Jak mi nebrzdí Temrpa
Chtěli sme to zkusit odvzdušnit ale urvaly sme odvzdušňovák.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
až ho začneš rozebírat tak samotný třmen musí volně chodit na čepech...(to zn.proti vyjíždějícímu pístu samotné těleso třmenu,musí chodit)páč proti pístku se vymezuje i druhá strana (tam kde je i druhá destička).
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vytahovat zalomený odvzdušňovací šroub bude megaopruz, bude asi lepší sehnat na vrakárně jiný třmen.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stím odvsdušnovákem ,nejdřív bych ho zkudil odvrtat(někdy se to dá zachránit),změř si průměr toho odvzdušnováku*(krát 0,8 )výjde ti(díra na vyvrtání závitu)jako zkus odvrtat,jako by si chtěl potom do té díry řezat závit (no a tím průměrěm vrtáku,možná o0.1-0.2mm menší)to odvrtej(neměl by si tím vrtákem poškodit závit,počítej o něco ten vrták rozhodí na vúli),no a potom prořízni ten závit a uvidíš půjde to...Jojo.
Vytahovat zalomený odvzdušňovací šroub bude megaopruz, bude asi lepší sehnat na vrakárně jiný třmen.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
www.mjauto.cz/_kfoto/GDB458.JPG
www.mjauto.cz/_kfoto/GDB833.JPG
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ja s tim tedy zkusenosti nemam, tak me nekamenujte, jestli radim spatne, ale koukal jsi na membranu posilovace? Neprisava nekde vzduch kolem? Zkus odpojit vyvevu a opatrne usty nasat vzduch z te hadicky co jde k posilovaci/brzdovemu valci. Pokud to pujde porad, tak asi tam bude nejaka chyba....renovoval som komplet brzdy ...
qrbn
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no nejdříve bych zajel na rampu a prohlídl bych veškerou brzd.soustavy(jestli se někde nestala chyba,coš se v poho může stát i u profíků!),někde slabý ůnik brzdovky a ták....ratujte ma už si neviem rady...renovoval som komplet brzdy na tempre predné kotúče sú nové ATE platničky a hadice tiež zadná brzdové valčeky som tiež vymenil aj pakne a bubny sú stočené na sustruhu kvapalina nova hlavny brzdovy valec zrepasovaný vydraty nebol a vyveva tiež funguje...no a pedál chodí stale nejako až takmer na podlahu a hovno to brzdí kotúče sú už takmer zabehnuté majú asi 650km najatdených...myslím že takto slabo to nemôže brzdiť a na pedál musím tlačiť dosť silno aby to ako tak brzdilo
pak bych to znova celé přeodvzušnil(minulí týden sem taky měnil prasátka a jednu trubyčku a pravá strana se furt nechtěla rozhejbat pravděpodobně vinou omezovače brzd.tlaku),a zkusil bych sistém:pravé zadní(nejdále od brzd.válce),levé zadní,pravé přední,levé přední(nejblíže k brzd.válci),pozor na zadku bych to opakoval(jako já)než bych měl opr.jistotu,že tam není vzduch(právě kvůli tomu omezovači),a pak bych až přešel na předek.
ještě poznámka:musíš nastavit samostavy na zadku(paknách),takže několikrát zatakat za ruč.brzdu a šlapat na brzd pedál(samostavy jsou sistém jednosměrná kladka a nastavují se pohybem paken při zvětšující se vůli,obroušení obložení o dosedací plochy bubnů) ovšem pokud máš samostavy zprávně složené,nebo nechbí-li ti tam nějaká část
funkčnost vyzkoušíš jenoduše,na rozpěře samostavu je (ozubené kolečko) se závitem a musí jít otočit jen na jednu stranu(a jakoby klapat,jako asi ráčná)na druhou stanu to nesmí jít...
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Po téhle zkušenosti jsem dal i do zadu desky Lucas akorát koutouče už levnější Brembo, stejně mi v zadu blbnou ale to je debilním systémem ruční brzdy, hydraulika šlape jak má...
Jo a teď jsem je kontroloval při výměně kol za letní, čekal jsem že budou už dost sjetý (přecejen frézované kotouče dávají deskám zabrat výrazně víc jako rovné) a vypadají po dvou letech jako nové, skoro se na nich nepozná, že už "nabzdily" nějakých 20-30 tisíc... Takže jsem jen zapojil čidla opotřebení a odchod na párek
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ano jak Michal Tipař desky TRW Lucas sou výborná volba(mě vydrží dvě sezony)tedy asi 20 000tis.km,zhruba,ale řekl bych,že ještě více.
a kotouče se ztáčejí na soustruhu,páč jsou malinko,jakoby rozhozené a sostružník(dobrej),to rozhohození v hlavě vyrovná,aby mu to neskákalo na kudle a ztočenej výseldek je zase malinko rozhozenej kotouč,ale stočenej
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.