *sw,ie SPOTŘEBA9.3L

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #24 od BlackJack
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

takže chlapi vyměnil jsem gumové hadice k brzdám a vše ok

Všechny? A hadice na Tipo nebo na Favorita?

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #25 od stiglitz
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Nevím. Trubičky, hadičky, zavzdušněný třmeny. Já měl měkkej pedál a po sto kilákách už to je v pohodě, prostě než jsem se k tomu dostal, problém zmizel a autí brzdí jako dřív. Bylo to po výměně trubek dozadu. Kolik tě vyšel ten válec?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #26 od jipaf
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Michale a Karle,
ten problém jsem měl kdysi taky, cca 17-18 roků tomu, ale to bylo tím, že jsem chtěl dopasovat posilovač do auta kde od výroby nebyl, jenže od jariseka to problém nebyl protože do HBV nevrtal, tj když fungoval před opravou a nezasahoval do něj, měl by fungovat i po výměně trubek.. teda snad..

jarisek,
jinak pro jaké hadičky jsi se nakonec rozhodnul?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #27 od Charles
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Juro, ačkoliv nerad, tak si dovolím Ti oponovat. Každý díl je specifický a sedne si na auto (nebo kamkoliv jinam) podle svého. Tedy pokud jej nahradíme jiným (totožným, ale novým), není to stejné jako bylo před výměnou a dojde tam k určitému rozladění.
Abych to objasnil, tak to myslím tak, že já jsem dělal téměř kompletní GO brzd. Před výměnou to brzdilo slušně, řekl bych, že opravdu dobře. Ale dal jsem nové díly, kapalinu atd. a po odzkoušení ejhle, pedál změknul, jde sešlápnout více a brzdový účinek menší. Přičemž selským rozumem by tomu mělo být naopak, přece když dám nové silnější kotouče, nové neobrzděné destičky a pakny, je tam nárůst té hmoty, co se sjela brzděním, pístky ve třmenech nebudou muset tolik vyjíždět...ale realitu jsem popsal v předešlých větách. Takže posilovač už byla moje poslední možnost, jak zvýšit brzdný účinek, jelikož několikeré odvzdušnění i s odstupem třeba měsíce nepomohlo :?
Takže tolik ode mě...a hurá mi to vrátit :lol:

edit:

jariseka to problém nebyl protože do HBV nevrtal, tj když fungoval před opravou a nezasahoval do něj, měl by fungovat i po výměně trubek.. teda snad.


Jaký že je nadpis tohoto topicu? nevim, asi jsem blbej, ale já to pochopil tak, že ho vyměnil starý za nový a ono to nebzdí tolik, jako se starým :roll:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #28 od jipaf
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
1:0 pro zajíce :D
sorry nevšim jsem si že měnil HVB, můj názor je ten, že se mění tehdy až jsou komplet udělány brzdy od kol, desky,pakně,hadičky,trubky..(i třebas z hlediska finančního)..
další tvoje dvojče.. mění půlku auta i když možná nemusí.. věkem z toho určitě vyrostete :D
klidně bych to Karlíku srovnal, kdybych se ozval že mi to uniklo, protože bych ten jeho příspěvek o výměně hledal v jiném tématu.. ale je tady novej tak já budu potichu :? ale nikomu to neříkej pšššššt ju?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #29 od Charles
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

1:0 pro zajíce :D
ale nikomu to neříkej pšššššt ju?


ale to snad ne... 8O
pššššt? tak jo, že jsi to ty, tak neřeknu ani slůvko ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
7 roků 5 měsíců zpět #30 od cembrit
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Přidávám se k dotazu jestli si použil favoritácký hadičky a nebo si tam dal origo uz dva dny řešim přesně ten samej problém a nejde mi do hlavy jedna vec že na starým válci to brzdilo a po výměně už ne :)

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Vygenerováno za 0.523 sekund
Powered by Kunena fórum