opět zátěžový regulátor-zima je tady!
Jinak koupil jsem Bendix za nejakych 1540CZK k me plne spokojenosti. Nestava se mi, ze by mi ustreloval zadek, pokud vsak nesahnu po rucni brzde
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
uff,nevím,mám tempru...a je to asi i stilem jízdy,před zatáčkou pribrzdit a kdyš do ní vidím tak pod plynem(néé plným)..a nějak se my to auto nepřetáčí,nevím nevím.asi je to věc názoru(todle auto není moje první,Regata,Prisma,Benz,atd..)Když nemáš zátěžák a máš lehkou prdel, která je "přebržděná" tak tě právě snadno předběhne, protože jde snadno do smyku, nesouvisí to to se zátěží ale se zablokovanými koly vzadu. Pokud je zadek zatížený, tak se kola nezablokují.
Je to stejný jako bys projížděl zatáčku se zataženou ručkou, to tě zadek předběhne dřív než si to uvědomíš...
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kazdopadne som mal pruzinu pri zatazenom aute volnu a vzadu auto brzdilo minimalne (mozno 80 oproti 250 vpredu, ako namerali na STK). a bolo to dost poznat na brzdeni celeho auta.
Na STK mi ukazali, ze ten obmedzovac funguje. ked sa mi tam jeden postavil do kufra, hned vyrazne viac brzdili zadne brzdy
docasne som to vyriesil napnutim pruziny doboku drotom (kedze prestavit rameno obmedzovaka neslo kvoli zahrdzaveniu).
ked to teraz videl jeden mechanik, povedal ze diera na pruzinu sa vydrala a zmensil ju zavarenim. uvidime, ze co na to STK
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
potom, ked pojdete plne nalozeny, tak brzdna sila bude vzadu chybat
po spravnosti ten obmedzovac je treba este nastavit presne podla druhu auta. nie nahodou su v zadnych bubnoch aspon 4 rozlicne priemery brzdovych valcekov.
dival som sa v eper, a tipo 1.1, 1.4 a 1.6 do roku 91 nemali obmedzovac tlaku, potom uz ano. niektore vyssie kubatury mali dokonca na kazdom zadnom kolese osobitny obmedzovac
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mno nevim, zda se bavime o stejne veci, ale v ePERu jsem si nasel, ze ten "korektor brzdeni" je vybaven v autech 1987-1993.inak ked to mate pokazene ako ja, tak to auto nebude nikdy vzadu prebrzdovat, a trapit Vas to nebude.
potom, ked pojdete plne nalozeny, tak brzdna sila bude vzadu chybat
po spravnosti ten obmedzovac je treba este nastavit presne podla druhu auta. nie nahodou su v zadnych bubnoch aspon 4 rozlicne priemery brzdovych valcekov.
dival som sa v eper, a tipo 1.1, 1.4 a 1.6 do roku 91 nemali obmedzovac tlaku, potom uz ano. niektore vyssie kubatury mali dokonca na kazdom zadnom kolese osobitny obmedzovac
Navic ja jej take ve svem aute mam (1989).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak koupil jsem Bendix za nejakych 1540CZK k me plne spokojenosti. Nestava se mi, ze by mi ustreloval zadek, pokud vsak nesahnu po rucni brzde
sakra co to máš za ceny? já ho koupil za 3198,- (toto léto)
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mno nevim, zda se bavime o stejne veci, ale v ePERu jsem si nasel, ze ten "korektor brzdeni" je vybaven v autech 1987-1993.
Navic ja jej take ve svem aute mam (1989).
mojom eperu (z 2004) je korektor 7571999 v sekcii Tipo ME - 33102/01 strana 7 (brzdy bez ABS) len s poznamkou D9985, vraj zmena platna od modelu 91
a Tipo ME - brzdy s ABS (33105/00 strana 5) maju 2 korektory 7761060,1
--
pozrel som do sekcie Tipo diesel - korektor ma bez obmedzenia
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo juraji díky pohledej,zajímá me co tam je(budu se snažit to pochopit,uvidímme)předem dík. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
sprivodny text hovori, ze ked dosiahne brzdovy tlak hranicnu hodnotu, k zadnym kolesam je pustany znizeny tlak. pomer znizenia vychadza z pomeru ploch A2 a A1
prierez obmedzovaca a popis brzdovych tlakov:
http://mzcz.wz.cz/tempra/obmedzovac.jpg
http://mzcz.wz.cz/tempra/obmedzovac2.jpg
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Normalne tady u nas mame takove ceny, to vis Severni MoravaJinak koupil jsem Bendix za nejakych 1540CZK k me plne spokojenosti. Nestava se mi, ze by mi ustreloval zadek, pokud vsak nesahnu po rucni brzde
sakra co to máš za ceny? já ho koupil za 3198,- (toto léto)
Ten prodejce se take divil, ze je tam takova cena (navic dostavam jeste u nej 15% slevu )
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Spravne.Když nemáš zátěžák a máš lehkou prdel, která je "přebržděná" tak tě právě snadno předběhne, protože jde snadno do smyku, nesouvisí to to se zátěží ale se zablokovanými koly vzadu. Pokud je zadek zatížený, tak se kola nezablokují.
Je to stejný jako bys projížděl zatáčku se zataženou ručkou, to tě zadek předběhne dřív než si to uvědomíš...
Ale ak ma niekto ABS aj vzadu, tak to nie je az take kriticke.
Zatazovy regulator iba skrti prietok kvapaliny do zadnych brzd. Cim je zadna naprava viac odlahcena, tym viac je prietok skrteny. Treba si uvedomit, ze zadna naprava je najviac odlahcena pri zatazeni auta iba vodicom a pri prudkom brzdeni.
Ak je zatazovy regulator vyhodeny, zadna naprava je brzdena ako keby bola maximalne zatazena.
Regulator som mal rozobraty - je to vcelku velmi jednoducha suciastka.
Moze byt vnutri zaneseny usadeninami a potom nepracuje spravne.
Ak sa bojite, ze urvete brzdove trubky na nom nasrubovane, tak ho demontujte z auta aj s trubkami. Odpojte ho az od brzdovych hadiciek.
Zastavit by vas mohli az privodne trubky od hlavneho brzdoveho valca.
Vela zdaru.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.