tvrdy brzdovy pedal
Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ahoj
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak ta hadice nebo spíše trubka co jde k posilovači je plastová a u mě se stalo, že mi praskla u toho vstupu co je na sacích parohách vzadu. taky to skoro přestalo brzdit
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kolik tam je hadic podtlaku? Pokud je to stříkačka tak jich není snad víc potřeba??? DOHC je sice exot ale principielně to zase tak odlišný není...
Ze sacích parohů jde minimálně 4 nebo 5 hadic, trubiček a podobně a plus jsou tam různá propojení. Co si teď tak vzpomínám tak jde hadička k tomu atmosferickýmu snímači, pak na posilovač, 2 hadičky k EGR a pak jdou hadičky s podtlakem ze stříkačky...no a pak tam teda jsou takový různý odbočky jako na ekonoměr
Jinak já jsem to tu už psal a dokonce jsem to i uvedl v tom posledním článku o odstranění EGR. Pokud jsou všechny hadičky v pořádku, tak je chod motoru lepší, jsou nižší volnoběžný otáčky a i něco nižší spotřeba. Tyhle motory přece měřej podtlak a podle toho se upravujou určitý veličiny
Doporučoval bych pisateli tohoto tématu, aby to prošel. A taky aby si vyhodil zbytečné nefunkční EGR, které snižuje podtlak vytvářený motorem.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tvrdá brzda? 8O brzdilo to normálně, akorát měla kratší chodTo je to samy co to tipo od michala, taky oproti mne hrozne tvrda brzda...
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ma tak este napadlo ako keby tam bol slaby tlak alebo take nieco
proto ti tu pořád dokola píšeme o podtlakových hadicích, protože posilovač bez správného podtlak nepracuje jak má. To že pedál klesne po nastartování ještě nic neznamená, může se tam vytvářet podtlak, ale ne dostatečný
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.