"klepot" a zasa ten "klepot"
moj problem je taky ze mi nieco dole na podvozku sem-tam nieco klepne. taky zvuk kov o kov. a to uz su menene ramena aj s capmi, stabilizacne tycky tiez. pozeral som sa aj pod autom a skusal som ci nie je nieco povolene ale nic som nenasiel. uz si neviem rady. neviete co by to mohlo este byt?
idem teraz niekedy cca za dva tyzdne davat menit manzety lebo jedna je prasknuta a tak uz dam vymenit obidve tak im asi v servise poviem nech sa na to pozru ci nieco nenajdu. este ma napadlo ci by to nemohli klepat capy na tyckach riadenia. ale ked som skusal tycky pohybat ked som bol pod autom tak neklepali. tak ja uz fakt neviem. ale ten klepot mi ide fakt uz pekne na nervy a autom chodim denne do prace tak sa bojim aby sa mi po ceste nieco neurvalo
dik za rady
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
musi to byt niecim inym
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...nebude to aj u teba niečo také??
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale na to že už máš přes 200 000 km - nepřidírá se Ti třeba ložisko kola... I když to bych spíše vyloučil ale dosti uvažuji nad těmi homoklouby - i když svou Tempru jsem prodával a měla nalítáno 230 000 km a klouby ok. - zkontroluj manžety kloubů poloos
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ložisko v kole-Hučiví zvuk-někdy přerušovaný,později v konečné fázy chroupající.
Co táhla řazení? např. u převodovky.
Já pozoruji podobné zvuky při staženém okénku při cca 80Km/h ,jako kdyby mi někdo tukal na okno. A nemůžu přijíd na to co to je.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak zahada o klepote je vyriesena. vcera som este raz dokladne prezrel a zahadu som objavil. pravy cap riadenia ma uz prasknutu gumu a ked som s nim poriadne zatrepal tak bolo pocut ten klepot ktory sa mi sem tam ozve. capy uz mam doma obidva nove tak uz len vymenit a bude to zasa vsetko v poriadku. a ked som uz bol pod autom tak som povymienal aj gumy na vyfuku lebo uz boli v zalostnom stave
Ty gumy na výfuku měním každý rok, jdou do kopru děsně rychle
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.