zadní bubny
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Otazkou je jak si to tam dal. V kazdem pripade jsou na bubnech samostavy, ony jsou dobre v tom, ze se po nekolika zabrzdeni nastavi na optimalni polohu pro brzdeni (vzhledem k opotrebeni oblozeni). Pokud jsou dobre (nemaji praskle pruzinky nebo rohatku). Je mozne, ze si spatne nasadil tu paknu do bubnu a ona se "otira" o buben. Kdyz tak to shod jeste jednou, nejdrive bez kola, zda se neozyvaji nejake pazvuky, pak to shodis a mrknes dovnitr (otazka 5min) Pri jednom si namaz lozisko, kdyz sundas tu krytku.zdravím,dotaz: je možné,že když jsem se štoural v zadním bubnu a při nasazování zpět dal jinak než tam byl ,vydávalo takovej třecí zvuk,nad stovku to vypadá jako by vybrovalo,moc jsem to nepopsal,ale ono to ani moc popsat nejde já už se chtěl zeptat na srazu,ale když je člověk novej tak jen kouká
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já když slyšim, jak někdo přijede a ozve se ten známej zvuk zatažení ručky přes zuby, tak se neznám
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 276
Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak s tou ručkou je to hovadina pokud by ti buben bepřidírál (ebyl horký), nebo už je totálně sjetý. Litina bestie a nepoddá se tak lehce.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Už jsi to rozebírál? Taky, nepřehodil jsi náhodou levý buben za pravý?
co má společného levý a pravý buben? jsou přece oba úplně stejné
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Pakny pak buben roztáhnou do stran a je z něj ovál. Nestane se to jednou, ale u 20 let starého auta, je to už znát
Já když slyšim, jak někdo přijede a ozve se ten známej zvuk zatažení ručky přes zuby, tak se neznám
sory ale vetsi blbost jsem necet. to jako mam zacit v autoskole ucit ze u staryho auta se nesmi zatahovat rucni brzda po jizde? nebo jak to mam chapat rucku zatahuju v klidu u kazdyho auta a problem s ni nemam
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
sory ale vetsi blbost jsem necet. to jako mam zacit v autoskole ucit ze u staryho auta se nesmi zatahovat rucni brzda po jizde? nebo jak to mam chapat rucku zatahuju v klidu u kazdyho auta a problem s ni nemam
no tak to jsi se měl projet v mym autě před uděláním brzd, krásně bylo cejtit kdy ten zadek brzdí a kdy ne, jak to cukalo i s pedálem, to byl ovál jako prase... a chceš mi tvrdit, že v autoškole se o ovalitě nic neříká? v tom případě jsem asi chodil do nějaký autoškoly, kde nás učili voloviny...a mimochodem jsem se to musel i učit na zkoušku v jednom předmětu na vysoký.
Já jsem to psal tak, že se tim postupně dělá z bubnů ovál, ne pouze u starejch aut prostě horkej buben když takhle na krev roztáhneš paknama, tak se ničí.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.