Použití ráfků s roztečí 100mm...
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
čerstvá zkušenost:
Kdo si myslí že na 4*98 náboj dá v pohodě 4*100 kolo (a naopak) a bude si myslet , že to není problém,ten se dost mílí .Ten 1 mm - pokud není šroub s plovoucí hlavou a dostatečně velká díra pro šroub v kole (malou díru v kole nezachráněj ani ten šroub s plovoucí hlavou..), není zrovna moc, ani málo a popíšu to co se stalo kámošoj..
Má/měl VW GI GTi , čili rozteč 4*100.
Dal/byly na tom na tom 4*98 plechy z fáčka.Chvíli pojezdil než sehnal hliníky...
Za tu dobu co jezdil se závity v nábojích "přizpůsobily" lehce vyoseným šroubům. Koupil celkem pěkný hliníky , nasadil je tam.
Bohužel nevěnoval moc pozornosti stavu závitů -teď když tam šel šroub tak jak tam jít měl, byla tam stranová vůle jak se ten šroub zatlačoval do náboje a umožňovala celkem velkej pohyb šroubu.Chvíli jezdil, a jednoho dne přijel na podválu s utrženou zadní nápravnicí a zdemolovanou podlahou+ samozřejmě 2 kola a nový obutí na sračku
Co se stalo? jednoduše upadlo kolo, nápravnice dosedla na silnici, tam zavadila o nějakej hrb/díru a vytrhla se z karoserie ...
pomyslím li že se tohle mohlo dopadnout hůř, nejen zmuchlanejma plechama a autem zralým do šrotu , tak si hodně , hodně rozmyslím co dám na auto za kola -jestli mi to za to stojí tam dát 4*100 na náboj 4* 98 ..i v případě použití šroubů na změnu rozteče... radši nechám vyvrtat 16 nových děr s roztečí 4*100
edit :středící kroužky byly..
...pokud měl vyosený šrouby, tak měl dát nový. Je jasný, že když šroub namáháš jednostranně a pak ho chceš na silu přetlačit zase zpět, tak že se oslabí...
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
čerstvá zkušenost:
Kdo si myslí že na 4*98 náboj dá v pohodě 4*100 kolo (a naopak) a bude si myslet , že to není problém,ten se dost mílí .Ten 1 mm - pokud není šroub s plovoucí hlavou a dostatečně velká díra pro šroub v kole (malou díru v kole nezachráněj ani ten šroub s plovoucí hlavou..), není zrovna moc, ani málo a popíšu to co se stalo kámošoj..
Má/měl VW GI GTi , čili rozteč 4*100.
Dal/byly na tom na tom 4*98 plechy z fáčka.Chvíli pojezdil než sehnal hliníky...
Za tu dobu co jezdil se závity v nábojích "přizpůsobily" lehce vyoseným šroubům. Koupil celkem pěkný hliníky , nasadil je tam.
Bohužel nevěnoval moc pozornosti stavu závitů -teď když tam šel šroub tak jak tam jít měl, byla tam stranová vůle jak se ten šroub zatlačoval do náboje a umožňovala celkem velkej pohyb šroubu.Chvíli jezdil, a jednoho dne přijel na podválu s utrženou zadní nápravnicí a zdemolovanou podlahou+ samozřejmě 2 kola a nový obutí na sračku
Co se stalo? jednoduše upadlo kolo, nápravnice dosedla na silnici, tam zavadila o nějakej hrb/díru a vytrhla se z karoserie ...
pomyslím li že se tohle mohlo dopadnout hůř, nejen zmuchlanejma plechama a autem zralým do šrotu , tak si hodně , hodně rozmyslím co dám na auto za kola -jestli mi to za to stojí tam dát 4*100 na náboj 4* 98 ..i v případě použití šroubů na změnu rozteče... radši nechám vyvrtat 16 nových děr s roztečí 4*100
edit :středící kroužky byly..
...pokud měl vyosený šrouby, tak měl dát nový. Je jasný, že když šroub namáháš jednostranně a pak ho chceš na silu přetlačit zase zpět, tak že se oslabí...
nový šrouby byly, a většinou je šroub z lepšího matroše než náboj..vyosený byly proto, že dosedací plocha byla na 4*98 rozteči a závity v náboji na 4*100..proto byl šroub nucen bejt ohlej jak banán a tím pádem vymačkával závit v náboji...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale je pravda ze niektore kola maju ine konusove alebo 60stupnove alebo ine dosadacie plochy na sroby..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.