A zase ta ramena...
Jak jste na tom Vy?
P.S. K tomu vsemu jsem musel jeste kupovat nove gumy, holt kdyz se chce jezdit tak se musi platit.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na Unu jsou ramena řešená stejně, už jsem je taky musel měnit, ale první odešla až při cca 190 t. km. Teď mám najeto 250 a ta druhá jsou stále OK. Jsou z druhovýroby, ale konkrétního výrobce už dnes nedopátrám (matně se mi vybavuje, že na nich mohlo být napsané Made in Finland, ale možná se mi to plete s výfukem, který jsem měnil spolu s nimi ).
ALE co mě v té souvislosti napadlo, je tohle :
Pokud se při výměně ramena poškodí (praskne, rozřízne apod.) nebo špatně zajistí gumová manžeta na kloubu, začne do něj pronikat prach a nečistota a kloub se pak rychle vymydlí, neb nečistoty fungují jako brusná pasta.
Poškození manžety se obvykle projeví mastnou skvrnou - od toho, jak z ní prasklinou uniká vazelína.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dneska to radeji znova zkontroluji
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zalepuju to tavnou pistolí a přemažu to vrztvou vazelíny ale byla to jen malá dirka
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak jsem nechal prohlednout v servisu auto, po nasi dlouhe zime a co tam nezjistili, ze mam opet ramena v prd..., resp. spodni cepy. Bohuzel ti soudruzi italsti nedelaji konstrukci ramen tak, aby se dal vymenit pouze cep (jak je to napr. u Favorita), ale je nutno menit rameno cele. Tak jsem po 10 mesicich znova musel vyplaznout 2x13stovek za ramena+prace. Jejich argumentace, no jo ty nase cesty, se mi moc nelibi
Jak jste na tom Vy?
P.S. K tomu vsemu jsem musel jeste kupovat nove gumy, holt kdyz se chce jezdit tak se musi platit.
U mňa je životnosť ramien daná cestou na Slovensko (tam a späť 1000 km). Ramená boli 1 mesiac staré a po návrate boli v pr..li. Značka MOOG (2500,- jedno). Je to aj o obsahu motora. Čím ťažší motor, tým kratšia životnosť.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ještě navíc ty brzdy a ted mi při náloži začíná občas pokuřovat motor- mam podezření na simerinky kolem ventilů....
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mne osobne to prijde tak, ze oni repasuji stare ramena, daji tam nove silentbloky (kridla) a nalisuji cep, nastrikaji ramena a jede se dal, podobne jako u tlumicu (teda alespon u tech ramen co jsem videl).
2Honza: ty mas moznost na tom 2litru menit silentbloky na ramenech? Ja je tam mam nalisovane.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no ještě že jsem se podíval jemně jsem zavadil a znova se to odlepilo vydrželo to 6 měsíců tak jsem to zalepil nevíte někdo zda se dá koupit nová prachovka?
zalepuju to tavnou pistolí a přemažu to vrztvou vazelíny ale byla to jen malá dirka
Taky jsem dlouho sháněl tu prachovku a teoreticky tam pasuje z Favorita. Mám ji koupenou, zdá se mi úplně stejná, ale ještě jsem ji tam nezkoušel dát.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
malej dotázek - neví někdo kolik stojí kompletní sada silenbloků na celej podvozek? tj na přední ramena,na zadní nápravu - tam mám vůle 5mm sem tam......nejezdím... :stupid: :dead:
ještě navíc ty brzdy a ted mi při náloži začíná občas pokuřovat motor- mam podezření na simerinky kolem ventilů....
Na zadnych ramenach nie su silenbloky, ale loziska (puzdra s loziskami). Opravna sada na jednu stranu stoji 1200 - 1700 Kč.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jak jsem rikal 8tis km a 10 mesicu...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ještě jeden dotázek : Je možné,aby u nového auta,které má najeto 24000 km byla rozhozená geometrie přední nápravy vlivem vůli v příčném předním stabilizátoru ??????.
Jsem z toho na větvi.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.