shodnost ložisek a rozměr
Ještě malá otázka na závěr...Jaká jsou ložiska v zadních nábojích? Mám na mysli rozměry.
díky moc za pomoc
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a kombajn? toho mechoši v JZD opraví
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
však Karlík si poradí, trochu to přefrézuje, osoustruží, eventuálně dolaminátuje a 1oo% tam dopasuje něco ze svého kombajnu..
a kombajn? toho mechoši v JZD opraví
rejpale ale možnost soustruhu tu je...uvidíme
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Co se týče zadního, to jsem nedělal, ale všude ho prodávají jen komplet i s nábojem. Ale katalog mi ukazuje, že samotné ložisko je stejné jako přední 37x72x37, dokonce i stejné objednací číslo
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Asi nezbyde nic jinýho, než to rozebrat a změřit si to. Zadní ložiska vůbec nevim, ty jsem ještě neměl potřebu měnit. Zkusim se pozeptat, jestli by ty ložiska někde neměli, máme tu jednu prodejnu, kde mají přímo jen ložiska a gufera
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vzhledem k tomu,že ty je potřebuješ a já už je neužiju,tak ti je nechám.Beztak se mi válej rok v šuplíku.
ohh děkuji, jen aby seděli do těhlice
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tieto by mali byť zhodné u všetkých 1,6 a 1,7 a 1,9 hladký D.
V 1,9 TD 66kW by mali byť ložiská o niečo íné t.j. 37 x 72 x 37
Zadné sa dajú kúpiť asi len s celým nábojom. Rozdiel je len v +- ABS a mali by byť u všetkých Tipeniek rovnaké.
...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !
A bol Fiat Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tie ich katalógy stoja tiež za h...o.
...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !
A bol Fiat Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To můžeme změřit,mám přeci poloosu i s nábojem v garáži.
No jo, ale jestli se na to dostaneme...no až přijedu, tak po tom mrkneme, stejně potřebuju konečně ten lauf
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
byť ložiská s rozmermi 35 vnút. x72 vonk. x33 mm šírka.
Tieto by mali byť zhodné u všetkých 1,6 a 1,7 a 1,9 hladký D.
V 1,9 TD 66kW by mali byť ložiská o niečo íné t.j. 37 x 72 x 37
Zadné sa dajú kúpiť asi len s celým nábojom. Rozdiel je len v +- ABS a mali by byť u všetkých Tipeniek rovnaké.
Jenže já mám 1.6DOHC a tam je podvozek stejný s 1.8 a 2.0, takže nevim, jestli to bude stejné s obyč 1.6kou a nebo tam je větší ložisko jako v TD. ale když mají stejný výkon, tak možná i toto by mohlo být stejné...uvidíme
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.