Ramena, těhlice..? Prapodivná oprava.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a co na stávající těhlice podle fotky udělat ze silnějšího plechu držák toho čidla?,myslím podle fotky co by ti to sem na foru někdo dal,to by nešlo,myslím že to nebude nic složitého.....Musím je sehnat.
z trojky plechu vyvrtat díru na čidlo ohnout podle oryginálu a přidělat dvouma šrobkama an těhlici : to mě ted jenom napadlo jestli by to nešlo....
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nemyslím tam vrtat 8-10díru skrz na skrz dvě díry čtyřky,trojky do hloubky 3-4mm by na podržení držáku(přez šroubky se závitem v materiálu těhlice) bohatě stačili a není šance narušit stabylitu(pevnost) materiáluAsi by to šlo, ale do těhlice bych radši nevrtal, aby se pak nerozlomila.
ale stále je to jenom nápad od stolu,možná je to proveditelný,nevím...
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nebo mi pošli VIN a ověřím Ti shodu.
A vlastně mám těhlice z coupé i se senzory. Ale to jsou ty velké.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Píšu ještě sem, v naději - má někdo těhlice pro model s ABS?
no já mám,ale je z tds,tak nevím jestli to bude stejné
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jeden typ těhlic, ložisek kola a poloos je pro všechny benzinové OHC motory a 1.7 D (v převodovce na tripoidním kloubu)
Druhý typ je pro všechny DOHC benzíny a TD (v převodovce na drážkování a pravá poloosa dvoudílná s pomocným ložiskem na bloku motoru)
Platí to pro Fiat a Lancia, Alfa má pouze poloosy druhého typu.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.