přední tlumiče
- mirek koudelka
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 3
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1. rozhodí se Ti geometrie - nech to seřídit
2. tlumiče jsou novější a tužší a změní se výška vozu, tudíž je nutné seřídit světla.
Jinak to není žádný problém.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mojim favoritem jsou plyno-kapalinove.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kapalina je základ, samozřejmě, že raději plynokapalinové. A pokud Ti můžu doporučit, zkus Bilstein - spolehlivost a záruka. Nejsou drahý a vydrží dlouuuuuho (kam se hrabe Monroe a jiný napodobeniny)
jaká je cenová relace na TIPO (1.6ie)?
tel. 732 107 942
1.6 IE 1993 přez 272 000 km TIPO (835C1000)
prodejce výfuků MARIX, BOSAL ,STARLINE, WALKER a příslušenství FISCHER Automotive
objímky,těsnění, katalizátory,vlnovce,rezonátory. - VŠE NA WWW.VYFUKOVESYSTEMY.BIZ
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jestli bys neco nasel, prihoď i pro 1.9TD .. diky
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- mirek koudelka
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 3
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A JE TO!!!
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ve staré škole kdysi staří páprdové na to šli selským rozumem. Když máš auto na zemi, tak ty pružiny svaž min. na dvou místech (raději na třech) pevným drátem - ale opravdu pevným, protože ty pružiny mají sílu jako čert - dvě musí udržet celé zatížení přední nápravy. Pak dělej raději s rukavicemi a opatrně a udržuj si raději odstup, aby ti ty dráty nepovolily - to poznáš už ve chvíli, když budeš zvedat auto a prověsí se ti kola, jestli dráty pružiny drží. Pak ty tlumiče vytáhneš, předěláš ty pružiny a pak, jak je budeš mít na novém tlumiči a budeš mít utáhlou horní misku uložení zpět, tak je postupně (ty svazovací dráty) uvolni - buď odvaž nebo štípačkama přestřihni. Pak tlumiče namontuj zpět na auto.
A JE TO!!!
Tak to bych nedal. Nám jednou vyletěl stahovák z pružiny - měli jsme třemi stahováky chycenou pružinu a při povolování jsme jeden povolili asi více než bylo zdrávo. Ten vystřelil, přibral sebou druhý, tohle nějakým způsobem proletělo kolem nás a pružina byla zkroucená skoro do pravého úhlu, jak ji držel již pouze jeden stahovák. Jsme se asi podruhé narodili. Kdyžtak si pujč stahováky v nějakém autoservisu. Problém je ale i v tom, že potřebuješ přípravek na povolení tlumiče na vrchu v uložení. Mám na to udělaný takový přípravek z gola ořechů.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ve staré škole kdysi staří páprdové na to šli selským rozumem. Když máš auto na zemi, tak ty pružiny svaž min. na dvou místech (raději na třech) pevným drátem - ale opravdu pevným, protože ty pružiny mají sílu jako čert - dvě musí udržet celé zatížení přední nápravy. Pak dělej raději s rukavicemi a opatrně a udržuj si raději odstup, aby ti ty dráty nepovolily - to poznáš už ve chvíli, když budeš zvedat auto a prověsí se ti kola, jestli dráty pružiny drží. Pak ty tlumiče vytáhneš, předěláš ty pružiny a pak, jak je budeš mít na novém tlumiči a budeš mít utáhlou horní misku uložení zpět, tak je postupně (ty svazovací dráty) uvolni - buď odvaž nebo štípačkama přestřihni. Pak tlumiče namontuj zpět na auto.
A JE TO!!!
Tak toto je ukazkovy sposob, ako sa to robit nema!!!
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teraz ale mam na stahovanie pruzin svojpomocne vyrobene 3 stahovaky z dlhej zavitovej tyce M10, ktoru bezne kupite v zeleziarskom obchode. Na jeden koniec tyce je navareny hak na pruzinu, dalsia suciastka je cca 5 cm dlha trubka o vnutornom priemere vacsom ako 10mm, na ktorej je navareny druhy hak na pruzinu. Tretia suciastka je matica M10, pripadne podlozka. A to vsetko trikrat.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.4 i.e.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.