repase poloosi ve fotkach

Více
9 roků 8 měsíců zpět #16 od Charles
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Když to vidím, taky se zamyšlím nad výměnou kloubů. No, ale uvidíme později :?

...ja mam homokin. klby v poho ale aj tak mam velku volu v poloosi,ked mam zaradenu rychlosť tak sa mi da otočiť kolesom o štvrť otačky na prazdno...v čom bude problém...???


Tuhle vůli mám taky, ale te o 1/4 otáčky, ale tak 5cm tam je. To je podle mě zapříčiněno vůlemi v ozubených soukolích převodovky (diferenciál, rychlosti) a trochu i samotné klouby.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #17 od bjukemen
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
...nad tým som tiež uvažoval ale podla mna je tam priliš levka vola na to aby boli vymlete sukolesia...rozoberať sa mi to nechce len je to stale čoraz horšie...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #18 od BlackJack
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Panebože .. kterej stupid vymyslel ten kónus okolo matky náboje. Sehnal jsem si 36ořech, golovou převodovku 1:8, ráčnovou tyč, ale stejně jsem nenasadil ořech na matku. Ořech není můj, nebudu ho brousit. Ale zároveň nikde nemůžu koupit samostatně takovej velkej. Jsem totok .. naštvaný, protože sem měl objednanou dílnu, pro věci jsem musel cizím autem do vzdáleného města a stejně prd platné. :(

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #19 od bjukemen
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Panebože .. kterej stupid vymyslel ten kónus okolo matky náboje. Sehnal jsem si 36ořech, golovou převodovku 1:8, ráčnovou tyč, ale stejně jsem nenasadil ořech na matku. Ořech není můj, nebudu ho brousit. Ale zároveň nikde nemůžu koupit samostatně takovej velkej. Jsem totok .. naštvaný, protože sem měl objednanou dílnu, pro věci jsem musel cizím autem do vzdáleného města a stejně prd platné. :(



...no neviem asi boli inžinieri prave v tej chvili na tabletkach ako zvyčajne, ale tiež som musel dať zosustružiť z orecha,takže inak to nevidím...ale bola tu o tom tema mal sikus pohladať a bol by si pripraveny...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #20 od BlackJack
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Já právě vím, že je tam kónus, ale než jsem jel soustružit bubny, tak jsem sháněl ten ořech, aby ho týpek taky vzal na soustruhu. Pak by vše bylo O.K.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #21 od BlackJack
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Fuj, tak už mám výměnu za sebou. Hrozná práce, když není pořádné nářadí a auto stojí ve výšce heveru. Ale všechno jsem snad zmáknul. Nejhorší mi přišlo sdělat a zase zpátky nasadit poloosu na převodovku (6x imbus s matičkou na druhé straně). Vytáhnout čep ramene taky nic moc, musel jsem vyheverovat těhlici a čep vymlátit. Jinak srazení a nasazení vnějšího homokloubu i přes tu segrovku nebylo obtížné. Stačí málo a kloub se srazil a vyběhnul, segrovku potom stačilo jsem zamáknout do drážky a tlačit na hřídel.

No ale celkově nic moc práce .. chce to hodně času, pokud si to děláte doma sami. A hlavně je potřeba ten 36 ořech a zbrousit trochu. Matice by vám nejspíš rozseknout nešla, zkoušel jsem to.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 7 měsíců zpět #22 od misoLM
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Takze dnes som pracoval aj ja.Vymena jedneho klbu komplet aj s kolesom naspat 2hodiny.Teda som pri auticku stravil 4.Vsetko v pohode, robil som to pred domom len klasicky zvdihak, podlozene auto.Nepodarilo sa mi zbrusenou 36kou orechom odkrutit ani jeden srob.Takze prisla na rad vrtacka a tri sekace.Trosku vacsie kladivo a sroby boli von.Este jeden poznatok....neodkrucal som spodny cap...ale odkrutil som dve matice na tlmici tam dole....sroby von...a tak som vytiahol klb.Pretoze ten spodny cap sa mi vobec nepozdaval.Vsetka dalsia praca bola bez problemov.

Fiat Tipo 1.9 TD GRANTURISMO ´91...pomaly ale isto :)))
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 '00
Fiat Tipo 1.9 TD '93 uplne bez naznaku hrdze. (bratove)

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Vygenerováno za 0.336 sekund
Powered by Kunena fórum