tvrdy brzdovy pedal

Více
16 roků 3 dní zpět #1 od paatres11
tvrdy brzdovy pedal vytvořil uživatel paatres11
mam taky problem ze mam tvrdy brzdovy pedal.(skoro ako na skode 100bez posilovaca)musim pri brzdeni strasne tlacit na pedal.skusal som zmacknut brzdu a nastartovat a pedal klesol tak myslim ze posilovac funguje.co stym moze byt

Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 dní zpět #2 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: tvrdy brzdovy pedal
Posilovač pravděpodobně netěsní. Jinak už se to tu řešilo několikrát, naposledy asi tady , mrkni tam jestli ti to nepomůže.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 dní zpět #3 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: tvrdy brzdovy pedal
budeš mít prasklou nebo vytrženou nějakou z podtlakových hadic...sice ti tam podtlak se vytvoří, ale ne takovej, jakej by správně měl být. Omrkni všechny hadice a hadičky co jsou ze sacích parohů ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 dní zpět #4 od skvelejmira
Odpověděl skvelejmira pro téma Re: tvrdy brzdovy pedal
To je to samy co to tipo od michala, taky oproti mne hrozne tvrda brzda...

ahoj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 dní zpět #5 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: tvrdy brzdovy pedal
Z hadic podtlaku jsou jedna nebo dvě odbočky, první do digiplexu a druhá k ekonoměru. tam to občas podchází, ale musí by to být řádně. když jsem měl odpojený ekonoměr tak syčel "unikající" podtlak, ale brdy fungovali ještě normálně...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 dní zpět #6 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: tvrdy brzdovy pedal
To Michal_tipar: on má ale 1.6 dvouvačku, tam je podtlakových hadic trošku více.

Jinak ta hadice nebo spíše trubka co jde k posilovači je plastová a u mě se stalo, že mi praskla u toho vstupu co je na sacích parohách vzadu. taky to skoro přestalo brzdit :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 dní zpět #7 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: tvrdy brzdovy pedal
kolik tam je hadic podtlaku? Pokud je to stříkačka tak jich není snad víc potřeba??? DOHC je sice exot ale principielně to zase tak odlišný není...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 dní zpět #8 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: tvrdy brzdovy pedal

kolik tam je hadic podtlaku? Pokud je to stříkačka tak jich není snad víc potřeba??? DOHC je sice exot ale principielně to zase tak odlišný není...


Ze sacích parohů jde minimálně 4 nebo 5 hadic, trubiček a podobně a plus jsou tam různá propojení. Co si teď tak vzpomínám tak jde hadička k tomu atmosferickýmu snímači, pak na posilovač, 2 hadičky k EGR a pak jdou hadičky s podtlakem ze stříkačky...no a pak tam teda jsou takový různý odbočky jako na ekonoměr

Jinak já jsem to tu už psal a dokonce jsem to i uvedl v tom posledním článku o odstranění EGR. Pokud jsou všechny hadičky v pořádku, tak je chod motoru lepší, jsou nižší volnoběžný otáčky a i něco nižší spotřeba. Tyhle motory přece měřej podtlak a podle toho se upravujou určitý veličiny :)
Doporučoval bych pisateli tohoto tématu, aby to prošel. A taky aby si vyhodil zbytečné nefunkční EGR, které snižuje podtlak vytvářený motorem.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 dní zpět #9 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma brzdy

To je to samy co to tipo od michala, taky oproti mne hrozne tvrda brzda...

tvrdá brzda? 8O brzdilo to normálně, akorát měla kratší chod

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 dní zpět #10 od paatres11
Odpověděl paatres11 pro téma Re: tvrdy brzdovy pedal
no ja musim strasne tlacit aby som to dostal aj do flekov.je to aj odvzdusnene.tak brzdim aj motor teda musim

Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 dní zpět #11 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: tvrdy brzdovy pedal
jo a nemáš, jak tu někdo psal, posilovač ko ? zkontroluj ty hadice, aby jsme se hnuli z místa. Jinak může být i špatně nastavený posilovač, uvnitř je taková tyčka, která tlačí do HBV a na ní je štělovací šroub, ten když o kousek (maximálně o 1 otáčku) povytočíš, tak to bude brzdit dříve a mělo by i lépe :idea:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 dní zpět #12 od paatres11
Odpověděl paatres11 pro téma Re: tvrdy brzdovy pedal
ma tak este napadlo ako keby tam bol slaby tlak alebo take nieco

Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 dní zpět #13 od paatres11
Odpověděl paatres11 pro téma Re: tvrdy brzdovy pedal
skusal som zmacknut brzdu a nastartovat a pedal klesol tak myslim ze posilovac funguje

Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 dní zpět #14 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: tvrdy brzdovy pedal

ma tak este napadlo ako keby tam bol slaby tlak alebo take nieco


proto ti tu pořád dokola píšeme o podtlakových hadicích, protože posilovač bez správného podtlak nepracuje jak má. To že pedál klesne po nastartování ještě nic neznamená, může se tam vytvářet podtlak, ale ne dostatečný :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 den zpět #15 od paatres11
Odpověděl paatres11 pro téma Re: tvrdy brzdovy pedal
hadice skontrolovane a su ok.niektore som vymenil a stale to iste.ako zistim aky je tam ten tlak?

Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.510 sekund
Powered by Kunena fórum