brzdy
je tu niekto kto už kupoval potrubie cele až dozadu ?? chcel som sa len spýtať či bolo presne vytvarovane alebo je to na dlžku a sam si to každy vytvaruje ,je to vlastne dostať kúpiť?
zkus hledat ja tu někde psal že pasuje z bravy,musí se trocha upravit,ale delkově to tam pasuje,jinak to na te fotce je brzdový regulator
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
třeba tady:není to až zas tak starý přízpěvek,je potřeba trochu pohledat a najdeš i poměrně obsáhle rozepsaný článek o omezovači
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a da sa kupiť ten brzdový regulátor??pretože som počul že vraj sa nedá kúpiť brzdové potrubie na tipo čo je natom pravdy??mm by ma to dosť naštvalo
Regulátor zoženieš v pohode http://www.elitecat.sk/ArticleSelection.aspx?B=0 ale z trubkami je to horšie tie už asi origo nezoženieš
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jelikoš mají obrácený kužel,potřebuješ lis na trubyčky.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pipo 1.4i.e. 1992 rosso corsa 330000km
predajca náhr. dielov FIAT
brat MAREA WEEKEND 1.9JTD xenony
chip 103kW 140 PS 241Nm
mama Punto 60SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
trubky na brzdy na tipo sa daju kupit originalne!!!!!takze kto vravi ze sa nedaju kupit nebol vo fiate v predajni....a kedza ja tam robim tak som si to pozrel a da sa to kupit
A ja keď som bol vo fiate v Martine aby mi objednali trubky na tempru tak mi povedali že sa už nevyrábajú. Je tomu už asi 2 roky. A vo Fiate v B.Bystrici keď som povedal na aké auto to chcem tak chlap len mávol rukou že to už nezoženiem. Takže asi taký prístup majú vo fiate. Keď chceš niečo na starší voz tak sa im velmi do toho nechce. A to isté som zažil keď som chcel koleno na turbínu a tú hadicu čo ide od vzduchového filtra. Tak kde je potom pravda.
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T TIPO 2.0 i.e. ___r.v. 1992____83KW___
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no a už dosť trubky som objednal a tento krát povedu rovno z hlavného brźdového valca až do brzd vzadu čiže regulátor som odtial úplne vyhodil kašlem nato ved noví stojí 3tisic ,,,dnes som bol už taky nazúrený že rozmýšlam na alfou 156 sportwagon
aj ja som to tak urobil
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no a už dosť trubky som objednal a tento krát povedu rovno z hlavného brźdového valca až do brzd vzadu čiže regulátor som odtial úplne vyhodil kašlem nato ved noví stojí 3tisic ,,,dnes som bol už taky nazúrený že rozmýšlam na alfou 156 sportwagon
aj ja som to tak urobil
teoretický by to malo brzdiť lešie pretože brzdový regulátor prídavá učinok zadným brzdám ked je auto viac naložene či zaťažene a takto by do všetkých brzd išiel rovnaky tlak z hlavného brzdového valca alebo sa mýlim?? ja mam aj vzadu kotúčové brzdy
F/I/A/T TIPO 2.0 i.e. ___r.v. 1992____83KW___
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vymontuješ starý a podle nich naměříš a naohýbáš nové trubyčky z metráže,pozor na zadku jsou dva rozměry holendrú,větší(tuším na 12klíč) na omezovači a menší(na 10 klíč)do hadiček
jelikoš mají obrácený kužel,potřebuješ lis na trubyčky.
ako to myslíš obrátení kužel ved ja som dnes aj včera ležal pod autom a jak pri hlavnom valci tak aj vzdu pod autom pri hadičké mám na 11 kľúč tak neviem možno ty to máš iné neviem .ja som si dal objednať rozmer 10 x m1
počkať ,počkať teraz ma napadlo že na hlavnom brzdovom valci mam večší závit ja som chmulo objednal som zlé trubky ach jaj čo teraz na brzdovom valci hlavnom je večší tusím ten 12
proším vás mohly by ste mi niekto poradiť aky závit je na holendri na hlavnom brzdovom valci čo idú tie trubky doňho sakra objednal som zlé trubky je to súrne!!!
F/I/A/T TIPO 2.0 i.e. ___r.v. 1992____83KW___
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
teoretický by to malo brzdiť lešie pretože brzdový regulátor prídavá učinok zadným brzdám ked je auto viac naložene či zaťažene a takto by do všetkých brzd išiel rovnaky tlak z hlavného brzdového valca alebo sa mýlim?? ja mam aj vzadu kotúčové brzdy
Tak to vyzkoušej schválně, rozjeď se a přišlápni brzdy, zadek půjde smykem hned, protože se odlehčí...regulátor právě ubírá tlak na zadní brzdy, aby nedocházelo k předčasnému zablokování zadních kol...samozřejmě, že ten účinek regulátoru se mění se zatížením Tohle se hodně pozná v zimě a nejlépe v zatáčce, když člověk více přibrzdí a zadek se mu začne přetáčet, to je potom sranda Prostě s brzdami se nevyplatí takhle experimentovat a vyndávat věci co tam být mají, bezpečně zabrzdit je potřeba, přece tam jde o kejhák....kdyby to k něčemu nebylo a neplnilo to důležitou funkci, tak to tam přece není
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.