Kde je chyba v brzdiacom systeme
13 roků 2 měsíců zpět #16
od ivobr
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Odpověděl ivobr pro téma Re: Kde je chyba v brzdiacom systeme
a čo ten obmedzovač na zadnej náprave? prepoj to na priamo nejakou kockou a máš istotu že to nebrzdí kvapalinu
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 2 měsíců zpět #17
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: Kde je chyba v brzdiacom systeme
som na to zabudol, ja tam kocku nemam (iba 2x spojka trubky), u prirucke Jak na to je kocka pred regulatorom..
regulator je vyradeny lebo pruzina je totalne volna a jeho paka je smerom ku soferovi, teda predpokladam ze uplne prepusta tlak, alebo sa mylim?
moze byt aj tak, ze prepusta jednu stranu ok (lavu) a pravu zle (zalezi od fyz. vyhotovenia) ??
regulator je vyradeny lebo pruzina je totalne volna a jeho paka je smerom ku soferovi, teda predpokladam ze uplne prepusta tlak, alebo sa mylim?
moze byt aj tak, ze prepusta jednu stranu ok (lavu) a pravu zle (zalezi od fyz. vyhotovenia) ??
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 2 měsíců zpět #18
od ivobr
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Odpověděl ivobr pro téma Re: Kde je chyba v brzdiacom systeme
kocku na priame prepojenie trubiek kúpiš v nejakej autotechne ja som to tiež kupoval,na aute takú nenájdeš. ide len o to aby si spojil trubky mimo toho regulátora. ja by som to s tade vyhodil
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 2 měsíců zpět #19
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: Kde je chyba v brzdiacom systeme
chapem, len ze tu na obrazku je nejaka ta pridavnafiatacka kocka, asi pocitali s tym ze nejaki spekulanti budu chcet vyhodit regulator a potiahnut dlhsie trubky ku kolam
imageshack.us/photo/my-images/709/unledqzw.png/
no a bojim sa tam davat kocku lebo to je vsetko labilne, preto radsej chcem teoreticky zistit ako sa sprava vadny/polovadny a potom uvazovat ci je nutne to vybrat alebo moze ostat tak ako je
no a bojim sa tam davat kocku lebo to je vsetko labilne, preto radsej chcem teoreticky zistit ako sa sprava vadny/polovadny a potom uvazovat ci je nutne to vybrat alebo moze ostat tak ako je
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 2 měsíců zpět #20
od ivobr
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Odpověděl ivobr pro téma Re: Kde je chyba v brzdiacom systeme
tak to je dobre ked tam takú kocku máš,nemusíš kupovať ked sa rozhodneš vyradit regulátor.ale aj tak mi nejde do hlavy prečo ti nejde tá ručná. roztiahol si dostatočne pakne samostavom? ja ked som to robil tak šiel bubon natesno nasadiť na pakne a mne ide ručná super. a ty dokonca potočíš kolesom rukami
fiat tempra 1.9 tds ,fiat punto 1.2 mk2 8v,peugeot boxer 2.5 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 2 měsíců zpět - 13 roků 2 měsíců zpět #21
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: Kde je chyba v brzdiacom systeme
hore pisem ze NEMAM tu kocku, len ze na obrazku je ... (tj prirucka robena podla nejakeho modelu konkretneho roku vyroby)
-roztiahnuta je dost, bubon sa nabija miernou silou.., bezne veci uz som vylucil , u len nejaky zadrhel ktory neskusenemu cloveku robi problemy
//odporucam ostatnym popozerat samostavy, lebo ked budu celuste v uplnej zakladnej polohe (neroztiahnute,) tak sa tlaci vela kapaliny do valceka a potom to nebrzdi, . mne sa jeden rozsteloval aj po "oprave" a tak som ho podlozil natrdo matkami (c 13 ale je trochu volnejsia)
-roztiahnuta je dost, bubon sa nabija miernou silou.., bezne veci uz som vylucil , u len nejaky zadrhel ktory neskusenemu cloveku robi problemy
//odporucam ostatnym popozerat samostavy, lebo ked budu celuste v uplnej zakladnej polohe (neroztiahnute,) tak sa tlaci vela kapaliny do valceka a potom to nebrzdi, . mne sa jeden rozsteloval aj po "oprave" a tak som ho podlozil natrdo matkami (c 13 ale je trochu volnejsia)
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Poslední změna: 13 roků 2 měsíců zpět uživatelem aaa_najn.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.055 sekund