něco je z řízením
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
karle jestli myslíš tu žlutou hydrauliku , tak to nejde. při začátkách s tipem jsem to zkoušel , dělá to moc bublinek ..
Ten tellus je modrej...a hlavně hydraulika dělá bublinky jedině, pokud někde v systemu je netěsnost a může se tam dostávat vzduch (samozřejmě mimo nádržky, to je něco jinýho)
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
neboj se,pokud řekneš"olej do serva"tak ti pumpař zaručeně nedá slunečnicovej olej na pečení většinou vědí co mají na pumpách za zboží...
Z mých zkušeností většinou vědí prd, jsou tam holky co umějí akorát tak seskenovat čárový kód
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
karle jestli myslíš tu žlutou hydrauliku , tak to nejde. při začátkách s tipem jsem to zkoušel , dělá to moc bublinek ..
Ten tellus je modrej...a hlavně hydraulika dělá bublinky jedině, pokud někde v systemu je netěsnost a může se tam dostávat vzduch (samozřejmě mimo nádržky, to je něco jinýho)
no právě jelikož to tady proudí přes nádobku tak mi to dělalo bubliny , y bylo jich tolik že je to sálo zas do systému .. a čerpadlu se to moc nelíbilo ..
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no právě jelikož to tady proudí přes nádobku tak mi to dělalo bubliny , y bylo jich tolik že je to sálo zas do systému .. a čerpadlu se to moc nelíbilo ..
Ale Tome, každá soustava s nějakou kapalinou má zásobní nádobku, která slouží zároveň i jako expanzní nádoba. Cokoliv, co má hydrauliku, má i nádrž, kde se kapalina vrací pro další oběh a kdyby to pěnilo, tak to přece nefunguje....pokud ti to dělalo bubliny, tak ty šly už do nádobky a ne že se dělaly v nádobce...mohl jsi mít i třeba špatně dotaženou sponku na hadici nebo špatně sedělo CUčko pod šroubem a už je problém na světě
Další možnost je, že jsi to třeba dobře neodvzdušnil. V práci jsme dělali teď servo na Liazce a taky nám to pořád pěnilo a šlo z nádobky ven a bylo to jen špatně odvzdušněné. Servo řízení, které jsou tlačené přes pumpu a kapalinu jsou vlastně hydraulická soustava a pro ně je hydraulickej olej, kterej má úplně jinou tekutost, viskozitu a hlavně se jen velmi málo mění jeho vlastnosti s teplotou.
Já se chystám měnit olej v servu (jak bude chvíle času), tak tam ten tellus dám a uvidíme
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
hmm,tak u nás na "horách"jsou asi pumpaři a pumpařky uvědomělí nebo chceš-li,školení,zatím sem se nesetkal že by někdo nevěděl,případně se alespon snaží pohledat či poradit....neboj se,pokud řekneš"olej do serva"tak ti pumpař zaručeně nedá slunečnicovej olej na pečení většinou vědí co mají na pumpách za zboží...
Z mých zkušeností většinou vědí prd, jsou tam holky co umějí akorát tak seskenovat čárový kód
jináč, myslím že snad tady všichni umíme číst a na lahvičkách sou štítky napasané a nalepené v češtině,tak snad si to umíme přečíst né :
jináč ten olej do serva se používá stejný jako do aut,převodovek...a že by ho dělaly polosintetycký jako motorový,otom nevím možná že jo,doba pokročila
motorový olej má jinou chem.stavbu než převodový,čiservoolej,páč jsou na něj jiné nároky než v servo soustavě,či v převodovce...
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
hmm,tak u nás na "horách"jsou asi pumpaři a pumpařky uvědomělí nebo chceš-li,školení,zatím sem se nesetkal že by někdo nevěděl,případně se alespon snaží pohledat či poradit....
U nás v práglu převyšuje kvantita kvalitu
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
U nás v práglu převyšuje kvantita kvalitu
Asi podobnej okres jako tady pumpařky docela ujdou, ale o tom, co mají v regálech, nevědí lautr ani prd...mají asi jen přitahovat zákazníka
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nějaký oil co máme v práci a kluci to lijou do vysokozdvižných vozíků jak jsou ty písty na to zvedání.. a taky to fungovalo..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nějaký oil co máme v práci a kluci to lijou do vysokozdvižných vozíků jak jsou ty písty na to zvedání.. a taky to fungovalo..
však to je hydraulickej olej o kterym jsem tu mluvil já říkám, že to musí fungovat i v tipu, když to funguje všude jinde....uvidíme, vyzkouším to
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Co ty parkovačky, už svítíš?ted ho koupim akorát na benzině a jakej,ještě dotaz mimo kam se muže ztratit proud na jedný straně parkovaček zadní jde dopřední proud nejde
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.