Podivny zvuk, pri brzdeni zmizne
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...no treba to riadne premazať aby platničky chodili plynulo a nemalo by to vydavať žiadne zvuky pri brzdení...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
když už jednou jsou stáčené kotouče z důvodu zvlnění, já bych si je na auto podruhé nedal, měl bych obavu z toho, že pokud bych to nejméně čekal tak se natolik zvlní, že to bude nepojízdné a bude více škody než užitku, a to že buď volat odtahovku (a to je hezky drahý špás) nebo nahonem stejně shánět jiné a opravovat to třebas někde v zahraničí na dálnici..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já jezdil 2,5 měsíce jen na jeden brzdový okruh, a taky se díky bohu nic nestalo, jen chci říct, že vhodnou technikou jízdy se dá nebezpečí alespoň určitým způsobem snížit, nikoliv však vyloučit..
a co se týče destiček? co najdu a co není už jenom železo, to tam dám a světe div se.. na stk ok, a nějaké zvuky? nevím o žádných..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bjukemen,
když už jednou jsou stáčené kotouče z důvodu zvlnění, já bych si je na auto podruhé nedal, měl bych obavu z toho, že pokud bych to nejméně čekal tak se natolik zvlní, že to bude nepojízdné a bude více škody než užitku, a to že buď volat odtahovku (a to je hezky drahý špás) nebo nahonem stejně shánět jiné a opravovat to třebas někde v zahraničí na dálnici..
...no ked sa ti zvlnia fungel nove po mesiaci tak nemaš inu možnosť iba ich dať stočiť a nahodiť na auto,penazi na zvyš niet tak preto..
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1) mohlo by to být zavzdušněným okruhem, jednou šlápneš nic, podruhé šlápneš a zvýší se tlak tzv napumpováním a ono to něco brzdí..
2)dále by to ale mohlo i být HBV, může tam být snad nějaký maras či poškozené guferko, manžeta či to co v tom je.. jednou zabere a pak se tam dostane maras a ono to propustí tlak
trubkama či samotnýma brzdama aby vynechaly pravidelně všechny na jednou velmi málo pravděpodobné.. i když fiat je sám o sobě nevyspitatelné auto, a ikdyž se ti už zdá že máš vše ok vždy dokáže něčím překvapit
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fungl nové kotouče bych nekoupil, a kdyby tak po zvlnění bych se je snažil vyreklamovat,
nějak mi nevoní nějaké made in kdoví kdo, v tomhle tom věřím více strším poctivějším italským z vrakáče,
už tady dokonce někdo psal, že je lepší zrepasovat starou poloosu než koupit novou,
podrobky stojí za prd..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bjukemen,
fungl nové kotouče bych nekoupil, a kdyby tak po zvlnění bych se je snažil vyreklamovat,
nějak mi nevoní nějaké made in kdoví kdo, v tomhle tom věřím více strším poctivějším italským z vrakáče,
už tady dokonce někdo psal, že je lepší zrepasovat starou poloosu než koupit novou,
podrobky stojí za prd..
...je to sice pokene ale ked namš nikde na blizku žiadne vrakovisko a davať na auto stary bastl sa mi tiež zrovna nechce..možno je to vec pohladu ale radšej kupim nove a mam pokoj...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to máš těžko takhle hodnotit, tak říkáš že kotouče by jsi nekoupil, ale to svoje starší či staré auto jsi kupoval od velmi dobrého známého který ho koupil v autosalónu jako funglovku? tomu minulému majiteli jsi věřil že kupuješ něco super qalitního? nebo jsi si to auto před nějakými léty koupil jako funglovku ve fiatu?
kotouče né, ale celé auto asi klidně....
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mimochodem kdyby jsi něco trošku věděl o tipech, tak ti bude jasné, že moji dvouvačku nemohl nikdo koupit u nás jako funglovku. Všechny dvouvačky co u nás jezdí jsou přivezené ze Švýcarska a většinou nějakou dobu jezdili po Německu....i to Funmanovo
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to já když jsem vždy koupil nějaké to auto, tak mi už na jakoukoliv opravu nezbyla ani kačka..
tak pak jezdím a jezdím až zůstanu stát tak to opravím a jedu dál, mi se zdá jakákoliv navíc investice do starého auta nějak zbytečná..
dneska do něčeho nainvestuješ a zítra ti odejde něco jiného..
a pak šrotovat auto s dobrýma novýma dílama..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.