Použití ráfků s roztečí 100mm...

Více
16 roků 5 měsíců zpět #16 od mk-tec
..je to zajímavé. Já mám objednané NOVÉ ráfky určené pro Fiat Bravo,Coupé... 4x98 od O.Z., a dodávají se s plovoucími šrouby s roztečí 4x100... a myslím si, že O.Z. nejsou žádní břídilové

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #17 od mk-tec

čerstvá zkušenost:


Kdo si myslí že na 4*98 náboj dá v pohodě 4*100 kolo (a naopak) a bude si myslet , že to není problém,ten se dost mílí .Ten 1 mm - pokud není šroub s plovoucí hlavou a dostatečně velká díra pro šroub v kole (malou díru v kole nezachráněj ani ten šroub s plovoucí hlavou..), není zrovna moc, ani málo a popíšu to co se stalo kámošoj..

Má/měl VW GI GTi , čili rozteč 4*100.
Dal/byly na tom na tom 4*98 plechy z fáčka.Chvíli pojezdil než sehnal hliníky...
Za tu dobu co jezdil se závity v nábojích "přizpůsobily" lehce vyoseným šroubům. Koupil celkem pěkný hliníky , nasadil je tam.
Bohužel nevěnoval moc pozornosti stavu závitů -teď když tam šel šroub tak jak tam jít měl, byla tam stranová vůle jak se ten šroub zatlačoval do náboje a umožňovala celkem velkej pohyb šroubu.Chvíli jezdil, a jednoho dne přijel na podválu s utrženou zadní nápravnicí a zdemolovanou podlahou+ samozřejmě 2 kola a nový obutí na sračku

Co se stalo? jednoduše upadlo kolo, nápravnice dosedla na silnici, tam zavadila o nějakej hrb/díru a vytrhla se z karoserie ...

pomyslím li že se tohle mohlo dopadnout hůř, nejen zmuchlanejma plechama a autem zralým do šrotu , tak si hodně , hodně rozmyslím co dám na auto za kola -jestli mi to za to stojí tam dát 4*100 na náboj 4* 98 ..i v případě použití šroubů na změnu rozteče... radši nechám vyvrtat 16 nových děr s roztečí 4*100

edit :středící kroužky byly..



...pokud měl vyosený šrouby, tak měl dát nový. Je jasný, že když šroub namáháš jednostranně a pak ho chceš na silu přetlačit zase zpět, tak že se oslabí...

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #18 od Honza

čerstvá zkušenost:


Kdo si myslí že na 4*98 náboj dá v pohodě 4*100 kolo (a naopak) a bude si myslet , že to není problém,ten se dost mílí .Ten 1 mm - pokud není šroub s plovoucí hlavou a dostatečně velká díra pro šroub v kole (malou díru v kole nezachráněj ani ten šroub s plovoucí hlavou..), není zrovna moc, ani málo a popíšu to co se stalo kámošoj..

Má/měl VW GI GTi , čili rozteč 4*100.
Dal/byly na tom na tom 4*98 plechy z fáčka.Chvíli pojezdil než sehnal hliníky...
Za tu dobu co jezdil se závity v nábojích "přizpůsobily" lehce vyoseným šroubům. Koupil celkem pěkný hliníky , nasadil je tam.
Bohužel nevěnoval moc pozornosti stavu závitů -teď když tam šel šroub tak jak tam jít měl, byla tam stranová vůle jak se ten šroub zatlačoval do náboje a umožňovala celkem velkej pohyb šroubu.Chvíli jezdil, a jednoho dne přijel na podválu s utrženou zadní nápravnicí a zdemolovanou podlahou+ samozřejmě 2 kola a nový obutí na sračku

Co se stalo? jednoduše upadlo kolo, nápravnice dosedla na silnici, tam zavadila o nějakej hrb/díru a vytrhla se z karoserie ...

pomyslím li že se tohle mohlo dopadnout hůř, nejen zmuchlanejma plechama a autem zralým do šrotu , tak si hodně , hodně rozmyslím co dám na auto za kola -jestli mi to za to stojí tam dát 4*100 na náboj 4* 98 ..i v případě použití šroubů na změnu rozteče... radši nechám vyvrtat 16 nových děr s roztečí 4*100

edit :středící kroužky byly..



...pokud měl vyosený šrouby, tak měl dát nový. Je jasný, že když šroub namáháš jednostranně a pak ho chceš na silu přetlačit zase zpět, tak že se oslabí...


nový šrouby byly, a většinou je šroub z lepšího matroše než náboj..vyosený byly proto, že dosedací plocha byla na 4*98 rozteči a závity v náboji na 4*100..proto byl šroub nucen bejt ohlej jak banán a tím pádem vymačkával závit v náboji...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #19 od mt-tuning
zalezi aj na velkosti dier na sroby... ono je toto asi individualne pre rozne druhy kolies....
ale je pravda ze niektore kola maju ine konusove alebo 60stupnove alebo ine dosadacie plochy na sroby..

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #20 od stiglitz
Honzo, díky za názor. Viděl jsem to samé co ty. 8O

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.328 sekund
Powered by Kunena fórum