Repase brzd

Více
17 roků 7 měsíců zpět #1 od michal_tipar
Repase brzd vytvořil uživatel michal_tipar
Víte někdo kde se dá nechat repasovat brzdič, zadní mi chodí dost na prd tak uvažuji o tom dát to repasovat, někdo tu psal, že to dělá a nevím kdo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #2 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Repase brzd
To nejspíš repasovat nemusíš pokud ti z brzdiče necrčí brzová kapalina a není rezavý zevnitř. Myslím že bude stačit vyměnit těsnění kolem válečku a trochu ten čistič vyčistit uvnitř i s kanálky.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #3 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Repase brzd
problém mám s pístkama ty jsou sem tam orezlý a neprochází skrz O-kroužek, vždycky to vyndám, přeleštím a pak to chodí tak měsíc a zase prd. Jak se čistí kanálky, já to neumím víc rozebrat než pístek a gumičky? Mechanicky ta brzda funguje, ale je strašně málo účinná a ruční vůbec...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #4 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Repase brzd
Když chceš rozebrat kanálky, tak stačí sundat hadici a prodtě prostrčit drát z venku dovnitř prasátka :-)
Jestli máš málo účinné brzdy, spíš bych se zaměřil na zátěžový ventil. Kdyby jsi měl problém že ti špatně běhá váleček, spíš by to brzdilo pořád než málo. Taky jestli ti reznou válečky, je čas vyměnit kompletně celou brzdovou kapalinu a podívat se jestli máš kolem válečku dobré manžety.
Kapalina má tu vlastnost, že stahuje do sebe vodu a pak ti rezaví celý brzdný systém, hlavně zadní válečky.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #5 od DannyF
Odpověděl DannyF pro téma Re: Repase brzd
A určitě dej i nový hadičky. Rozdíl je poznat hlavně u odbržďování , a vyměň i celou brzdovou kapalinu.

DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #6 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Repase brzd
brzdovku mám měněnou, hadičky nový a mám kotoučovky...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #7 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Repase brzd
Fakt se podívej na zátěžový ventil. Je to takové zařízení co ti zabrání jít do smyku. Brzdy fungují tak že ti zabírají nejdříve přední brzdy a pak při silnějším sešlápnutí i zadní. To zajišťuje zátěžový ventil a když nefunguje správně nefungují dobře zadní brzdy. Teď jen nevím kde přesně hledat. Uno ho má připevněná před zadní nápravou a je ovládaný pružinou. kde ho má Tipo nevím, snad na tom stejném místě nebo přímo na hlavním válci.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #8 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Repase brzd

Fakt se podívej na zátěžový ventil. Je to takové zařízení co ti zabrání jít do smyku. Brzdy fungují tak že ti zabírají nejdříve přední brzdy a pak při silnějším sešlápnutí i zadní. To zajišťuje zátěžový ventil a když nefunguje správně nefungují dobře zadní brzdy. Teď jen nevím kde přesně hledat. Uno ho má připevněná před zadní nápravou a je ovládaný pružinou. kde ho má Tipo nevím, snad na tom stejném místě nebo přímo na hlavním válci.

Michale, presne jak pise Petr. Taky bych to tipoval na tuto zavadu. Nechal jsem si ten zatezovy regulator vymenit a od te doby se mi hooodne zlepsily brzdy (zadek skoro vubec nebrzdil, brzdili jen predni).

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #9 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Repase brzd
Jenže mě vzadu brzdí jedna strana dobře a druhá vůbec, to může taku zajistit ten regulátor? Na ten jsem nikdy nešlahal, vůbec nic o něm nevím...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #10 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Repase brzd
mám třeny repasovaný od člověka co se celej život zabejvá hydraulickejma orkuhama a brzdama v autech .. je z jablonce nad nisou, kompletní repase všech 4 třemnů vyšla na 6000,- ... po pokusech s čištěním, rozhejbáváním, výměnou gumiček doma jsem se naštval a dal to profíkovi- doma, pokud na to nemáte vybavení a znalosti tak stavu novýho brzdiče nedosáhnete nikdy.. málem jsme z těch mejch třmenů zešedivěl a on to měl za den hotový, celou GO všech třmenů - nový pístky, gumičky, vodící čepy , opískováno, a pocadmiováno...

kontakt sna dještě někde mám...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #11 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Repase brzd
Jo ten regulátor je na ho...pružina praskne..zatuhne to a jde to k šípku..
Reaguje to na zatížení zadku..Já bych se nebál v rámci GO ho vyrvat úplně.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #12 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Repase brzd

Jo ten regulátor je na ho...pružina praskne..zatuhne to a jde to k šípku..
Reaguje to na zatížení zadku..Já bych se nebál v rámci GO ho vyrvat úplně.


Pak počízej s tím, že při silnějším brždění pujdeš do hodin. To je jedna z funkcí zátěžového ventilu, že zadní brzdy vždy brzdí o trochu méně aby se ti to nestalo.

To Michal: Zátěžový ventil by měl mít dva nazavislé okruhy na sobě stejně jako okruhy brzd. Nevím jestli je to tak, ale je to pravděpodobné.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #13 od DannyF
Odpověděl DannyF pro téma Re: Repase brzd
Určitě to bude tím zátěžákem. Na Lancii jsem měl to samý, vůbec mi nebrzdil zadek tak jsem ho dal pryč. Naštěstí zadní bubny neměli takovou účinnost aby mi zadek zasekly a já točil do hodin.

Zkoušel jste někdo ten zátěžák opravovat? Já jsem ho rozšrouboval a našel v něm pružiny s ventilky. Má dvě komory pro každý kolo zvlášť

DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #14 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Repase brzd
Myslím si, že to namá smysl. Jestli už je chycená těsnící plocha rzí, bude hluboko a musel by jsi odebrat hodně materiálu. Pak by jsi musel udělat nové pístky nebo sehnat o něco větší z jiného auta.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #15 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Repase brzd
že ho vyhodím sem přemýšlel právě u Prismy, jak má DannyF..tam ten zadek skoro nebrzdí...(bubny)..ale pak sem sehnal celou nápravnici i s tím regulátorem z chorvatska a ten makal jak novej.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.516 sekund
Powered by Kunena fórum