Klepání při zatáčení

Více
12 roků 6 měsíců zpět #1 od Předseda
V plném levém rejdu, hlavně v záběru, se zepředu ozývá takové kvrk - kvrk - kvrk. Při zatáčení do prava to nedělá. Poloosa? Homokineťák? A levá nebo pravá strana, dá se to takhle určit?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #2 od BlackJack
To bude nejspíš homokloub. Ono to může klepat jen při otočení na jednu stranu a na druhou ne tak razantně. Kolo v plném levém rejdu má větší úhel než v pravém rejdu. Ale pokud to začalo klepat z ničeho nic a jde o silné klepání, tak bude možná závada i někde jinde. Kloub o sobě dává vědět postupně a nabírá na hlučnosti při klepání postupem času.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #3 od Předseda
Začalo to tak před 500 kiláky a řekl bych, že je to stále hlučnější. Při zatáčení do prava to není slyšet vubec. Není to nějaké bouchání, fakt jenom takové rytmické "kvrkání", nevím jak ten zvuk líp popsat.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #4 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Klepání při zatáčení
ano tvůj popis sedí na kyneták,kterej to už řekl Black Jack

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #5 od gabisto
Odpověděl gabisto pro téma Re: Klepání při zatáčení
Dalsi, mozno mimo napad, ale co tak LOZISKO? :idea:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #6 od Michael!!!

Dalsi, mozno mimo napad, ale co tak LOZISKO? :idea:


Ložisko neklepe ale jakoby se dře...jinak by to nebylo jenom při zatačkách ale neustále:)

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #7 od gabisto
Odpověděl gabisto pro téma Re: Klepání při zatáčení
Michael, potom ma to napadlo, ale zazil som, ze lozisko do zakruty do jednej strany prestalo hucat, tak mi to prislo velice podobne...

Ale dik za upresnenie, opravenie :wink: :twisted:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #8 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Klepání při zatáčení

Dalsi, mozno mimo napad, ale co tak LOZISKO? :idea:

ee,ložisko hučí,a v závislosti jak ho zatížíš

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #9 od Tonny Tempra SW
Bude to homokynetak (najpravdepodobnejsie),ja som mal taketo iste priznaky,naskor klepal malicko a postupne viac az klb prdol.Mal by si citit take mensie vybrovanie vo volante zhruba okolo 50-60 km/h.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #10 od Předseda

Bude to homokynetak (najpravdepodobnejsie),ja som mal taketo iste priznaky,naskor klepal malicko a postupne viac az klb prdol.Mal by si citit take mensie vybrovanie vo volante zhruba okolo 50-60 km/h.


To ne, ale vibruje to při 130km/h. Myslel jsem, že jsou to nevyvážená kola, což zjistím až v sobotu přezuju na zimáky.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #11 od MarianBarton
Hello pánové. Mám stejnej problém. Když zatáčím do leva, a ňurykruje, mám jít po pravém, nebo levém? když jedu do leva, dělá to větší bordel. Asi tak už 2000km. Dks :-)

TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #12 od BlackJack

Hello pánové. Mám stejnej problém. Když zatáčím do leva, a ňurykruje, mám jít po pravém, nebo levém? když jedu do leva, dělá to větší bordel. Asi tak už 2000km. Dks :-)

Ono to poznáš podle sluchu. Docela jde podle sluchu poznat, ze které strany to letí, popř. někoho sebou, kdo to bude zvenku poslouchat. Nebo se taky rovnou podívat na ty klouby pod auto. Nejčastěji praskne manžeta, vazelína vyteče, dovnitř se dostane bordel, který vytvoří brusnou pastu a zvnikne vůle.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #13 od Předseda
Takže už to začalo dělat i při zatáčení do prava, čili dneska jde na dílnu a budou se měnit homokineťáky. Ach jo, to jsou furt prachy do aut... :roll:

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #14 od BlackJack

Takže už to začalo dělat i při zatáčení do prava, čili dneska jde na dílnu a budou se měnit homokineťáky. Ach jo, to jsou furt prachy do aut... :roll:

Tak počkej ale, ono neznamená, že pokud klepe na obě strany zatáčení, že jsou oba hyn. Prostě se akorát udělala větší vůle, která se už ozývá i při zatáčení na druhou stranu. Podle mě to bude nejspíš jen jeden vnější homokloub.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 měsíců zpět #15 od Předseda
Jako jo, ale myslim že je asi lepší je udělat rovnou oba, jako když se dělají čepy nebo tlumiče. Rád bych si to auto ještě pár let nechal a při tom co má naběháno by se ten druhý stejnak za chvíli ozval taky.

Jinak volal jsem dneska ke Goldsteinovi, tyhle homokineťáky maj zrovna v akci, a na 1.9TD kombi prej 890,- korun s tim, že je to origo díl, žádná Čína nebo Starline. Ovšem tahle cena je na verzi bez ABS, s ABSkem 1490,-

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.633 sekund
Powered by Kunena fórum