Brzdy, generálka, odhad ceny...
Měl bych dotázek, před 3mi týdny mi něco ( nevim co neměl sem chuť a ani čas se v tom vrtat) ruplo v pravym zadnim bubnu a brzdovka zmizla auto samozřejmě nebrzdí.
Měl jsem štěstí stalo se to přes noc a tak sem si nikde nenabil hubu. Odvezl jsem to pod střechu a zatim to vypadá že to tam zůstane až do jara.
A nyní k mému dotazu... Co by stála taková menší generálka brzd ?
Určitě vyměnit kotouče i destičky vepředu, vzdadu co jen pujde vyměnit na bubnech ( nevim jak bubny fungujou takže nevim co se dá měnit ) a určitě všechny rozvody brzdovky a podobnějch bazmeků...
Můžete někdo napsat orientačně ceny dílů a tak na kolik by to mohlo vyjít ?
PS: Ještě by mě zajímalo, když sem s tim nebrzdicim autem dojel pod tu střechu ( to byla jízda, hodně sem se bál ale nešlo to jinak) tak sem koukal na zadek a mam křivý pravý adní kolo :-/ je to do A, ale ne celej zadek nýbrž jen ta pravá strana ... Nevíte jak tomu pomoct ? nebo je to o výměně celýho zadku ?
Neni to zas tak moc ale celkem mě to namíchlo ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale takhle snadno to obávám se nepude.... Vepředu jsou potřeba udělat kotouče ( už se dokonce i vyrovnávali na soustruhu a tak nejsou nic moc) a destičky, pak chci udělat všechny přívody k brzdam protože už nejsou z nejlepších ( hmm hodně mírně řečeno, navíc fakt nechci zažít to co některý lidičky tady, abych dupnul na brzdu rupla hadička a ono nic ) a vzadu ty bubny
Jsem zvědavej co s tim kolem vzadu je ... Pokud by to bylo ložisko tak to vim že se sehnat dá, ale kdyby to uložení dá se to taky spravit ??
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Osobně neznám nikoho, komu by se to někdy skutečně stalo. V brzdových hadičkách je tkanina, právě proto, aby zčistajasna prasknout nemohly. Ostatně i kdyby zpuchřely naskrz, začaly by se nejdřív rosit, což by bylo vidět.
Navíc se mi zdá, že na Tipu bude pravděpodobnější proreznutí trubky než naprosté zpuchření hadičky.
Přední destičky nedoporučuju značky RH (Road House) z Elitu, mám je na Unu a mám dojem, že mi dělají rýhy do kotoučů.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jo prasata stojí asi 130,- kus, destičky obyč tak 500 nebo 600 a trubky?zadní kupoval sem jí 210,- ta duhá nevím,ale nechával sem si je dělat na míru a dopředu k válci mě stála jedna cca 500,-, jsou tam dvě plus druhé zadní kolo, tak si to tak nějak spočítej:)
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kompletní repase (opískování,kadmiace,noví pístky,pružinky gumičky..)všech 4 třmenů : 6000,-
nový destičky a kotouče na všechny kola : 3500,-
nový brzdový hadice (6ks): 1100,-
brzdový trubičky: 500,-
a čeká mě novej velkej brzdovej válec (23mm vs seriovejch 20mm) aby to mělo nástup ..za 2500,-
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a čeká mě novej velkej brzdovej válec (23mm vs seriovejch 20mm) aby to mělo nástup ..za 2500,-
kde se dá sehnat, nebo to tam dáváš z něčeho jinýho?
Dneska sem byl v jámě pod Tipem a viděl sem, že trubičky mají už nejlepší za sebou. A brzdovej válec je taky takovej celej od rezu Budu muset udělat generálku, než to někde rupne.
Jakej je k tomu přístup? Když sem na to dole koukal, tak je tam všude málo místa. Připadá mi to, že se musí sundat výfuk. Kdo s tim máte zkušenosti?
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak ještě chci dělat zadek ale tam to bude oříšek tam se ve fiatu vyřádili
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Výmena oboch kotúčov, doštičiek, hadičiek, valčekov a kvapaliny + práca.
Cena: 3.200 SK
Je to veľa?
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Podle mě není!!Dnes som dal robiť predné brzdy.
Výmena oboch kotúčov, doštičiek, hadičiek, valčekov a kvapaliny + práca.
Cena: 3.200 SK
Je to veľa?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jo da se sehnat opravna sada na obe strany. Stalo mne to 95Kc, je to 2xmanzeta, 2xtesneni pistku a 2xcepicka na odvzdusnovaky (kdovi, jestli tam nemeli byt i ty odvzdusnovaky).když jste u těch brzd měl bych dotaz . jde sehant mažeta na pístek u předních brzd ? a jak se tam dává?
Vymena je jednoducha, povolis trmeny (2xM8) a vytahnes pistky, pak do drazek das nove tesneni a nahodis to nazpet, odvzusnis a jezdis dal.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jo da se sehnat opravna sada na obe strany. Stalo mne to 95Kc, je to 2xmanzeta, 2xtesneni pistku a 2xcepicka na odvzdusnovaky (kdovi, jestli tam nemeli byt i ty odvzdusnovaky).když jste u těch brzd měl bych dotaz . jde sehant mažeta na pístek u předních brzd ? a jak se tam dává?
Vymena je jednoducha, povolis trmeny (2xM8) a vytahnes pistky, pak do drazek das nove tesneni a nahodis to nazpet, odvzusnis a jezdis dal.
ok díky moc
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.