Fiat Punto - prosím pomoc
Má Fiata Punto - 1.2 8V 60k - rok 1997. Má tam najeto 195000 km což už je na takovýho prďolu i dost. Ale zpět k problémům co toto autíčko sužují..
včera auto bylo zamrzlé nemyslím jako vodu ale kastli protože zmrzl déšt na autě. jakmile jsem se do auta dostal tak jsem jej nakop asi na půl hodky beželo na volnoběh - chladič a hadice od něj vřelý,sahara spínala ale netopilo Motor se nezahřeje na provozní teplotu a auto vůbec netopí - povolil jsem expanzku z které uteklo trošku přetlaku a dolil vodu... auto začalo topit - zavzdušnení atd ale pořád to není nic moc. To že auto netopí bude asi vadným termostatem protože sice když stálo tak bylo zahřáté a sahara jela ale při jízdě se prostě auto nezahřívá anebo málo... Nejsme schopni teplým vzduchem při foukání na přední sklo odstranit vlhkost...
Další věc - dnes jsem auto řídil a při asi cca 1500 ot začalo cukat a jakoby jelo na tři válce - podřadil jsem za dva a protočil jej asi do 4000 a byl klid. To cukání trvalo asi minutku.. Toto může být čím. Děkuji Vám za rady a nápady. A ještě jedna věc - mám nové ajsko - kdo chce at písne a ozve se : číslo : 593488394. Pááá líbá a zdraví Váš Honza
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Přední sklo se bohužel u Punta mlží, než to začne pořádně topit, je nejjednodušší otírat to utěrkou na okna
Prý pomáhá najít polohu regulace venkovního vzduchu, při které se mlží nejmíň, já s tím ale nečaruju. Může to taky dělat netěsný výměník, pak by byla uvnitř cítit nemrznoucí směs a ubývala by voda z chladiče.
Cukání budou asi obvyklé věci související se zapalováním - svíčky, kabely, cívky, kontakty, zase jako na každém jiném autě.
Zkus prohledat web www.club-fiat.com , ale moc si od toho neslibuj.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
honzo něco málo jsem pohledal může to být klasika jak napsal Čenda, viděl bych to taky na cívku. zde návod na proměření http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/civka.htm
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jasný - utěrku má po ruce pořád a co se týče toho zápachu té nemrznoucí směsi tak sem nic nezpozoroval... Ale zdá se mi že voda ubývá z chladiče - a hadice se zavzdušnují - nemůže být praškjlé těsnění pod hlavou
To vis ze muze dokonce je to casta zavada na puntovi gor na 1.2.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A dobry pro tebe je, ze kdyby se to potvrdilo, tak oprava je v pohode- maly motor, dobry pristup.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nebo voda v oleji?Pokuď by bylo prasknuté těsnění pod hlavou, tak ti bude bublinkovat voda v expanzce.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ty jo, ja uz videl x punt a zadne tenhle problem nemelo..
Mně to dělá od první chvíle Punto I 1108 ccm i sestře Punto II 1242 ccm. Ofuky předního skla jsou asi nevhodně navržené pro tyhle malé a tím pádem slabě topící motory, u silnějších s větším objemem to třeba nemusí být problém. Taky může být, že topení nasává mokrý venkovní vzduch přímo zpod stěračů.
Soudruzi v Turíně asi zrovna něco slavili, protože nejslabší Uno ani Tipo rosením předního skla netrpí.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ty jo, ja uz videl x punt a zadne tenhle problem nemelo..
A dobry pro tebe je, ze kdyby se to potvrdilo, tak oprava je v pohode- maly motor, dobry pristup.
Co jsi nevidel zarosene okno nebo praskle tesneni pod hlavou?
Pokud okno tak to bych se divil neb rosi snad kazde auto.
Pokud tesneni tak jsi toho tedy videl malo. U 1.2 je to hodne casta zavada, zda sni netrpela zrovna ta byvala tvoje nakupni taska je otazka. Mohlo uz byti menene. U 1.1 a 1.2 se to proste stava. Je ale zvlastni ze to nikdy neprdne do oleje ale vzdy do vody na 4 valci. Nekde tam asi italsti ing udelali chybu. Praska nekde kolem 120 000 km pak nastavaji dve moznosti bud to servis opravi tak jak ma tz s preblousenim hlavy a pak uz je klid nebo jak to dela original servis a nekteri nepoucitelni skladaci motoru oskrabou stare tesneni a prdnou tam nove. Po 50 000 to vesmes v tom druhem pripade odejde znova.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jak na Ynce, tak na Puntakovi bez problemu. Ovsem s topenim mas pravdu. Ikdyz ted jsem kamaradce menil termostat na Puntovi a jak si ted libuje v teplu
Ale setkal sem se, ze dost hnila ta predni trubka pro vodu do cerpadla
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
gumové vaničky na podlaze sou praktičtější,nemáš na jaře v na podlaze vanu vody...no mě už asi termostat odchází taky do věčných lovišť, ale i tak si na zarosené okno nemůžu stězovat, na čtvrtý stupen ho mám během pár minut osušené a ten průvan z bufetu mi shazuje paruku.a až se auto pořádně ohřeje tak je v něm pak na zdechnutí.ovšem dost velký bordel dělají v tomto počasí i koberečky, nanesete na botách sníh, ten pak roztaje a vlhkost pak vesele mlží okna
gum.vanu čapneš vyklepeš led-snih,a při delší jízde rychleji vana osichá,a nepotí se potom tolik přední sklo
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.