zadní bubny

Více
16 roků 3 měsíců zpět #1 od pardal5
zadní bubny vytvořil uživatel pardal5
zdravím,dotaz: je možné,že když jsem se štoural v zadním bubnu a při nasazování zpět dal jinak než tam byl ,vydávalo takovej třecí zvuk,nad stovku to vypadá jako by vybrovalo,moc jsem to nepopsal,ale ono to ani moc popsat nejde :oops: :lol: já už se chtěl zeptat na srazu,ale když je člověk novej tak jen kouká :wink:

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #2 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: zadní bubny

zdravím,dotaz: je možné,že když jsem se štoural v zadním bubnu a při nasazování zpět dal jinak než tam byl ,vydávalo takovej třecí zvuk,nad stovku to vypadá jako by vybrovalo,moc jsem to nepopsal,ale ono to ani moc popsat nejde :oops: :lol: já už se chtěl zeptat na srazu,ale když je člověk novej tak jen kouká :wink:

Otazkou je jak si to tam dal. V kazdem pripade jsou na bubnech samostavy, ony jsou dobre v tom, ze se po nekolika zabrzdeni nastavi na optimalni polohu pro brzdeni (vzhledem k opotrebeni oblozeni). Pokud jsou dobre (nemaji praskle pruzinky nebo rohatku). Je mozne, ze si spatne nasadil tu paknu do bubnu a ona se "otira" o buben. Kdyz tak to shod jeste jednou, nejdrive bez kola, zda se neozyvaji nejake pazvuky, pak to shodis a mrknes dovnitr (otazka 5min) :wink: Pri jednom si namaz lozisko, kdyz sundas tu krytku.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #3 od pardal5
Odpověděl pardal5 pro téma Re: zadní bubny
jojo,ten buben je vlasně vyváženej,jestli jsem to nedal třeba jinak než to bylo,myslim tím jak jsou tam ty vyvažovací díry,ale jinak dík mrknu na to

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #4 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: zadní bubny
No v tomhle může být příčina moc vysoké ovality bubnů, proto ti tam jdou nasadit divně a pak v určitém místě ti škrtá obložení o buben. To se pozná docela dobře na STK, když měří zadní brzdy a ručička co ukazuje brzdící účinek lítá nahoru a dolů. Já jsem bubny vyměnil, jelikož se mi to nějak nezdálo. Ovalitu bubnů si dělají řidiči sami :!: Ono totiž nejhorší je, když přijedete po nějaké cestě, zastavíte a zarvete ručku na doraz. Pakny pak buben roztáhnou do stran a je z něj ovál. Nestane se to jednou, ale u 20 let starého auta, je to už znát :idea:
Já když slyšim, jak někdo přijede a ozve se ten známej zvuk zatažení ručky přes zuby, tak se neznám :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #5 od tom.podluzak
Odpověděl tom.podluzak pro téma Re: zadní bubny
mel jsem ten samej problem nakonec to bylo vadne oblozeni nejakej kaz v tom byl

Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #6 od pardal5
Odpověděl pardal5 pro téma Re: zadní bubny
já ručku nepoužívám,ale až bude trochu času se mrknu na,je to sice divnej zvuk to tření,ale musí to vzdržet,štukování je přednější :lol:

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #7 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: zadní bubny
Klidně může být mezi bubnem a nábojem nějaký bordel nebo maličký kamínek. Pak ti to háže do boku anedomluvíš se s tím. Jestli to nedělalo před tím, není důvod yby to dělalo teď.
Jinak s tou ručkou je to hovadina pokud by ti buben bepřidírál (ebyl horký), nebo už je totálně sjetý. Litina bestie a nepoddá se tak lehce.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8 od pardal5
Odpověděl pardal5 pro téma Re: zadní bubny
tak se toho nemohu zbavit,pořád to šoupe,vše vypadá ok,ale stejně to dře,už si absolutně nevim rady :idea:

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #9 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: zadní bubny
Už jsi to rozebírál? Netečou ti válečky? Pak taky, máš pakny správně nasazené a uchycené ne těch kolíkách? Taky, nepřehodil jsi náhodou levý buben za pravý?

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #10 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: zadní bubny

Už jsi to rozebírál? Taky, nepřehodil jsi náhodou levý buben za pravý?


co má společného levý a pravý buben? jsou přece oba úplně stejné :idea:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #11 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: zadní bubny
To teda nejsou. V každém Nezapomínej, že žádné díly nejsou úplně stejné a taky záleží jaké máš rozložení brzdící cíly mezi bybny. Na jednom bubnu může být drážka klidně o 2 mm užší než na druhém a pak jsou problémy když náhodou bybny přehodíš. Bohužel se mi stalo takové nedopatření:-(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #12 od Kůrkyn
Odpověděl Kůrkyn pro téma Re: zadní bubny
Pakny můžou škrtat jen svým bokem o buben, to bude vidět vyleštěná plocha uvnitř bubnu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #13 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: zadní bubny

Pakny pak buben roztáhnou do stran a je z něj ovál. Nestane se to jednou, ale u 20 let starého auta, je to už znát :idea:
Já když slyšim, jak někdo přijede a ozve se ten známej zvuk zatažení ručky přes zuby, tak se neznám :lol:


sory ale vetsi blbost jsem necet. to jako mam zacit v autoskole ucit ze u staryho auta se nesmi zatahovat rucni brzda po jizde? nebo jak to mam chapat :lol: rucku zatahuju v klidu u kazdyho auta a problem s ni nemam

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #14 od čenda
Odpověděl čenda pro téma Re: zadní bubny
U Tipa si nejsem jistý, problém s tím nemám, ale "šmudlání" brzdových čelistí o bubny v souvislosti se zatažením a pak povolením ruční brzdy u Una dělala vždy zarezlá táhla nebo bovden.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #15 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: zadní bubny

sory ale vetsi blbost jsem necet. to jako mam zacit v autoskole ucit ze u staryho auta se nesmi zatahovat rucni brzda po jizde? nebo jak to mam chapat :lol: rucku zatahuju v klidu u kazdyho auta a problem s ni nemam


no tak to jsi se měl projet v mym autě před uděláním brzd, krásně bylo cejtit kdy ten zadek brzdí a kdy ne, jak to cukalo i s pedálem, to byl ovál jako prase... a chceš mi tvrdit, že v autoškole se o ovalitě nic neříká? v tom případě jsem asi chodil do nějaký autoškoly, kde nás učili voloviny...a mimochodem jsem se to musel i učit na zkoušku v jednom předmětu na vysoký.
Já jsem to psal tak, že se tim postupně dělá z bubnů ovál, ne pouze u starejch aut :idea: prostě horkej buben když takhle na krev roztáhneš paknama, tak se ničí.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.526 sekund
Powered by Kunena fórum