problem s brzdami
13 roků 8 měsíců zpět #16
od Předseda
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Odpověděl Předseda pro téma Re: problem s brzdami
A jde tedy vytáhnout ta bílá objímka z posilovače, jen tím že za ní prostě zatáhnu?
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 8 měsíců zpět #17
od joki
jj
Odpověděl joki pro téma Re: problem s brzdami
Ano -len to chce viac sili. Ona je proste natesno strčená v gumovom kružku ktorý utesnuje podtlak.
jj
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 8 měsíců zpět #18
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma Re: problem s brzdami
ano je to gumová průchodka,a jde to celkem lehce vytáhnout,po té,(před spětnou montáží)doporučuji tu gomovou průchodku máznot siliconovým olejíčkem.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 8 měsíců zpět - 13 roků 8 měsíců zpět #19
od Předseda
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Odpověděl Předseda pro téma Re: problem s brzdami
Tak je to vývěva. Dal jsem do bazaru poptávku.
Ubrousil se na ní ten unašeč, kterým se nasazuje na vačku
Naštěstí na druhý straně, u vačky, se to zdá být v pořádku.
Ubrousil se na ní ten unašeč, kterým se nasazuje na vačku
Naštěstí na druhý straně, u vačky, se to zdá být v pořádku.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Poslední změna: 13 roků 8 měsíců zpět uživatelem Předseda.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 8 měsíců zpět - 13 roků 8 měsíců zpět #20
od Předseda
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Odpověděl Předseda pro téma Re: problem s brzdami
No tak tady ve svém monologu budu pokračovat no. Koupil jsem nakonec tu vývěvu fungl novou za tři tisíce. Je to darda, ale šel jsem do toho. Důvody byly tři:
a) potřeboval jsem to auto rychle zprovoznit, nemám čas shánět nějakou starší a na vrakáči nebyla
b) nemám jak tu starou svařit a nemám nikoho, kdo by to uměl. Přecijen je to namáhaný díl a nevím jak dlouho by to vydrželo
c) je to součást brzd a tam by se asi šetřit a vymýšlet pofidérní bastly nemělo
Nová pumpa ale má trochu jiný tvar a původní hadice tak byla asi o 10cm kratší, nešla použít. V autodílech tu měli zavřeno, takže jsem v Hornbachu koupil teplovodní o stejném průřezu a podobné tuhosti. Myslím že na fotce je poznat na první pohled
a) potřeboval jsem to auto rychle zprovoznit, nemám čas shánět nějakou starší a na vrakáči nebyla
b) nemám jak tu starou svařit a nemám nikoho, kdo by to uměl. Přecijen je to namáhaný díl a nevím jak dlouho by to vydrželo
c) je to součást brzd a tam by se asi šetřit a vymýšlet pofidérní bastly nemělo
Nová pumpa ale má trochu jiný tvar a původní hadice tak byla asi o 10cm kratší, nešla použít. V autodílech tu měli zavřeno, takže jsem v Hornbachu koupil teplovodní o stejném průřezu a podobné tuhosti. Myslím že na fotce je poznat na první pohled
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Poslední změna: 13 roků 8 měsíců zpět uživatelem Předseda.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 8 měsíců zpět #21
od čenda
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Odpověděl čenda pro téma Re: problem s brzdami
Chybí ti na ní stříbrný oplet a nápis "HU100POWER"
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 8 měsíců zpět #22
od Předseda
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Odpověděl Předseda pro téma Re: problem s brzdami
No, zblízka jsou na ní značky něco jako "teplá voda do 70 stupňů" a "vhodné i pro potravinářské účely"
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 8 měsíců zpět #23
od skypan
no vidíš budeš moci i na motoru ohřívat jidlo a po té obědvat a budeš mít higienické prostředí
hrozím se až já budu měnit vakuovku kolik za ní vysolím,ve středu jdu do servizu
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma Re: problem s brzdami
čenda napsal: Chybí ti na ní stříbrný oplet a nápis "HU100POWER"
no vidíš budeš moci i na motoru ohřívat jidlo a po té obědvat a budeš mít higienické prostředí
hrozím se až já budu měnit vakuovku kolik za ní vysolím,ve středu jdu do servizu
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 8 měsíců zpět #24
od Octava
Tipo 1,9TD 66KW-1,2Baru
No Smoke No Fun
Odpověděl Octava pro téma Re: problem s brzdami
mam ten samy problem,vymenena brzdovka,radne odvzdusneno, kotouce a desky taky novy,ale kdyz slapnu 3x za sebou na brzdu pedal vytrdne... Jak to brzdi po vymene vyvevy?
Tipo 1,9TD 66KW-1,2Baru
No Smoke No Fun
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 8 měsíců zpět #25
od Předseda
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Odpověděl Předseda pro téma Re: problem s brzdami
Tak to budeš mít díru v hadici a ujde ti tlak. Mně to teď brzdí jak má, jen buď je ta vývěva slabší než ta původní, nebo mi taky trochu utíká hadice. Dřív když jsem nastartoval, hned mi změknul pedál brzdy a začal fungovat posilovač, teď radši startuju se zataženou ručkou, protože to má docela prodlevu, než začne posilovač fungovat. Tak nejmíň 5 vteřin.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 8 měsíců zpět #26
od Octava
Tipo 1,9TD 66KW-1,2Baru
No Smoke No Fun
Odpověděl Octava pro téma Re: problem s brzdami
to nee, me to drzi podtlak i prez noc slapnu na brznu a porad to je mekky,ale jde o to ze jakmile treba 3x slapnu za sebou na pedal tak vytvrdne jak kamen,ale asi uz bude ta vyveva slabsi a nestiha vyrabet podlak no
Tipo 1,9TD 66KW-1,2Baru
No Smoke No Fun
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 5 měsíců zpět - 12 roků 5 měsíců zpět #27
od Předseda
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Odpověděl Předseda pro téma Re: problem s brzdami
Mně jebne. Ano, mně doopravdy už jebne. Přišla mi starší vývěva, vymontovaná z jiné tempry. A má zase jinak vývod k posilovači! Původní ho měla delší, takže měla kratší hadici. Druhá ho měla kratší, takže jsem musel koupit jinou hadici. A takhle ho pro jistotu má na jinou stranu, takže hadice musí jít za roh. Navíc nevim, kde tu hadici seženu. Já se prostě zbláznim, nebo ještě líp - pojedu do Turína a vyhodim to tam do luftu. ZAS*ANÝ FIAT!!!!!
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Poslední změna: 12 roků 5 měsíců zpět uživatelem Předseda.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 5 měsíců zpět #28
od ivobr
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Odpověděl ivobr pro téma Re: problem s brzdami
mna by zaujímalo čo sa stalo s tou novou vývevou čo si tam menil pred rokom. nemohla vydržať len rok. a nemáš vydraté to uloženie aj na vačke? ja som to už na vačke dvakrát vyváral.
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 5 měsíců zpět - 12 roků 5 měsíců zpět #29
od Předseda
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Odpověděl Předseda pro téma Re: problem s brzdami
Sundal jsem to a ten unašeč na vačce je netknutý. Jenže vývěva se volně protáčí, což by asi neměla. Prostě přestala se během jízdy točit a mohl jsem si s tím autem pěkně rozbít hubu. Bohužel účet od toho nemám, vydržela jen 7 tisíc kilometrů, s čímž jsem tak trochu nepočítal. Chtěl bych to zprovoznit, aby to aspoň do šrotu dojelo po svých. Kupuju jiné auto, rozhodnutí je nezvratné a co bude s temprou se uvidí. Když jí nebude nikdo chtít, kovošrot je krajní, nicméně reálné řešení.
EDIT: rozebral jsem tu vývěvu, co jsem z toho sundal a jsem z toho naprosto jelen. Vývěva se skládá z pěti dílů: pouzdro, víčko, hřídel a dvě lopatky. A teď dávejte pozor: hřídel na jednom konci vývěvy zapadá do unašeče na vačce, který ji pohání. Hřídel prochází celou vývěvou a k jejímu druhému konci se dá dostat sundáním protilehlého víčka. Udělal jsem pokus: nechal jsem celek namontovaný na motoru a sundal to víčko. Zkusil jsem odhalenou hřídelí zatočit a hle: volně se protáčela, přestože byla zasazená ve vačce! Takže jsem si říkal že je to jasné, že se střihla ta hřídel někde uvnitř vývěvy napůl a vačka točí jen jedním koncem hřídele, přičemž druhý protilehlý stojí a proto to nejde. Jenže jsem vývěvu z vačky sundal, rozebral ji a... samozřejmě oba konce hřídele jsou pevně spojené a celá vývěva vypadá v nejlepším pořádku. Logicky mě teda napadlo, že problém je už v unašeči na vačce, že se tedy pravděpodobně protáčí ten unašeč, že asi nedrží pevně na vačce. No jenže jsem za něj vzal a ani se nehne. Nemá to vůbec žádnou logiku. Prostě nemá. Jediné možné vysvětlení by bylo, kdyby hřídel vývěvy nezapadala do unašeče vačky. Jenže pak by to nešlo sesadit dohromady.....
EDIT: rozebral jsem tu vývěvu, co jsem z toho sundal a jsem z toho naprosto jelen. Vývěva se skládá z pěti dílů: pouzdro, víčko, hřídel a dvě lopatky. A teď dávejte pozor: hřídel na jednom konci vývěvy zapadá do unašeče na vačce, který ji pohání. Hřídel prochází celou vývěvou a k jejímu druhému konci se dá dostat sundáním protilehlého víčka. Udělal jsem pokus: nechal jsem celek namontovaný na motoru a sundal to víčko. Zkusil jsem odhalenou hřídelí zatočit a hle: volně se protáčela, přestože byla zasazená ve vačce! Takže jsem si říkal že je to jasné, že se střihla ta hřídel někde uvnitř vývěvy napůl a vačka točí jen jedním koncem hřídele, přičemž druhý protilehlý stojí a proto to nejde. Jenže jsem vývěvu z vačky sundal, rozebral ji a... samozřejmě oba konce hřídele jsou pevně spojené a celá vývěva vypadá v nejlepším pořádku. Logicky mě teda napadlo, že problém je už v unašeči na vačce, že se tedy pravděpodobně protáčí ten unašeč, že asi nedrží pevně na vačce. No jenže jsem za něj vzal a ani se nehne. Nemá to vůbec žádnou logiku. Prostě nemá. Jediné možné vysvětlení by bylo, kdyby hřídel vývěvy nezapadala do unašeče vačky. Jenže pak by to nešlo sesadit dohromady.....
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Poslední změna: 12 roků 5 měsíců zpět uživatelem Předseda.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.494 sekund