prevodovky 1.8/2.0

Více
15 roků 8 měsíců zpět #16 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0
jinak převodovka typu hewland (řazení bez spojky a bez synchronů) do šáde 5q vychází kolem 40 dělaná tady v čechách (fejfar), jiný auta jsou dražšší a to o dost..jinak i kity na hewland do seriový skříně se dají vyrobit , s cenou 2-3 vyšší... za cca 100 vychází systém hewland do coupe, za cca 120 je i 6q...synchronní systém do seriovýho obalu jde třeba koupit z itálie/anglie v ceně 80tkč..atd...

Pokud nemáš radikálně upravenej motor a nemyslíš to opravdu vážně se závodama (rozpočet 2-3 mega na rok), tato investice se sakra nevyplatí...

http://fiatcoupe.cz/direct/data/articles/rady-navody/prevodovka/pilovy-diagram-version-1-.xls

jinak jsme na coupe club udělal malou utilitku v excelu na pilovej diagram, vmax a teoretickej výpočet (ale dost často používanej v motorsportu) převodovky podle charakterictiky motoru a požadavků na v max

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #17 od tonna85
Odpověděl tonna85 pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0

jinak převodovka typu hewland (řazení bez spojky a bez synchronů) do šáde 5q vychází kolem 40 dělaná tady v čechách (fejfar), jiný auta jsou dražšší a to o dost..jinak i kity na hewland do seriový skříně se dají vyrobit , s cenou 2-3 vyšší... za cca 100 vychází systém hewland do coupe, za cca 120 je i 6q...synchronní systém do seriovýho obalu jde třeba koupit z itálie/anglie v ceně 80tkč..atd...

Pokud nemáš radikálně upravenej motor a nemyslíš to opravdu vážně se závodama (rozpočet 2-3 mega na rok), tato investice se sakra nevyplatí...

http://fiatcoupe.cz/direct/data/articles/rady-navody/prevodovka/pilovy-diagram-version-1-.xls

jinak jsme na coupe club udělal malou utilitku v excelu na pilovej diagram, vmax a teoretickej výpočet (ale dost často používanej v motorsportu) převodovky podle charakterictiky motoru a požadavků na v max


ti lidi co to vyrabi ale maji nehorazny vyvar na takove prevodovce...
jen me zajimali spis stale prevody,ten bych nedelal druhy novy,ten bych pouzil z nejake skrine seriove.prevody budu delat jine,nove.a ty pomery bych mimo jine potreboval k udelani piloveho grafu,jak vypada serie,je to jen voditko.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #18 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0


ti lidi co to vyrabi ale maji nehorazny vyvar
na takove prevodovce...
jen me zajimali spis stale prevody,ten bych nedelo.



stálý převody zaměnitelný do obalu 16v/bravo HGT..

3,562; 3,733; 3,867; 4,07...4,07 je celkem raritka, protože se dělá do novejch alf neoblíbenejch (tj málo kupovanejch) motorizací a novej stojí cca 10000,-, ostatně jako každý seriový soukolí jednotlivejch kvaltů

Pak ty kolečka nejsou zas tak drahý když jsem nahodil cenu - občas nějaký ozubený kolečka děláme - relativně malý (m=2, z=25 - 40), rovnej/šikmej zub, hodinová sazba odvalovací frézky 1000/hod a vyfrézování jednoho kolečka trvá se vším všudy tak 1,5 hod, pak tepelný zpracování, matroš..bez dalšího obrábění...pokud si spočítáš hodinový sazby při obrábění koleček do převodovky, vynásobíš počtem kol, tak ti vyjde cena velmi podobná tomu za co se ty převodovky vyráběj, obzvlášť když musíš ještě vyrábět nějakou dokumentaci, podle který je vůbec dělat...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #19 od tonna85
Odpověděl tonna85 pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0


ti lidi co to vyrabi ale maji nehorazny vyvar
na takove prevodovce...
jen me zajimali spis stale prevody,ten bych nedelo.



stálý převody zaměnitelný do obalu 16v/bravo HGT..

3,562; 3,733; 3,867; 4,07...4,07 je celkem raritka, protože se dělá do novejch alf neoblíbenejch (tj málo kupovanejch) motorizací a novej stojí cca 10000,-, ostatně jako každý seriový soukolí jednotlivejch kvaltů

Pak ty kolečka nejsou zas tak drahý když jsem nahodil cenu - občas nějaký ozubený kolečka děláme - relativně malý (m=2, z=25 - 40), rovnej/šikmej zub, hodinová sazba odvalovací frézky 1000/hod a vyfrézování jednoho kolečka trvá se vším všudy tak 1,5 hod, pak tepelný zpracování, matroš..bez dalšího obrábění...pokud si spočítáš hodinový sazby při obrábění koleček do převodovky, vynásobíš počtem kol, tak ti vyjde cena velmi podobná tomu za co se ty převodovky vyráběj, obzvlášť když musíš ještě vyrábět nějakou dokumentaci, podle který je vůbec dělat...


diky aspon za tohle,jeste by jsme to mohli doplnit,v ktere motorizaci,pridane aute (fiat/alfa/lancia) se ktery prevod obvykle nachazi.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #20 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: prevodovky 1.8/2.0
3,562 -bravo HGT, tipo 16v, tipo 2l 8V
3,733 -coupe 2l 16v, tipo 1.8 8v
3,867- coupe 1.8 16v, 2l 16v pro brazílii
4,07 - alfa 147 1.6

atd.. stačí 2 minuty googlovat 8)

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.236 sekund
Powered by Kunena fórum