brzdy
- Příspěvky: 424
A ja keď som bol vo fiate v Martine aby mi objednali trubky na tempru tak mi povedali že sa už nevyrábajú. Je tomu už asi 2 roky. A vo Fiate v B.Bystrici keď som povedal na aké auto to chcem tak chlap len mávol rukou že to už nezoženiem. Takže asi taký prístup majú vo fiate. Keď chceš niečo na starší voz tak sa im velmi do toho nechce. A to isté som zažil keď som chcel koleno na turbínu a tú hadicu čo ide od vzduchového filtra. Tak kde je potom pravda.
v MT vo fiate sú ľudia, ktorí vôbec nechcú pomáhať, ale zarábať !
keby si tam dal auto do servisu(ak ti ho tam vôbec zoberú- oni sa orientujú na novšie autá a ich mechanik sa nebude ,,špiniť" starými vrakmi- tak by ti zohnali čokoľvek, ale za veľmi mastný peniaz- to je moja skúsenosť s Fiatom v MT
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jo, takhle jsem v zimě u nás v kopci cestou nahoru skončil v zatáčce napříč a to tam ten omezovač mám a snad i funkční (na stk to prošlo)
no tak potom kde je chyba ono že regulátor ja na takej pružine že aj keby naložím do afta 300kilov nikdy sa nenapne sak je to tam strasne volna ta pruzina a regulator hrdzavy a nato aby si sa hned prešmikol by ti nemohly isť predné brzdy ale kedže pojdu všetky 4 rovnakou brzdnou silov nevydím preblém ked si kúpim alfu nedam tam ten regulator ked nie dám ho tam nech to je kompletne
F/I/A/T TIPO 2.0 i.e. ___r.v. 1992____83KW___
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já sem zjistil,že ta pružina na regulátoru mi praskla.Tak sem koupil co bylo a dal sem ji tam,Začal brzdit zadek(před tím vůbec) ale není to ono,na STK na válcích sem zjistil,že ten zadek brzdí ještě málo.Zkusím tam dát silnější pružinu,snad brzdy budou účinější.
Hele Jendo, dneska jsem to probírali s MAx-elem a ten mi řekl, že se to musí nastavit ten regulátor, prý tam je na to nějaký šroub, snad napíše co a jak. Prý to je popsáno v naší bibli v knize Jak na to.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
noo to ja zato už nanom moc nenanastvujem pretože jak strašne hrdzaví že kebyže viac nanho niečo utiahnem sa celý rozpadne
no a jsme zas na začátku diskuze... v tom případě koupit nový a nový nastavit. Nový se prodává bez pružiny, alespoň já ho koupil bez pružiny a říkali, že pružina neni.
mam pocit, že pružina musí vyvíjet předepsaný protitlak:
www.fiattipo.net/modules.php?name=News&a...e=article&sid=95
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.