prevodovky 1.8/2.0

Více
15 roků 8 měsíců zpět #1 od tonna85
prevodovky 1.8/2.0 vytvořil uživatel tonna85
hledal jsem v clancich co jsem mohl,ale nenasel...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #2 od tonna85
Odpověděl tonna85 pro téma ..
jaka je zamennost prevodovek?

priruba-montaz na motor-pasujou vsechny mezi
sebou? 1.8/8V 1.8/16V 2.0/8V 2.0/16V?

vnitrnosti jsou jine,to jsem se uz docetl.

a nahodou nema nekdo prehled prevodovych pomeru a stalych prevodu?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #3 od onli
Odpověděl onli pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0
jo pasujou vsechny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #4 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0
je tam ale rozdíl ve velikosti setrváku a spojky, jinak tělo sedí

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #5 od tonna85
Odpověděl tonna85 pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0

je tam ale rozdíl ve velikosti setrváku a spojky, jinak tělo sedí


to jsem tusil spravne.ale spis mi jde o nejaky prehled prevodovych pomeru.dokazeme to spolecnyma silama nejak dat dohromady?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #6 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0

je tam ale rozdíl ve velikosti setrváku a spojky, jinak tělo sedí


to jsem tusil spravne.ale spis mi jde o nejaky prehled prevodovych pomeru.dokazeme to spolecnyma silama nejak dat dohromady?


Já jsem to měl někde napsaný, ale nevim kde. Tobě jde o co? Chceš dát jinou převodovku, aby to jelo rychleji nebo co zamýšlíš?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #7 od tonna85
Odpověděl tonna85 pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0

je tam ale rozdíl ve velikosti setrváku a spojky, jinak tělo sedí


to jsem tusil spravne.ale spis mi jde o nejaky prehled prevodovych pomeru.dokazeme to spolecnyma silama nejak dat dohromady?


Já jsem to měl někde napsaný, ale nevim kde. Tobě jde o co? Chceš dát jinou převodovku, aby to jelo rychleji nebo co zamýšlíš?


tak trosku bych rad vedel jake jsou ty prevody,z toho si vytvorit grafy.
zamyslim nechat si udelat jine prevody do skrine aby byly lip odstupnovane,dlouha 1,zbytek za sebou,aby maximalka vysla tak na 180kmh.mam 2.0 16V a maximalka 240 (nebo kolik to ma) je pro me zbytecna.spis abych lip vyuzil parametry motoru,kroutak az nahore tesne pod max. vykonem.a druha vec proc to chci delat je,abych mel skrin bez synchro a slo to tam lamat bez pouziti spojky.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #8 od Tonny Tempra SW
Odpověděl Tonny Tempra SW pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0
UHA,tak to bude zaujmave dat dokopi taku prevodovku ako chces,nezamyslel si na nad tym ze ci by slo zohnat uz upravenu prevodovku s lancie turba ak by sa dala namontovat na tvoj motor.(iba moja uvaha)
Zasveteny budu vediet viac ale ja si myslim ze sa to bude dat urobit ale bude ta to stat viac ako cele auto.A na spolahlivost prevodovky by som sa moc nespoliehal.

Moze to byt zaujmava tema ktora by zaujmala aj mna.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #9 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0
No pěkný, ale nejde mi do hlavy, jak chceš dostat krouťák hned pod max. výkon, když krouťák dělá, pokud se nemýlím, správné plnění, nedetonační spalování a zdvih pístu...musel bys hodně složitě se hrabat v ŘJ, abys toho docílil a nevím zda by ten výsledek byl dobrý...
k převodovce byz synchronů, jel jsi už s takovým autem? Jakékoliv malé auto, které nemá synchrony. Pokud ano, věděl bys, že bez spojky nezařadíš a když ano, musíš dlouze čekat na ten správnej okamžik, abys vystihl otáčky motoru a převodovky. Jezdil jsem už s řadou aut bez synchro a řekl bych, že nejsložitější to bylo v škodě 1000MB, kde jsi vážně musel jet podle citu a sluchu. těch 100km, co jsem s tim prvně jel, bylo zajímavých. Dokonce bych si troufl říct, že po jízdě s tímto autem jsem složil závěrečnou jízdu v autoškole.
Abys mohl řadit bez spojky, musel bys mít to řazení nějak poloautomatické, abys mohl jen hýbat klackem a nevyskočila ti ta převodovka při tom. Hlavně životnost takové převodovky by byla v řádech stovek km. Nebo si řazení předělat tak, abys pákou jen hýbal dopředu/dozadu a šlapal na spojku, abys neměl prodlevu, když hledáš ten další kvalt.
Snad víš, co jsem myslel :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #10 od tonna85
Odpověděl tonna85 pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0

No pěkný, ale nejde mi do hlavy, jak chceš dostat krouťák hned pod max. výkon, když krouťák dělá, pokud se nemýlím, správné plnění, nedetonační spalování a zdvih pístu...musel bys hodně složitě se hrabat v ŘJ, abys toho docílil a nevím zda by ten výsledek byl dobrý...
k převodovce byz synchronů, jel jsi už s takovým autem? Jakékoliv malé auto, které nemá synchrony. Pokud ano, věděl bys, že bez spojky nezařadíš a když ano, musíš dlouze čekat na ten správnej okamžik, abys vystihl otáčky motoru a převodovky. Jezdil jsem už s řadou aut bez synchro a řekl bych, že nejsložitější to bylo v škodě 1000MB, kde jsi vážně musel jet podle citu a sluchu. těch 100km, co jsem s tim prvně jel, bylo zajímavých. Dokonce bych si troufl říct, že po jízdě s tímto autem jsem složil závěrečnou jízdu v autoškole.
Abys mohl řadit bez spojky, musel bys mít to řazení nějak poloautomatické, abys mohl jen hýbat klackem a nevyskočila ti ta převodovka při tom. Hlavně životnost takové převodovky by byla v řádech stovek km. Nebo si řazení předělat tak, abys pákou jen hýbal dopředu/dozadu a šlapal na spojku, abys neměl prodlevu, když hledáš ten další kvalt.
Snad víš, co jsem myslel :)


k tomu kroutaku-bylo to mysleno tak,ze ten moturek 2.0 16V ma kroutak v 5000ot a vykon 6250ot.co je dost blizko u sebe,ne jako v nejake seriovce kdy mas kroutak rekneme kolem 3000ot a vykon treba v 5000 nebo 5500.rozumis....

mo mozna jsi mel v prackach auto,ktere nemelo uplne stastne reseny ten bezsynchron.o system razeni nejde,mysleno jako klasika "H" nebo za sebou "klackem" (sekvence).u obojiho lze radit bez spojky a temer pod plynem,staci to mit v ruce a kdyz chces preradit,malinko pustis plyn,v ten moment to tam zapadne a hned zase pridas.je to otazka desetin vteriny.

u druheho systemu-sekvence-je to snazsi v tom ze nemusis ubirat plyn,pri pohnuti "klackem",at uz nahoru nebo dolu,se na nekolik stovek ms vypne zapalovani motoru,ten ztrati tazny moment a kvalt tam spadne.nemusi se ubirat plyn.ale tohle vsechno asi vis.

o zivotnosti takove skrine se nebavme,nemam to na jezdeni na rohliky do obchodu.ale radu stovek km to urcite neni.staci jednou za sezonu udelat rozborku a repas.je jasne ze nenajede stovky tisic km,ale jednotky tisicu urcite.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #11 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0

No pěkný, ale nejde mi do hlavy, jak chceš dostat krouťák hned pod max. výkon, když krouťák dělá, pokud se nemýlím, správné plnění, nedetonační spalování a zdvih pístu...musel bys hodně složitě se hrabat v ŘJ, abys toho docílil a nevím zda by ten výsledek byl dobrý...
k převodovce byz synchronů, jel jsi už s takovým autem? Jakékoliv malé auto, které nemá synchrony. Pokud ano, věděl bys, že bez spojky nezařadíš a když ano, musíš dlouze čekat na ten správnej okamžik, abys vystihl otáčky motoru a převodovky. Jezdil jsem už s řadou aut bez synchro a řekl bych, že nejsložitější to bylo v škodě 1000MB, kde jsi vážně musel jet podle citu a sluchu. těch 100km, co jsem s tim prvně jel, bylo zajímavých. Dokonce bych si troufl říct, že po jízdě s tímto autem jsem složil závěrečnou jízdu v autoškole.
Abys mohl řadit bez spojky, musel bys mít to řazení nějak poloautomatické, abys mohl jen hýbat klackem a nevyskočila ti ta převodovka při tom. Hlavně životnost takové převodovky by byla v řádech stovek km. Nebo si řazení předělat tak, abys pákou jen hýbal dopředu/dozadu a šlapal na spojku, abys neměl prodlevu, když hledáš ten další kvalt.
Snad víš, co jsem myslel :)


Ne nevim Charlesi.
:lol:
To Tonna:
Videl bych to na prihnuti CVT prevodovky.Todle je snad nej.automat.Takze riznout z nissanu a hura do toho.
I kdyz bych ti todle teda nezavidel.Ta montaz bude strasna ale dle meho resitelna.Pokud najdes primeru sport 2.0 tak ji mas i optimalizovanou na vykon vcetne moznosti sekvencniho razeni.
Tak hura do toho

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #12 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0
ze seriovejch převodovek nic kloudnýho nesložíš ..fiat nemá moc širokou volnu jednotlivejch převodovejch poměrů.... kdyby měl, už mám dávno poskládanej špajz v coupe, kde bych ho na 100% využil...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #13 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0
Radku, nedělej vlny, víš to moc dobře :)

Jinak jsem zvědav, jestli se ti povede poskládat takovou převodovku, zajímalo by mě, jak to pojede.
Ten krouťák jsem myslel tak, že by jsi to při měl 6000 max Nm a při těch 6500 max KW ;)
Jinak to co bylo bez synchro, byly obyčejný auta, staršího data výroby (někdy 2x starší než já) :lol: ta 1000MB byla rok výroby 62 a pořád jezdí, motor šlape jako hodiny ;) ale tam jsi pod plynem nezařadil ani náhodou, to by ti fakt vyskočila skříň ven.
U té sekvence je to vypínání řešeno taky různými způsoby, asi jak komu to vyhovuje... buď "klasickou" spojkou, ale pedál ovládá jen kontakt, nebo máš na klacku čudl, kterym to ovládáš a nebo je to plně automatické, že se to vyplne pohybem klacku. Jenže tyhle auta jsou na jeden závod, pak se tohle rozdělává, kontroluje, opravuje. Točej se v tom šílený prachy. Kdežto ty bys rád, kdyby to vydrželo delší dobu bez újmy ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #14 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0
u sekvence, někdy i u klasickýho H čka (tzv hewland) v soutěžních autech synchrony nejsou..jsou tam takový hranoly, který do sebe zapadaj...synchron totiž potřebuje nějakej čas na srovnání rychlostí, když se při rychlým řazení nepodaří srovnat ryhclosti jde synchron do sra...k a často s enepodaří zařadit..u hewlanda to jde rvát pod plynem bez spojky...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #15 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0
sundej přední brzdy a dej si tam 13" a menší kola .. :lol:

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.359 sekund
Powered by Kunena fórum