cca po 40Km horúce predné kolesa

Více
15 roků 1 měsíc zpět #16 od Předseda

Mam taky isty problem s brzdami. Zahrievaju sa mi az moc by som povedal... Nepiskaju brzdia sice slabsie rovnako za studena aj za tepla. Koleso sa da lahucko tocit, a lozisko neskripe nevrzga ani nestruha. Brzdy tiez nesuchaju. Moze to byt tym ze mam starsie hadicky a ze ich mam asi zavzdusnene?
Inac to auto som kupil v lete a predchadzajuci majitel robil nieco s brzdami. Tusim menil platnicky. Ale na hadice sa vysral predpokladam ze ani prachovky nepomenil... ale brzdy sa kazdopadne vracaju jak sa maju a kotuce sa s platnickami nejak vyrazne nesuchaju. Preco mam potom prehriate kotuce?


No a jak jsi přišel na to, že jsou zahřáté moc? Kotouče se běžně zahřívají na vysoké teploty.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #17 od joki
Mne to začalo robit tiež po výmene platničiek,Vyskúšal som všetko-vymenil som (zbytočne/ hl.valec- trubku-hadičky.Ešte že som to nemusel kupovat-mám darcu organov.Strmene som rozobral a premazal asi 50krát.
Vysledok je asi taký že lavé ide ok a pravé hreje.
A mna to už nebaví dookola rozoberať.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #18 od jipaf

Mne to začalo robit tiež po výmene platničiek,Vyskúšal som všetko-vymenil som (zbytočne/ hl.valec- trubku-hadičky.Ešte že som to nemusel kupovat-mám darcu organov.Strmene som rozobral a premazal asi 50krát.
Vysledok je asi taký že lavé ide ok a pravé hreje.
A mna to už nebaví dookola rozoberať.


...pokud máš dárce orgánů, čas a chuť, tak přehoď celou těhlici,..
vyloučíš možná ložisko,

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #19 od joki
Ložisko som vylučil ked som jazdil 2dni zo zeblendovanou trubkou bez strmeňa.Aj teraz som sa vratil domov a koleso je zas horúce,Zajtra musím zase niečo skúsiť. Najhoršie je že mi dochadzajú nápady.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #20 od jipaf
tak jinak, pokud máš ND tak přehoď celý třmen i s držákem celé brzdy, tj celé na těhlici odkroutit ty dva šrouby, myslím že jsou na klíč ?19?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #21 od joki
Strmeň(prasa 2x19) som ož prehadzoval tolko razy že už ani neviem ktorý tam bol a ktorý je z darcu organov.Akurat sa snažim vždy niečo zmeniť -iné platničky -iní držiak na platničky atd.Problem je v tom,že platničky sa po uvolnení brzdy dostatočne neoddialia od kotuča a ten sa zahrieva.Mam opravnú sadu na brzdy skusim vymenit gumičku a nejako preleštiť piestik. No nie som si istí či aj to pomôže.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #22 od JiFi
a základ jsi zkoušel, zda se ti vrací pístek? prostě šlápni na brzdu, pust a pak otačej rukou kolem, ze začátku bude drhnout ale za chvilku by to melo prestat, pokud drhne ustavicne, vidim jako problem pistek, nebo ucpane brzdove trubicky ;-) ale to uz se to asi resilo

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #23 od joki
Presne ako pišeš Ten piestik nevráti.Kotučom pretočím lahko až ked povolím odvzdušnovák alebo trbku na b.valci.Ostáva tam nejaký malý tlak ktorý sa nedovolí piestu vrátiť.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #24 od Charles

Presne ako pišeš Ten piestik nevráti.Kotučom pretočím lahko až ked povolím odvzdušnovák alebo trbku na b.valci.Ostáva tam nejaký malý tlak ktorý sa nedovolí piestu vrátiť.


tak jsou v háji brzdové hadice - nepustí tlak zpět. Ale samozřejmě se oplatí, když ten třemen rozděláš, pístek očistíš a dáš nové gumičky + prachovky...já jsem dělal komplet GO brz a nevím o nich za celej rok, před zimou to ale rozdělám, očistim třmeny, promažu čepy. Práce na hodinu a mám jistotu, že to nebude viset a přibržďovat.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #25 od joki
Hadička vymená za novú -trubka vymenená z darcu org(samozrejme po dotonalom prufuknutí) brzdový valec vymenaný tiež.Vrozborke zborke brzdoveho strmena by som bol toho času určite majister čssr.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #26 od stiglitz
No to nevim.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #27 od joki
Takže dnes ma ešte napadlo skontrolovať protilahlé zadné koleso.Dal som ho na zdvihak a skusil som ho točiť pri zatlačenom pedali.A ono k....a
sa normalne dalo pretačať.Takže som ho rozobral vymenil b.valček odvzušnil na stavil ručnú b. A začalo sa to celé správať normalne.Skúšobnú jazdu som ešte nespravil-asi zajtra.Tak držte palec!

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #28 od JiFi
ze by neodvzdusnene brzdy? :wink: :lol:

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #29 od joki
Vyzerá to tak aj ked so ich odvzušnoval asi 20x a zadné koleso s toho asi 5x.Ale problem bol asi aj v tom zadnom valčeku.Pri rozoberaní na kompresore mi ukazovalo tlak 7atm ked sa začal piestik hýbať.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.468 sekund
Powered by Kunena fórum