Lockanie prednej napravy.
- Tonny Tempra SW
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
www.auto-art.sk/WbaMainPage.asp
obchod.autokelly.sk/
www.firmy.cz/Obchody-a-obchudky/Nakupova...ejci-nahradnich-dilu
tu máš niekoľko linkov a tuším, že je nejaký odkaz aj na úvodnej strane fóra
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Tonny Tempra SW
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Serus Tony a nestačí ti tie homokyneťáky a poloosi zrenovovať? Kamarát v Žiary nad Hronom robí vo firme ktorá sa týmto zaoberá. Aj jmne to tam renovovali a od vtedy pokoj. Renováciou myslím to že ti vyločkané kľby prebrúsia a vložia tam väčšie guličky. A dokonca to robia tak že majú na sklade zrepasované poloosi a kĺby. Takže prídeš vymenia kus za kus a hotovo. Chcel som tiež kúpiť nové kľby ale povedali mi že zrepasovaný originál vydrží dlhšie ako náhrada.
...ahoj mne treba tiež repasovať poloosi...kolko to asi tak vyde...???...lebo uvažujem ži si to urobím sam doma len klby su dosť drahe...
...ps: motor funguje...??
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...ahoj mne treba tiež repasovať poloosi...kolko to asi tak vyde...???...lebo uvažujem ži si to urobím sam doma len klby su dosť drahe...
...ps: motor funguje...??
Repasovali mi to asi tak pred 3 rokmi. Na cenu si presne nespomínam, ale zdá sa mi že okolo 4000 Sk. Zajtra zavolám tomu známemu koľko by to vyšlo. Viem že mi vtedy repasovali vnútorné a vonkajšie kĺby + nové manžety a všetko okolo toho.
A tá hlava čo som od teba kúpil "nechcem to zahriaknuť " drží, všetko to šlape tak ako má. A tebe ten motor z tej cromy fachčí. Inak klobúk dole ako si sa stým pohral aby ti to všetko sadlo do tej tvojej tempri.
[smilie=bluecolorz5_pdt_01.gif]
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Repasovali mi to asi tak pred 3 rokmi. Na cenu si presne nespomínam, ale zdá sa mi že okolo 4000 Sk. Zajtra zavolám tomu známemu koľko by to vyšlo. Viem že mi vtedy repasovali vnútorné a vonkajšie kĺby + nové manžety a všetko okolo toho.
A tá hlava čo som od teba kúpil "nechcem to zahriaknuť " drží, všetko to šlape tak ako má. A tebe ten motor z tej cromy fachčí. Inak klobúk dole ako si sa stým pohral aby ti to všetko sadlo do tej tvojej tempri.
[smilie=bluecolorz5_pdt_01.gif]
...dík tak ked niečo zistíš tak napíš..
...no som rad že hlava drží,dufam že aj bude..
...mne motorík fachá zabieham ho pokuse..ale dík dalo mi to 3 mesice prace ale stalo to za to..
!!
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Tonny Tempra SW
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na výměnu budeš potřebovat
- 36ořech se zbroušenou hranou a pořádnou tyč na povolení
- sekáč nebo šroubovák na odseknutí zaražení matice náboje
- 6mm imbus, prodlužovací nástavec na golu (na povolení a zatáhnutí šroubů na vnitřním kloubu na převodovce), raději si kup ořech s imbusem, nebo to udělej tak, že uřežeš klasickej L imbus a delší část toho uřezaného imbusu naadíš na 6mm oříšek
- 13ku plochý klíč
- kleště na segrovky, ale s větším rozptylem, je potřeba segrovku více roztáhnout
- kladivo na srazení vnějšího homokloubu (stačí menší síla, když najdeš správnou polohu segrovky-kroužku uvnitř kloubu
- zvedák navíc, abys vyheveroval náboj kola a vysadil svislý čepz těhlice
- 17mm ořech na odšroubování šroubu svislého čepu
- 15mm ořech (?) na povolení šroubu stabilizátoru
- sprej na povolení závitů - orzezovač, WD40 nebo něco podobné
- a samozřejmě světlo, hadry na utírání rukou a pevné nervy
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takýto repas čo popisuješ stačí ak máš kľby na tom ešte celkom v pohode. Vlastne vymeníš iba manžetu , segrovku, natlačíš novú vazelínu a pod. Ale ak Ti kĺb pri vytočení vydáva už ten známi zvuk "tatatatatata" tak ti iba výmena manžety a segrovky nepomôže. Ako som písal vyžšie tie lôžka v homokyneťáku čo sú v ňom osadené guličky sú už časom opotrebované a gulička má veľkú vôlu a to vydáva ten zvuk. A oni v tej firme vybrúsia tie lôžka dajú tam väčšie guličky a tým sa ta vôla vymedzí.
A ešte chcem dodať. Dali sme tam repasovať firemné Dukato. Malo 1 kĺ originál a 2 už náhradu. Na tej náhrade sa nabehalo asi 60000 km a bola ešte v horšom stave ako ten originál ako na druhej strane a ten mal cez 200000 km. Tak sme išli na vrakáč kúpili origo a dali zrepasovať.
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já mám na to čistě subjektivní názor, že repas je provizorní řešní. Jak u čeho samozřejmě, ale pro mě je výhodnější koupit nové, které za den vyměním a mám po starostech. Když chci něco zrepasovat, tak obvykle musím čekat, až se to udělá, samozřejmě pokud neberu v úvahu výměnný systém. Věřím, že vnější homokloub s 3letou zárukou za 900Kč se vším všudy auto přežije.
...lenže u nas nestoji homo klb 900 ale 1600 a viac penazi ked Ti treba meniť dva atd tak je to kopa penazi...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Tonny Tempra SW
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 469
Bohuzial som prichadzal s cesty domov a na jednej krizovatke som zaradil 1-nieco v naprave zaskripalo,dam 2 a hups,rychlost sadla ale ako som pridaval tak k zrychlovaniu nedoslo .Tak som len silou vole dosiel na volnobeh kolko auto slo a koniec.Jedine stastie je to ze sa mi to stalo 50m od cinziaku 8O .Odtiahol som ho na parkovisko a aspon ho mam pod balkonom.
Potom som skusil nastartovat,startuje pekne,rychlosti tam sadnu ale ked dam ktorukolvek rychlost a vytlacam spojku ta to v naprave skrka a auto stoji na mieste aj ked uz mam so spojky nohu dolu a rychlost je zaradena.
Myslel som si ze ta naprava este aspon tyzden vydrzi a pojdem ju dat spravit ale bohuzial nestalo sa.
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.