Ramena, těhlice..? Prapodivná oprava.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #31 od Kůrkyn
Těhlice pro ABS má nálitek s otvorem pro senzor, ale jinak jsou rozměrově stejné.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #32 od stiglitz
Dík, myslel jsem si to.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #33 od stiglitz
Musím je sehnat.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #34 od skypan

Musím je sehnat.

a co na stávající těhlice podle fotky udělat ze silnějšího plechu držák toho čidla?,myslím podle fotky co by ti to sem na foru někdo dal,to by nešlo,myslím že to nebude nic složitého.....
z trojky plechu vyvrtat díru na čidlo ohnout podle oryginálu a přidělat dvouma šrobkama an těhlici :?: to mě ted jenom napadlo jestli by to nešlo.... 8)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #35 od Kůrkyn
Asi by to šlo, ale do těhlice bych radši nevrtal, aby se pak nerozlomila.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #36 od skypan

Asi by to šlo, ale do těhlice bych radši nevrtal, aby se pak nerozlomila.

nemyslím tam vrtat 8-10díru skrz na skrz :roll: dvě díry čtyřky,trojky do hloubky 3-4mm by na podržení držáku(přez šroubky se závitem v materiálu těhlice) bohatě stačili a není šance narušit stabylitu(pevnost) materiálu :wink:
ale stále je to jenom nápad od stolu,možná je to proveditelný,nevím...

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #37 od stiglitz
No, já to studoval, jedna těhlice, je s tím nálitkem, druhá bez. Ještě to promyslím.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #38 od stiglitz
Píšu ještě sem, v naději - má někdo těhlice pro model s ABS?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #39 od Kůrkyn
Napiš na Lanciaklub, možná jsou stejné z Delty Nuovy a Dedry. Lancie měly ABS skoro všechny. Musí to být ale z 1.6 jednovačky, větší motory mají dělené poloosy a větší ložiska.

Nebo mi pošli VIN a ověřím Ti shodu.

A vlastně mám těhlice z coupé i se senzory. Ale to jsou ty velké.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #40 od Toncek

Píšu ještě sem, v naději - má někdo těhlice pro model s ABS?


no já mám,ale je z tds,tak nevím jestli to bude stejné

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #41 od Kůrkyn
TDS má dělené poloosy, takže to nepůjde.
Jeden typ těhlic, ložisek kola a poloos je pro všechny benzinové OHC motory a 1.7 D (v převodovce na tripoidním kloubu)
Druhý typ je pro všechny DOHC benzíny a TD (v převodovce na drážkování a pravá poloosa dvoudílná s pomocným ložiskem na bloku motoru)

Platí to pro Fiat a Lancia, Alfa má pouze poloosy druhého typu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #42 od stiglitz
Jenom se připomínám, stále sháním...

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #43 od stiglitz
Tak, a teď ještě jak dostat ten unašeč z ložiska, aby se to dalo dát nový - to ložisko.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.078 sekund
Powered by Kunena fórum