zadní bubny
16 roků 2 měsíců zpět #16
od doomik
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Odpověděl doomik pro téma Re: zadní bubny
Spis nez ovalita bubnu muze byt v haji lozisko, ale duvod proc nedavat rucku
a hlavne u novych aut v zime je jasny. Nedavej rucku v zime, protoze uz neodjedes Tohle nejsou povidacky, ale realita, aspon tady u nas na severu je to bezna vec a hlavne u schadowek.
PS: Proc davat rucku, pokud nestojim v 10°% kopci?
a hlavne u novych aut v zime je jasny. Nedavej rucku v zime, protoze uz neodjedes Tohle nejsou povidacky, ale realita, aspon tady u nas na severu je to bezna vec a hlavne u schadowek.
PS: Proc davat rucku, pokud nestojim v 10°% kopci?
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 2 měsíců zpět #17
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: zadní bubny
Vcelku nevidím důvod, proř by se bubny žhavily, pokud silně nepřibržďují. Pak ale je problém někde jinde.
Buben se vychodí, protože materiál nikdy není homogenní a často se stane že v jednom místě na bubnu má jiné mechanické vlastnosti a jinou otěruvzdornost. Pak se vydře v jednom místě více než ve druhém a kope přo brždění.
Ohledně zatažení ručky se přmo doporučuje zatahovat hlevně když stojíš v kopci. Alespoň mě to tak učily v autoškole.
Buben se vychodí, protože materiál nikdy není homogenní a často se stane že v jednom místě na bubnu má jiné mechanické vlastnosti a jinou otěruvzdornost. Pak se vydře v jednom místě více než ve druhém a kope přo brždění.
Ohledně zatažení ručky se přmo doporučuje zatahovat hlevně když stojíš v kopci. Alespoň mě to tak učily v autoškole.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 2 měsíců zpět #18
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma Re: zadní bubny
kucí a co takhle vyzkoušet lanovody ,sundat pakny a jestli se volně(přez pružinu)vracejí lanovody- to si myslím že je příčina nastalého problemu
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 706
16 roků 2 měsíců zpět #19
od Tomas-Oaza
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: zadní bubny
tak jestli mas horkej buben po normalni jizde tak mas asi neco spatne, nemyslis? ja si teda na buben pri normalnim jezdeni sahnu a neni zhavej a udrzim na nem ruku. a uz vidim jak se buben roztahne paknama, to taha prece lanko a to zas tak extra silny neni,protoze uz mi ho kolikrat zaci pri vycviku pretrhli jak poradne zabrali.a kupodivu buben nepraskl
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 2 měsíců zpět #20
od doomik
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Odpověděl doomik pro téma Re: zadní bubny
K te rucce.
Zatim jen jednou se mi stalo, ze se "auto" dalo do pohybu a to dokonce na rovnem parkovisti, kde byly pouze predni kola na maleho sklonu, ktery smeroval k zapustenemu kanalu. No ale to nebylo auto, ale skodna 120
Zatim jen jednou se mi stalo, ze se "auto" dalo do pohybu a to dokonce na rovnem parkovisti, kde byly pouze predni kola na maleho sklonu, ktery smeroval k zapustenemu kanalu. No ale to nebylo auto, ale skodna 120
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.328 sekund