Divné zvuky od řízení ?
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
teď tady tolik lidí šrotuje auta, tak by se dalo za pár 5-ek sehnat..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kde se dá sehnat?ano pod vlnovcovou prachovkou na konci samotné hřebenové trubky najdeš kloub,ze kterého už jde tyč řízení ven,kloub jde rozpojit,demontovat a vyměnit
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ram512 jelikož máš přístup k dílům, seženeš hnedka bez problémů...a pokud mas servo, tak tam je olej a servo pumpa ho tlačí do převodky řízení přes speciální šrouby s kalibrovanou dírou, aby olej vstupoval postupně, pomaleji, jinak by ti řízení lítalo sem a tam jako střelený... je to vlastně hydraulickej okruh a převodka řízení je dvojčinná pístnice.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
skypi, samotný kloub se nedá vyměnit, mění se to celé i s tou tyčkou a jmenuje se to axiální táhlo řízení
ram512 jelikož máš přístup k dílům, seženeš hnedka bez problémů...a pokud mas servo, tak tam je olej a servo pumpa ho tlačí do převodky řízení přes speciální šrouby s kalibrovanou dírou, aby olej vstupoval postupně, pomaleji, jinak by ti řízení lítalo sem a tam jako střelený... je to vlastně hydraulickej okruh a převodka řízení je dvojčinná pístnice.
i to je možný,už si to přesně nepamatuji,zda ten kloub je vyměnitelný,nebo je to třeba jenom na dieselový přední nápravu)ale fákt už nevím.
většinou bejvá vyměnitelný,já to třeba na autě mám vyměnitelný,nedávno sem měnil prachovku.....
a mmj,on mluvil(tuším),že má hřeben ještě bez serva,tj,že v hřebenu bude nějaká náplnˇ oleje
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak to táhlo vypadá takto:
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.