A zase ta ramena...

Více
18 roků 7 měsíců zpět #1 od Augustin
A zase ta ramena... vytvořil uživatel Augustin
Tak jsem nechal prohlednout v servisu auto, po nasi dlouhe zime a co tam nezjistili, ze mam opet ramena v prd..., resp. spodni cepy. Bohuzel ti soudruzi italsti nedelaji konstrukci ramen tak, aby se dal vymenit pouze cep (jak je to napr. u Favorita), ale je nutno menit rameno cele. Tak jsem po 10 mesicich znova musel vyplaznout 2x13stovek za ramena+prace. Jejich argumentace, no jo ty nase cesty, se mi moc nelibi :x

Jak jste na tom Vy?

P.S. K tomu vsemu jsem musel jeste kupovat nove gumy, holt kdyz se chce jezdit tak se musi platit.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #2 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: A zase ta ramena...
žádný tlukot se neozývá tak snad v poho záleží kolik si toho za zimu najezdil já moc né šetřil jsem ho od té soli

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #3 od čenda
Odpověděl čenda pro téma Re: A zase ta ramena...
To je mi nějak podezřelé, že by se ramena po 10 měsících odebrala do věčných lovišť... Samozřejmě nevím, co to bylo za výrobce, možná nějaká extrémně nekvalitní druhovýroba, ale i tak...:roll:
Na Unu jsou ramena řešená stejně, už jsem je taky musel měnit, ale první odešla až při cca 190 t. km. Teď mám najeto 250 a ta druhá jsou stále OK. Jsou z druhovýroby, ale konkrétního výrobce už dnes nedopátrám (matně se mi vybavuje, že na nich mohlo být napsané Made in Finland, ale možná se mi to plete s výfukem, který jsem měnil spolu s nimi :?).

ALE co mě v té souvislosti napadlo, je tohle :!::
Pokud se při výměně ramena poškodí (praskne, rozřízne apod.) nebo špatně zajistí gumová manžeta na kloubu, začne do něj pronikat prach a nečistota a kloub se pak rychle vymydlí, neb nečistoty fungují jako brusná pasta.
Poškození manžety se obvykle projeví mastnou skvrnou - od toho, jak z ní prasklinou uniká vazelína.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #4 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: A zase ta ramena...
to máš pravdu s tou prachovkou protrhneš ji co by dub nám se to stalo když jsme měnili nápravu ale zalepili jsme ji a už to půl roku drží tak snad to bude v poho
dneska to radeji znova zkontroluji

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #5 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: A zase ta ramena...
no ještě že jsem se podíval jemně jsem zavadil a znova se to odlepilo vydrželo to 6 měsíců tak jsem to zalepil nevíte někdo zda se dá koupit nová prachovka?
zalepuju to tavnou pistolí a přemažu to vrztvou vazelíny ale byla to jen malá dirka

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #6 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: A zase ta ramena...

Tak jsem nechal prohlednout v servisu auto, po nasi dlouhe zime a co tam nezjistili, ze mam opet ramena v prd..., resp. spodni cepy. Bohuzel ti soudruzi italsti nedelaji konstrukci ramen tak, aby se dal vymenit pouze cep (jak je to napr. u Favorita), ale je nutno menit rameno cele. Tak jsem po 10 mesicich znova musel vyplaznout 2x13stovek za ramena+prace. Jejich argumentace, no jo ty nase cesty, se mi moc nelibi :x

Jak jste na tom Vy?

P.S. K tomu vsemu jsem musel jeste kupovat nove gumy, holt kdyz se chce jezdit tak se musi platit.


U mňa je životnosť ramien daná cestou na Slovensko (tam a späť 1000 km). Ramená boli 1 mesiac staré a po návrate boli v pr..li. Značka MOOG (2500,- jedno). Je to aj o obsahu motora. Čím ťažší motor, tým kratšia životnosť.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #7 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: A zase ta ramena...
malej dotázek - neví někdo kolik stojí kompletní sada silenbloků na celej podvozek? tj na přední ramena,na zadní nápravu - tam mám vůle 5mm sem tam......nejezdím... :( :? :stupid: :dead:

ještě navíc ty brzdy a ted mi při náloži začíná občas pokuřovat motor- mam podezření na simerinky kolem ventilů.... :?

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #8 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: A zase ta ramena...
Tou prachovkou to nebylo, obe dve jsou v poradku. Pri kontrole rukou, kdyz jsou shozene, tak to nejde ani moc poznat, ale na aute, kdyz je tam kolo, tak tam byla vule jako pr...se.
Mne osobne to prijde tak, ze oni repasuji stare ramena, daji tam nove silentbloky (kridla) a nalisuji cep, nastrikaji ramena a jede se dal, podobne jako u tlumicu (teda alespon u tech ramen co jsem videl).

2Honza: ty mas moznost na tom 2litru menit silentbloky na ramenech? Ja je tam mam nalisovane.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #9 od MichalW
Odpověděl MichalW pro téma Re: A zase ta ramena...

no ještě že jsem se podíval jemně jsem zavadil a znova se to odlepilo vydrželo to 6 měsíců tak jsem to zalepil nevíte někdo zda se dá koupit nová prachovka?
zalepuju to tavnou pistolí a přemažu to vrztvou vazelíny ale byla to jen malá dirka


Taky jsem dlouho sháněl tu prachovku a teoreticky tam pasuje z Favorita. Mám ji koupenou, zdá se mi úplně stejná, ale ještě jsem ji tam nezkoušel dát.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #10 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: A zase ta ramena...

malej dotázek - neví někdo kolik stojí kompletní sada silenbloků na celej podvozek? tj na přední ramena,na zadní nápravu - tam mám vůle 5mm sem tam......nejezdím... :( :? :stupid: :dead:

ještě navíc ty brzdy a ted mi při náloži začíná občas pokuřovat motor- mam podezření na simerinky kolem ventilů.... :?


Na zadnych ramenach nie su silenbloky, ale loziska (puzdra s loziskami). Opravna sada na jednu stranu stoji 1200 - 1700 Kč.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #11 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: A zase ta ramena...
tak souhlas ty ramena respektivě čepy stojej fakt za ho.. včera jsem zjistil že po dvou letech začíná na čepu praskat prachovka neuvěřitelný :evil:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 5 měsíců zpět #12 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma zadní ramena
Měl jsem taky problémy se zadní nápravou konkrétně s ložisky a pouzdry v rameni nakonec jsem je sehnal za rozumnou cenu od nějakého italského výrobce přes internet Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #13 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: zadní ramena
Tak jsem konecne dostal nazpatek prachy za reklamaci za ramena, jen jsem zvedav, jak dlouho mi vydrzi tyto nove :?
Jak jsem rikal 8tis km a 10 mesicu...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 dní zpět #14 od DannyF
Odpověděl DannyF pro téma Re: A zase ta ramena...
Tak mě taky čeká výměna předních ramen. Už mi to dává docela pěkný rany. Jakou značku mám teda použít? nebo čemu se mám vyhnout? A myslíte, že mám počkat až na jaro, kvůli stavu silnic na vysočině v zimě?

DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 dní zpět #15 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: A zase ta ramena...
Chlapy. po kolika km měníte ta ramena. Já svoji tempru prodal z 230 000 kilometry a ramena i uložení stabilizátoru bylo originál z výroby. Při přejezdu drobných nerovností to mlátilo jak sviňa.
Ještě jeden dotázek : Je možné,aby u nového auta,které má najeto 24000 km byla rozhozená geometrie přední nápravy vlivem vůli v příčném předním stabilizátoru ??????.
Jsem z toho na větvi.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.082 sekund
Powered by Kunena fórum