Posílení brzd...

Více
16 roků 1 týden zpět #16 od remarque
Odpověděl remarque pro téma Re: Posílení brzd...
Já mám na 1,6 240mm a vzhledem k tomu,že v techničáku jistě máš (stejně jako já) zapsány 13-kola, a ty na 257mm brzdy nedáš,tak to už před tebou někdo předělal.Ostatně je to práce max. na hodinku i s odvzdušněním.

FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #17 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Posílení brzd...
No oba máte pravdu.. Starší modely 1.4 měly kotouče 240mm, novější již 257mm.... u 1.6 to bylo různé, setkal jsem se s oběma velikostmi, ale novější model už zase jen ty 257mm.
Jinak na mou 1.6 DOHC jsou pouze 257mm jako u 2.0 8V a 13" kola tam nedostanu. Jediný rozdíl je, že já nemám chlazené kotouče.
S kvalitou destiček má michal_tipar naprostou pravdu. Jsou různé druhy, značky a tvrdosti destiček. Měkké destičky brzdí podstatně lépe, ale taky mnohem dříve se sjedou.
A jen tak mezi námi, Italové na ty auta dávali co bylo zrovna na skladě, takže občas se nedá koupit podle katalogu, ale až po vlastním přeměření a zjištění skutečností ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.268 sekund
Powered by Kunena fórum