Destičky FRITECH
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já používám desky co dům dal, či jiné výroby jako např co vrakáč dal,
a taky co dal kolega, vždy jsem prošel stk nic nepíská..
má jich ještě pár v takové škatuli, a když měním kola, kouknu na to, a když je nějaká tenčí tak nějakou ze škatule dopasuju..
ani nevím jestli na nějakém kotouči mám dvě stejné
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nevyplatí se šetřit na zimních gumách, tj, i na letních gumách,
jak říkáš rozjet to na kilčo a udržet se na cestě, to je důležité...
tím nechci ze sebe dělat kinga, tím spíš na jeden okruh pár tisíc km...
ale všechny prodáváné desky mají HOMOLOGACE tj že jsou schválené pro provoz na komunikacích
na rozíl od jiných asi nepo....... úprav
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zastavit včas je někdy opravdu umění, tj, ale hodně mohou ovlivnit i řidiči svým rozumem, v obci je sice 50 ale nepojedu pajskou přes sídliště kde je hafo aut a běhá hafo dětí a může mi nějaké vyběhnout z poza zaparkovaného auta,.. tam pojedu třebas i 15km/h
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a) otravného pískání
b) efektu nebrzdění studených brzd
což obojí se na mojem autě v současnosti děje. Proto se ptám na zkušenosti.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nevím, BlackJack psal něco jinýho, má destičky co brzdí i studené.
Jemu to dělá taky tohle, že mu to brzdí až když se ohřejí.
ale zase nic se nesmí přehánět, když shořej brzdy, tak nepomůže nic. měl jsem možnost zkusit na letišti v jednom autě a není to dobrej pocit, když člověk šlape (klidně stojí vahou) na pedál a nic se neděje
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kdyby takhle jezdili všichni řidiči z povolání s autobusama plnýma lidí... hned by v republice byla menší nezaměstnanost, to by byl úbytek obyvatelstva při hromadných nehodách a ten zbytek co by nemělo na lístky na autobus by mohli likvidovat vraky a opravovat vše co by došlo k zničení...
co takhle brzdit motorem a dle potřeby si pomoct provozní brzdou?
představ si jenom, že by jsi měl nějaké šajty a odehřály se ti a rozlepily, vyjel píst a vytekla kapalina... já už to zažil cca 17 roků tomu na tatíkovém autě, proti mě tatra 148 já na vedlejší, od té doby jenom origo a správná technika jízdy
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
předsedo,
kdyby takhle jezdili všichni řidiči z povolání s autobusama plnýma lidí... hned by v republice byla menší nezaměstnanost, to by byl úbytek obyvatelstva při hromadných nehodách a ten zbytek co by nemělo na lístky na autobus by mohli likvidovat vraky a opravovat vše co by došlo k zničení...
co takhle brzdit motorem a dle potřeby si pomoct provozní brzdou?
představ si jenom, že by jsi měl nějaké šajty a odehřály se ti a rozlepily, vyjel píst a vytekla kapalina... já už to zažil cca 17 roků tomu na tatíkovém autě, proti mě tatra 148 já na vedlejší, od té doby jenom origo a správná technika jízdy
Ježišmarjá dyť píšu že už je to asi deset let
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já se taky poučil,
dobře, že se nikomu nic nestalo a to je důležité
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.