cca po 40Km horúce predné kolesa

Více
15 roků 3 měsíců zpět #1 od joki
Ked chodim len po meste kratsie vzdialenosti je to v pohode.Ale pri dlksej jazde mam predne kolesa dost horuce.Vymenil som uz kotuce,platnicky aj hadice,prefukol som trubky od brzdoveko valca po hadicky.Dokonca tam mam aj druhe- aj ked nie nove brzdice.Este ma napadlo ci by sa tento moj problem nedal odstranit nastavenim skrutky v posilovaci.Neriesil niekto z vas podobny problem?

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #2 od stiglitz
Třmen v držáku se nepohybuje volně, nejsou zarezlé čepy?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #3 od stiglitz
Když jsi měnil destičky, byly obě, pár sjetý na stejnou tloušťku? Nebo byla jedna z nich sjetá na hadry a druhá v pohodě?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #4 od stiglitz
A nebo je zarezlý píst ve třmeni, nemá odskok, je třeba rozervaná prachovka a dostal se tam prach a voda. Zarezlo to.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #5 od alain
Viděl bych to taky na pístky v kolech nedávno jsem to dělal na svojí tempře jak jsem měnil destičky nechtěly se vracet.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #6 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma brzdy
no pokud jsi ty trubky profukoval až po výměně gumových hadic, tak se tam znovu dostal bordel. a jsou horké ráfky, nebo jen gumy?máš pořádně odvzdušněno?
mě to při delších trasách žhavilo ráfky tak, že se na nich nedala udržet ruka. a bylo to způsobeno vadnýma gumovýma hadičkama(jak jinak, že)

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #7 od joki
Staré doštičky boli opotrebované rovnomerne-piestiky som premazaval a kontroloval vôlu asi 2x.Hrza tam nie je žiadna -a ked som nenil prasce kontroloval som aj piesty v nich.Hadičky sú nové. Tak neviem asi musím začat znovu všetko dookola.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #8 od Libor
Nemáš KO ložiska v kolech ? Ale aby ti tak dost hřáli, tak to by asi museli být už dost hlučné, a to by jsi asi nepřeslech.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #9 od mt-tuning
tipujem to na lozisko

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #10 od jipaf
záleží od čeho to máš horké?
-jestli od brzd - to by znamenalo, že pokud ti nevracejí válečky, tak po těch ujetých km jak tvrdíš že je to zahřátý, muselo by to brzdit více, tj čím více ujetých km tím teplejší a samotnou tepelnou roztažlivostí jak kovu tak kapaliny by se to muselo pak samo zabrzdit, tj zablokovat...
-ovšem pokud je to teplé a auto i tak slabě bezdí, teda stejně jako za studena, určitě je to ložiskem..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #11 od jipaf

Nemáš KO ložiska v kolech ? Ale aby ti tak dost hřáli, tak to by asi museli být už dost hlučné, a to by jsi asi nepřeslech.


pokud neposlouchá za jízdy music a to volume max :D
nemluvě že někteří tam mají fšelijaké supy a wofery...pak se jim rozletí za jízdy motor a myslí si že jim jenom dočel benzín.. :D
jinak pokud někdo včera dostal řidičák a hned si koupil auto, tak dneska to nezjistí, ta euforie ze svobodného pohybu na asfaltu je o něčem jiném..
fiata musíš poznat a pochopit :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #12 od tom.podluzak
tak jestli mu to pribrzduje tak by to mel poznat ne mirny svah nebo do toho zkusit strcit rozhoupat to nebo tak neco pak muj nazor

Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #13 od joki
Diki za rady chlapci. Myslím že ložiská sú ok.Skôr je problém v brzdách.Ak bude trochu čas skúsim malinko pritiahnuť ten šroubik v posilovači.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #14 od jipaf
za studena zvednout kolo a protožit jej, a to samé udělat po zahřátí..
jinak za studena to brzdí? po zahřátí lépe?
co dráha brzd pedálu? po zahřátí kratší? a brzdí to i znatelněji lépe?
šahal jsi při těch opravách brzd systému i na HVB?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #15 od ivo_PN
Mam taky isty problem s brzdami. Zahrievaju sa mi az moc by som povedal... Nepiskaju brzdia sice slabsie rovnako za studena aj za tepla. Koleso sa da lahucko tocit, a lozisko neskripe nevrzga ani nestruha. Brzdy tiez nesuchaju. Moze to byt tym ze mam starsie hadicky a ze ich mam asi zavzdusnene?
Inac to auto som kupil v lete a predchadzajuci majitel robil nieco s brzdami. Tusim menil platnicky. Ale na hadice sa vysral predpokladam ze ani prachovky nepomenil... ale brzdy sa kazdopadne vracaju jak sa maju a kotuce sa s platnickami nejak vyrazne nesuchaju. Preco mam potom prehriate kotuce?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.592 sekund
Powered by Kunena fórum