přední ramena
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pokud si nepamatuješ,jak tam byly, to je špatně....
2)nesmíš je přehodit,jeden je velkej a druhý měnší...
staré silenty sem flexou rozřízl a sundal(jsou nalisovaný nejdou prostě ničím stáhnout.
a nové po označení jak je natočit,jsem nalisoval tak že přez trubku,jsem je tam velkým kladivem narazil..
je potřeba při montáži dvou lidí,jeden drží rameno a přípravek a druhý řeže kladivem.přípravek drž sikovkami či si tam navař nějaký držák,abys nepřišel o prsty,tvejch prstú by byla škoda
3)je potřeba taky dodržet rozteč selenú,abys rameno potom namontoval na výstuhu motoru,po nalisování se potom špatně honí díry šroubem...
4)selenbloky musí být oba dva stejně natočené
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
sellenbloky
to je nějaký váš podještědský název?
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1)pozor ty sellenbloky jsou na rameni malinko natočený....
pokud si nepamatuješ,jak tam byly, to je špatně....
2)nesmíš je přehodit,jeden je velkej a druhý měnší...
staré silenty sem flexou rozřízl a sundal(jsou nalisovaný nejdou prostě ničím stáhnout.
a nové po označení jak je natočit,jsem nalisoval tak že přez trubku,jsem je tam velkým kladivem narazil..
je potřeba při montáži dvou lidí,jeden drží rameno a přípravek a druhý řeže kladivem.přípravek drž sikovkami či si tam navař nějaký držák,abys nepřišel o prsty,tvejch prstú by byla škoda
3)je potřeba taky dodržet rozteč selenú,abys rameno potom namontoval na výstuhu motoru,po nalisování se potom špatně honí díry šroubem...
4)selenbloky musí být oba dva stejně natočené
Ten chlapec má pravdu. Kompletní návod .. hlavně zmínil to natočení silentbloků, což je asi taky důležité(!) Já jsem si toho všimnul, když jsem ramena měnil. Ale pokud už někdo bude dávat silentbloky nové, nejspíš nezjistí podle těch starých, jak je má správně nalisovat. Staré silentbloky budou už asi uvolněné a držák se bude prostě protáčet. Tuším, že silentbloky musí rameno tlačit nahoru tak moc, jakoby auto už stálo na zemi. Prostě poloha gumy, kdy se nebude natahovat. Možná mám rameno někde vyfocené a pujde vidět sklon.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to víš mi starý sudetˇáci,tady už je takové nářečísellenbloky
to je nějaký váš podještědský název?
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nakonec celou opravu zkomplikoval MT-tuning, ale věřím, že to nebyla jeho vina. Silentbloky, které mi kdysi posílal, byly oba dva na levou stranu. Tak jsem musel jít koupit jeden nový silentblok.
Dnes jsem zašel do servisu, kde jsem si je za úplatek 50,- nalisoval. Co nevidět tam půjdu s druhým ramenem Kdo to zvládne bez lisu doma je frajer. I s tím lisem to byla makačka
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já ale nařezal sem se do sillentú dost a dost,ale povedlo se :cup:Skypane, díky za informace.
Nakonec celou opravu zkomplikoval MT-tuning, ale věřím, že to nebyla jeho vina. Silentbloky, které mi kdysi posílal, byly oba dva na levou stranu. Tak jsem musel jít koupit jeden nový silentblok.
Dnes jsem zašel do servisu, kde jsem si je za úplatek 50,- nalisoval. Co nevidět tam půjdu s druhým ramenem Kdo to zvládne bez lisu doma je frajer. I s tím lisem to byla makačka
ale trochu sem nepochopil,selenbloky sou oboustraný,akorát se naročí tak,podle ramena(pravé-levé),jináč sillenty jsou dva,menší-do předu a větší-do zadu(ale nejsem si už jistý který kam přišel ).....
no hlavně že se ti to povedlo \/
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na přední část ramene jsou stejný a na zadní část ramene jsou rozděleny levý/pravý. Z jedné strany mají takovou kovovou krytku, takže to nejde zaměnit.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
8O aha tak máte na benzínáka,ty silnější sllenbloky a si ještě rozdělené na pravý a levý...právě že ne silentbloky jsou tři
na přední část ramene jsou stejný a na zadní část ramene jsou rozděleny levý/pravý. Z jedné strany mají takovou kovovou krytku, takže to nejde zaměnit.
u naftáka(1.9 TDs) je to,jak již sem psal a sou zaměnitelný,podle toho jak je natočíš..
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kdo to zvládne bez lisu doma je frajer. I s tím lisem to byla makačka
Taky se přidávám mezi lidi co to zvládli "ručně".
Akorát ta guma při řezání flexou fakt hrozně smrdí Po odstranění starého silentbloku jsem rameno (tu hřídel nebo čep nebo jak to nazvat) vyleštil drátěným kartáčem do flexy, namazal vazelínou, naklepl trošku nový silentblok aby držel v pozici a jedna-dvě veeeliké rány pořádným kladivem a je to tam
Akorát nezapomenout, než se sundá rameno, tak vlízt pod auto a fixou si označit polohu starých silentbloků čarou přes střed, aby pak ty nové nebyly při stání auta v napětí (časem by se utrhla ta guma od středu).
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
noo,pak že mezi náma nejsou frajeři (neznám slovo nejde ):cup: ,místo vazelíny sem si namíchal mejdlovou vodu...Kdo to zvládne bez lisu doma je frajer. I s tím lisem to byla makačka
Taky se přidávám mezi lidi co to zvládli "ručně".
Akorát ta guma při řezání flexou fakt hrozně smrdí Po odstranění starého silentbloku jsem rameno (tu hřídel nebo čep nebo jak to nazvat) vyleštil drátěným kartáčem do flexy, namazal vazelínou, naklepl trošku nový silentblok aby držel v pozici a jedna-dvě veeeliké rány pořádným kladivem a je to tam
Akorát nezapomenout, než se sundá rameno, tak vlízt pod auto a fixou si označit polohu starých silentbloků čarou přes střed, aby pak ty nové nebyly při stání auta v napětí (časem by se utrhla ta guma od středu).
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.