Podivny zvuk, pri brzdeni zmizne

Více
15 roků 7 měsíců zpět #31 od jipaf
nuni, stačí kotouče, je to jednoduší, a grafitovou vazelínou :D :D :D
jj, dobrá rada nad zlato :D :D :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #32 od bjukemen

Jen tak pro pořádek,namazal jsi plošky na destičkách?


..nigdaj som nemazal plochy vždy som mal dojem že sa to hybe plynulo..

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #33 od jipaf
máš doufám na mysli takové ty tyčinky na kterých chodí při bždění celý třmen, tj pořádně očistit a namazat ( já to mažu grafitovou vazelínou ) a pak ještě lehce namažu brzdové desky ale s té strany která nepříjde na kotouče,
jinak bych byl velmi opatrný s mazadly u brzd.. :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #34 od Charles

já to mažu grafitovou vazelínou


To jako vážně? to tam rovnou naházej písek :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #35 od jipaf
no jo, promluvil nejdokonaleší pán s nejdokonaleším autem na světě :D :D :D :D :D :D :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #36 od nuni
Mam na mysly plošky na destičkách,neboli tu styčnou plochu mezi třmeny a destičkama.Je to úplně běžná věc a docela podstatná.Krom toho,že to zaručí plynuly chod destiček,tak to odstraní i různé pazvuky včetně pískání.Tou vazelinou se to jen lehce potře aby tam byl mastný film.Tohle vám udělají v každém pořádném servisu.

tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #37 od nuni
Grafitová vazelina není žádná brusná pasta,ale mazivo pro vysoké teploty,kde po vysušení a spálení vlastní vazeliny zajišťuje mazání právě ten grafit.Jinak na brzdy je specialni vazelina kterou koupíš v mototechně a je v malém zataveném sáčku.Je dokonce součástí opravných sad na brzdy.

tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #38 od jipaf
jj, přemýšlím slezským rozumem,..
psal jsem že já to mažu grafitkou, né že vy to musíte mazat grafitkou..
jak tomu říkáš vymleté futra tak ty máme na našich starých trupech všichni, a když se mi do vazelíny dostane prach, tak ještě ten grafit má sám o sobě kluzné mazné vlastnosti a pokud mi ty vymleté futra malinko vytěsní jenom tím líp..
mazal jsem podobné plochy už kdysi dávno na renaultu, na dacii, na warťasu, baworáku, na více fiatech a co nevidět to budu mazat i na swiftu... mám s tím více jak dvacet let dobrou zkušenost, vždy to fungovalo... ty si to třebas namazej Baby oil

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #39 od Charles
No pokud chcete jít až takhle do detailů, tak než tam cpát grafitku (Nehledě na to, že při zahřátí ztrácí hustotu - teče a odpařuje se z ní tuk), tak radši měděnou vazelínu (vazelína s příměsí mikročásteček mědi), ta drží a pokud dojde k odpaření, tak tam zůstává měď, která je známá jako samomazný kov a je měkká, takže nedojde k vidírání :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #40 od jipaf
CU ve sprayi používám na šrouby, velmi dupná věc, nevím jak se to přesně jmenuje, ale tváří se to skoro jako kontox s cu práškem ale nějak se časem ten něco jako oil vypaří a zůstane jen to cu.. i když fiat používá už tak většinu povrchově upravených šroubů, snad nějaká galvanizace nebo co,..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #41 od gabisto
Celkom zaujímavá debata... Ale ja som už Charlesovi písal,že ja tam mám vôľu tak cca 1mm... Jeden kolík tam drží celkom normálne a jeden sa hýbe,kyve o cca 1mm... To máte všetci tak?:):):)
A čo sa týka namazánía... Mazál som aj plochy pre platničky,aj kolíky,aj všetko... No možno mám zlú vazelinu,ale nechce sa mi veriť,že takú vôľu by vazelina vymedzila...

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #42 od Kůrkyn
Důležité jsou pružinky na destičkách, pokud jsou staré a vyhřáté, tak brzdy rachotí. Po nasazení nových destiček cvakání zmizí. Tenké destičky a kotouče tomu taku pomohou. Teď jsem to dělal u dedry - rachotila jak žebřiňák, dozadu dostala nové kotouče a desky a je ticho.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #43 od bjukemen
...ono je to sic pekne a ma sa to mazať to hej a konkretne medenou vazelinou ale ked je reč o vymletých puzdrach tak je jedno či maš nove kotuče ale bo nie lebo pri jemnom brzdeni sa cely brzdič trasie a jemne vybruje aj volant...puzdra musia byť uplne presne aby tie tyčky v nich nemali žiadnu volu...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #44 od gabisto
...proste ked je vymlete futro, tak vazelina moze byt aj zo zlata :lol: :wink: ...

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #45 od jipaf
nevím co by tam mělo vibrovat,
teda jedna věc co se týče vibrování mě napadá ale to s brzdama nemá nic splečného,
pouvažujte jako rozumní lidé, kotouč se točí, pístek tlačí na desky, a pokud jsou nějaké vůle ve futrech tak se to jen posune a opře,
to co vibruje s volantem jsou křivé kotouče, maximálně stahuje volant nesouměrně brzdný účinek brzd, nebo jedno kolo po asfaltu a druhé po krajnici s kamínkama...
jinak vůle v těch futrech máme na starých trupech všichni a ten kdo tvrdí že ji nemá, ten lže.. :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.565 sekund
Powered by Kunena fórum