BRZDY
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dou tam dopasovat z bravy,uplně stejné nejsou,ale podobné dost,sem tam upravit nějaký holendr,a padnou tam jak ulité
...a kde sa dajú kúpiť trubky na bravu?nejako ich neviem nikde nájsť a ani v autodieloch mi nepomohli a tak isto nít ani na Tempru
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já sem bral z vrakáču,z auta z italie,a trubky jako nové a dal sem za ně 4kila myslím
na vrakáči ? kupovat trubky? no nevím to si měl teda asi štěstí ,
já si je nechal udělat na míru na celý auto a stálo to něco kolem 2000 ale bachy na holendry jsou tma dva rozměry
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já sem bral z vrakáču,z auta z italie,a trubky jako nové a dal sem za ně 4kila myslím
na vrakáči ? kupovat trubky? no nevím to si měl teda asi štěstí ,
já si je nechal udělat na míru na celý auto a stálo to něco kolem 2000 ale bachy na holendry jsou tma dva rozměry
říkám že to bylo auto z italie,tam se nesolí,tak nevím v čem by měl být problém,a holendr sem předělával jenom jeden
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...ked zoženiem nejaké alternetívne a budú dlhšie o nejakého Pol metra tak to nevadí alebo si ich mám skratiť sám?alebo ich len vytvarovať a nechať ich tak
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Najprv som si myslel že odpojím regulátor skúsim ho prečistiť a dám to naspäť. Ale to som sy fakt mohol iba myslieť. Nešli z neho odkrútiť ani tie 4 prevlečné matice. Takže posledná možnosť bola odstrihnúť trubky. Nakoniec som to napojil od tej kocky čo je zhruba v strede podvozku napriamo. Trubky my dal vyrobyť kamarát čo má kontakty na nejakého maníka čo sa tým zaoberá. Sú o niečo dlhšie ako tam boli ale to nevadí. Urobil som niekde o otočku viac a bolo dobre. Už jazdím bez regulátoru asi 4 roky a úplne v pohode. A tak isto v zime sa mi nestalo že by ma chcel niekam stiahnuť zadok auta. Nehovorím že sa to nemôže stať ale určite nebudem jazdiť na hranici možností auta alebo mňa. Ale podľa mňa keď chytíš poriadny šmyk tak ti nepomôže ani pán boh a nie ešte nejaký regulátor.Podľa mňa na 100 % brzdový regulátor. Mal som ten istý problém.
a ako si to teda nakoniec vyriesil?
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Do zadu se dají použít koncové trubky a hadice ze škodovky. Jinak ostatní věci mají bohužel jiné matice a musel jsem si je nechat udělat na míru. Regulátor tlaku je tak jednoduchý, že se tam nemá co podělat. Většinou zarezne jen to táhlo a možní okraje pístků. Všechno se dá rozebrat a vyčistit tak aby to zase běhalo. Na namazání se ale musí použít silikonová vezelina. Akorát do pístků jsem muser udělat flexou řezacím kotoučem drážky aby se dal vůbec vytáhnout. Je pěkně kuzký a navíc do konusu. Pístek drží akorát na segerovkách. ak se ovšem musí seřídit až s zpátky namontuje na auto. Bohužel je tam ještě pružina a tu jsem nesehnal. Měla urezlé oko které jsem musel znova navařit. Bohužel fotky nemůžu najít, i když jsem je udělal
takze si usetril pekne prasule heh.. skoda ze si tie foto nenasiel dost by bodli... ja sa musim do toho uz konecne pustit tiez len stale nemam cas
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Až je najdu, kam je cheš poslat? Bhužel mi nejdou vkládat obrázky přímo do fóra.
pošli mi je taky, víš jak já je sem potom dám
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No pošlu, ale vždyť já nenám Charlesův mail
mail je jasnej ne? a jinak jsem myslel jiný způsob předání a to programem pro telefonii po internetu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.