BRZDY

Více
16 roků 2 měsíců zpět #1 od DURI123
BRZDY vytvořil uživatel DURI123
Zdravim pani!

Pri vymene brzdovky a naslednom odvzsnovani som prisiel na zaujimavu skutocnost: do zadneho praveho kolesa mi absolutne nejde kvapalina . co by to mohlo byt? myslel som ze je v haji brzdovy valec ale tam pekne kvapalina strieka vsetkymi otvormi. napada ma uz len ze je niekde upchata trubka ale to by podla mna taky tlak pretlacil. a potom je mozne ze by sa nieco pokazilo v brzdovom regulatore , ktory podla mna uz aj tak nefunguje.... co vy na to? 8O

Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #2 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: BRZDY
...tak ako si povedal ked z HBV kvapalina strieka tak bude upchata trubka(a nemyslím že by ju tlak pretlačil až je skorodovaná) ale najpravdepodobnejšie to bude tým regulátorom na zadnej naprave :wink:

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #3 od peto12
Odpověděl peto12 pro téma Re: BRZDY
Podľa mňa na 100 % brzdový regulátor. Mal som ten istý problém.

Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #4 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: BRZDY

Podľa mňa na 100 % brzdový regulátor. Mal som ten istý problém.



...treba ho vymontovať a vyšmariť :!: :!:

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #5 od scherer012
Odpověděl scherer012 pro téma Re: BRZDY
a čo brzdové hadičky?
skúšal si ich odmontovať od trubky? 8O

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #6 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: BRZDY
zkus nejdřív oddělat první hadici v řadě u postiženého kola (mezi kastlí a ramenem) jestli tam něco poteče, hadice sou často ucpané stářím a zpuchřením vnitřní části, většinou to ale pustí tlak dovnitř a už ne z5 při uvolnění pedálu a tak kolo neustále přibržďuje...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #7 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: BRZDY
co máš vůbec vzadu za brzdy? Asi bubny podle typu, co? U kotoučovek bych ti poradil rozebrání zarezlého pístku (mě to dělalo brutální neplechu...)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8 od DURI123
Odpověděl DURI123 pro téma Re: BRZDY

a čo brzdové hadičky?
skúšal si ich odmontovať od trubky? 8O


no k tomu som sa nedostal lebo nejak ma chytila tma takze to musim v najblizsiom case skontrolovat postupne..

Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #9 od DURI123
Odpověděl DURI123 pro téma Re: BRZDY

co máš vůbec vzadu za brzdy? Asi bubny podle typu, co? U kotoučovek bych ti poradil rozebrání zarezlého pístku (mě to dělalo brutální neplechu...)


ano bubny... oki skusim to rozmontovat a kuknut ci niesu upchate inak nevies jaka je orientacna cena novych trubiek ?diki

Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #10 od DURI123
Odpověděl DURI123 pro téma Re: BRZDY

Podľa mňa na 100 % brzdový regulátor. Mal som ten istý problém.


no ja si tiez myslism lebo je komplet zhrdzaveny a uz ani nefunguje a este k tomu som mal deravy vyfuk rovno pri nom takz eje kompled od sadzii takze som rozmyslal ze ho vyhodim a napojim trubky napriamo lebo novy by asik stal najland.... ale nebude to potom vadit ked to pojde napriamo? DIKI

Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #11 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: BRZDY
s tím napojováním na přímo bych byl opatrnej, v zimě poznáš jak bude přebržděný zadek v nějaký zatáčce....
trubky nevím kolik, dělá se to většinou na míru v servisu...
Hadice tak kolem 200-300CZK/kus

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #12 od DURI123
Odpověděl DURI123 pro téma Re: BRZDY

s tím napojováním na přímo bych byl opatrnej, v zimě poznáš jak bude přebržděný zadek v nějaký zatáčce....
trubky nevím kolik, dělá se to většinou na míru v servisu...
Hadice tak kolem 200-300CZK/kus


ja viem ze to je risk ale podla mna ten regulator aj tak nefunguje lebo aj ta struna tam chyba a je komple zhrdzaveny a v zime to brzdilo da sa povedat vpohode

Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #13 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: BRZDY
No když jste u toho regulátoru, jak se pozná, že je v tahu? mě to totiž brzdí normálně, v zatáčkách to nijak neštosuje a když pustim volant, tak to nikam netáhne :roll:

A k těm trubkám jen jediné, na tipo jedině nechat vyrobit na míru, protože se nové koupit nedají, prostě je přestali vyrábět :evil: a netušim proč, když na pitomý favority se dá sehnat nové úplně všechno a to se mi zdá, že fáček jezdí po silnici už méně jak tipoušů :twisted:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #14 od DURI123
Odpověděl DURI123 pro téma Re: BRZDY

No když jste u toho regulátoru, jak se pozná, že je v tahu? mě to totiž brzdí normálně, v zatáčkách to nijak neštosuje a když pustim volant, tak to nikam netáhne :roll:

A k těm trubkám jen jediné, na tipo jedině nechat vyrobit na míru, protože se nové koupit nedají, prostě je přestali vyrábět :evil: a netušim proč, když na pitomý favority se dá sehnat nové úplně všechno a to se mi zdá, že fáček jezdí po silnici už méně jak tipoušů :twisted:


no tak to potom ale vide pekne draho ked sa to robi na mieru.... hmm a nedalo by sa to napasovat z fava? :roll:

Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #15 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: BRZDY
no favorit má trubky jinak vedené a proto délkově nesedí na tipo. Já jsem neměl jinou možnost a koupil jsem zadní k prasátkům, ale jsou asi tak 3x delší než má tipo, takže jsem tam musel dělat oka... sice to funguje, ale není to jak by mělo být :(

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.493 sekund
Powered by Kunena fórum