cca po 40Km horúce predné kolesa
Mam taky isty problem s brzdami. Zahrievaju sa mi az moc by som povedal... Nepiskaju brzdia sice slabsie rovnako za studena aj za tepla. Koleso sa da lahucko tocit, a lozisko neskripe nevrzga ani nestruha. Brzdy tiez nesuchaju. Moze to byt tym ze mam starsie hadicky a ze ich mam asi zavzdusnene?
Inac to auto som kupil v lete a predchadzajuci majitel robil nieco s brzdami. Tusim menil platnicky. Ale na hadice sa vysral predpokladam ze ani prachovky nepomenil... ale brzdy sa kazdopadne vracaju jak sa maju a kotuce sa s platnickami nejak vyrazne nesuchaju. Preco mam potom prehriate kotuce?
No a jak jsi přišel na to, že jsou zahřáté moc? Kotouče se běžně zahřívají na vysoké teploty.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vysledok je asi taký že lavé ide ok a pravé hreje.
A mna to už nebaví dookola rozoberať.
jj
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mne to začalo robit tiež po výmene platničiek,Vyskúšal som všetko-vymenil som (zbytočne/ hl.valec- trubku-hadičky.Ešte že som to nemusel kupovat-mám darcu organov.Strmene som rozobral a premazal asi 50krát.
Vysledok je asi taký že lavé ide ok a pravé hreje.
A mna to už nebaví dookola rozoberať.
...pokud máš dárce orgánů, čas a chuť, tak přehoď celou těhlici,..
vyloučíš možná ložisko,
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jj
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jj
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jj
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Presne ako pišeš Ten piestik nevráti.Kotučom pretočím lahko až ked povolím odvzdušnovák alebo trbku na b.valci.Ostáva tam nejaký malý tlak ktorý sa nedovolí piestu vrátiť.
tak jsou v háji brzdové hadice - nepustí tlak zpět. Ale samozřejmě se oplatí, když ten třemen rozděláš, pístek očistíš a dáš nové gumičky + prachovky...já jsem dělal komplet GO brz a nevím o nich za celej rok, před zimou to ale rozdělám, očistim třmeny, promažu čepy. Práce na hodinu a mám jistotu, že to nebude viset a přibržďovat.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jj
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
sa normalne dalo pretačať.Takže som ho rozobral vymenil b.valček odvzušnil na stavil ručnú b. A začalo sa to celé správať normalne.Skúšobnú jazdu som ešte nespravil-asi zajtra.Tak držte palec!
jj
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jj
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.