opět zátěžový regulátor-zima je tady!

Více
16 roků 11 měsíců zpět #16 od Augustin
No nevim jak Vy, ale ja sel do noveho. Podle mne to nema smysl nijak repasovat, z duvodu bezpecnosti. Chlapi tady se bavime o brzdach, zakladnim nastroji nasi bezpecnosti v aute. Nerikam, ze Tipo ma nejak skvele brzdy, ale prave proto to nebudu jeste snizovat.

Jinak koupil jsem Bendix za nejakych 1540CZK k me plne spokojenosti. Nestava se mi, ze by mi ustreloval zadek, pokud vsak nesahnu po rucni brzde :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #17 od skypan

Když nemáš zátěžák a máš lehkou prdel, která je "přebržděná" tak tě právě snadno předběhne, protože jde snadno do smyku, nesouvisí to to se zátěží ale se zablokovanými koly vzadu. Pokud je zadek zatížený, tak se kola nezablokují.
Je to stejný jako bys projížděl zatáčku se zataženou ručkou, to tě zadek předběhne dřív než si to uvědomíš...

uff,nevím,mám tempru...a je to asi i stilem jízdy,před zatáčkou pribrzdit a kdyš do ní vidím tak pod plynem(néé plným)..a nějak se my to auto nepřetáčí,nevím nevím.asi je to věc názoru(todle auto není moje první,Regata,Prisma,Benz,atd..)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #18 od juraj l
niekde mam nakres prierezu toho obmedzovaka. ako to funguje som nepochopil. ak ho niekto chce, pohladam

kazdopadne som mal pruzinu pri zatazenom aute volnu a vzadu auto brzdilo minimalne (mozno 80 oproti 250 vpredu, ako namerali na STK). a bolo to dost poznat na brzdeni celeho auta.

Na STK mi ukazali, ze ten obmedzovac funguje. ked sa mi tam jeden postavil do kufra, hned vyrazne viac brzdili zadne brzdy

docasne som to vyriesil napnutim pruziny doboku drotom (kedze prestavit rameno obmedzovaka neslo kvoli zahrdzaveniu).

ked to teraz videl jeden mechanik, povedal ze diera na pruzinu sa vydrala a zmensil ju zavarenim. uvidime, ze co na to STK :-)

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #19 od juraj l
inak ked to mate pokazene ako ja, tak to auto nebude nikdy vzadu prebrzdovat, a trapit Vas to nebude.

potom, ked pojdete plne nalozeny, tak brzdna sila bude vzadu chybat

po spravnosti ten obmedzovac je treba este nastavit presne podla druhu auta. nie nahodou su v zadnych bubnoch aspon 4 rozlicne priemery brzdovych valcekov.

dival som sa v eper, a tipo 1.1, 1.4 a 1.6 do roku 91 nemali obmedzovac tlaku, potom uz ano. niektore vyssie kubatury mali dokonca na kazdom zadnom kolese osobitny obmedzovac

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #20 od skypan
jo juraji díky pohledej,zajímá me co tam je(budu se snažit to pochopit,uvidímme)předem dík. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #21 od Augustin

inak ked to mate pokazene ako ja, tak to auto nebude nikdy vzadu prebrzdovat, a trapit Vas to nebude.

potom, ked pojdete plne nalozeny, tak brzdna sila bude vzadu chybat

po spravnosti ten obmedzovac je treba este nastavit presne podla druhu auta. nie nahodou su v zadnych bubnoch aspon 4 rozlicne priemery brzdovych valcekov.

dival som sa v eper, a tipo 1.1, 1.4 a 1.6 do roku 91 nemali obmedzovac tlaku, potom uz ano. niektore vyssie kubatury mali dokonca na kazdom zadnom kolese osobitny obmedzovac

Mno nevim, zda se bavime o stejne veci, ale v ePERu jsem si nasel, ze ten "korektor brzdeni" je vybaven v autech 1987-1993.

Navic ja jej take ve svem aute mam (1989).

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #22 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma regulátor tlaku
tak já na svojem zátěžák nemám, a na druhém tipu co jsem měl , taky 1,7rok 1989, zase byl. tak jsem z toho jelen

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #23 od Vali
No já ho na 1.6 ohc rok 90 taky nemám, ale to neznamená, že tam dřív být nemusel - to je právě otázka no :cry:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #24 od Max-el

Jinak koupil jsem Bendix za nejakych 1540CZK k me plne spokojenosti. Nestava se mi, ze by mi ustreloval zadek, pokud vsak nesahnu po rucni brzde :lol:


sakra co to máš za ceny? já ho koupil za 3198,- (toto léto)

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #25 od juraj l

Mno nevim, zda se bavime o stejne veci, ale v ePERu jsem si nasel, ze ten "korektor brzdeni" je vybaven v autech 1987-1993.

Navic ja jej take ve svem aute mam (1989).


mojom eperu (z 2004) je korektor 7571999 v sekcii Tipo ME - 33102/01 strana 7 (brzdy bez ABS) len s poznamkou D9985, vraj zmena platna od modelu 91

a Tipo ME - brzdy s ABS (33105/00 strana 5) maju 2 korektory 7761060,1

--

pozrel som do sekcie Tipo diesel - korektor ma bez obmedzenia

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #26 od juraj l

jo juraji díky pohledej,zajímá me co tam je(budu se snažit to pochopit,uvidímme)předem dík. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.


sprivodny text hovori, ze ked dosiahne brzdovy tlak hranicnu hodnotu, k zadnym kolesam je pustany znizeny tlak. pomer znizenia vychadza z pomeru ploch A2 a A1

prierez obmedzovaca a popis brzdovych tlakov:

http://mzcz.wz.cz/tempra/obmedzovac.jpg
http://mzcz.wz.cz/tempra/obmedzovac2.jpg

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #27 od Max-el
mohl by si k tomu dodat i ty německé popisky? dík :wink:

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #28 od juraj l

mohl by si k tomu dodat i ty německé popisky? dík :wink:


Jawohl ! http://mzcz.wz.cz/tempra/obmedzovac3.jpg

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #29 od Augustin

Jinak koupil jsem Bendix za nejakych 1540CZK k me plne spokojenosti. Nestava se mi, ze by mi ustreloval zadek, pokud vsak nesahnu po rucni brzde :lol:


sakra co to máš za ceny? já ho koupil za 3198,- (toto léto)

Normalne tady u nas mame takove ceny, to vis Severni Morava :D

Ten prodejce se take divil, ze je tam takova cena (navic dostavam jeste u nej 15% slevu :wink: )

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #30 od csala

Když nemáš zátěžák a máš lehkou prdel, která je "přebržděná" tak tě právě snadno předběhne, protože jde snadno do smyku, nesouvisí to to se zátěží ale se zablokovanými koly vzadu. Pokud je zadek zatížený, tak se kola nezablokují.
Je to stejný jako bys projížděl zatáčku se zataženou ručkou, to tě zadek předběhne dřív než si to uvědomíš...

Spravne.
Ale ak ma niekto ABS aj vzadu, tak to nie je az take kriticke.
Zatazovy regulator iba skrti prietok kvapaliny do zadnych brzd. Cim je zadna naprava viac odlahcena, tym viac je prietok skrteny. Treba si uvedomit, ze zadna naprava je najviac odlahcena pri zatazeni auta iba vodicom a pri prudkom brzdeni.
Ak je zatazovy regulator vyhodeny, zadna naprava je brzdena ako keby bola maximalne zatazena.
Regulator som mal rozobraty - je to vcelku velmi jednoducha suciastka.
Moze byt vnutri zaneseny usadeninami a potom nepracuje spravne.
Ak sa bojite, ze urvete brzdove trubky na nom nasrubovane, tak ho demontujte z auta aj s trubkami. Odpojte ho az od brzdovych hadiciek.
Zastavit by vas mohli az privodne trubky od hlavneho brzdoveho valca.
Vela zdaru.

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.557 sekund
Powered by Kunena fórum